Mitsubishi ja Ralliart ASUSTEITA?

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Eli niistä PELKÄLLÄ Mitsun merkillä olevista lippiksistä olikin jo puhetta, kuva löytyy yhyystä. Niitä vois tilata kimppatilauksena, EI siis kerhon kautta vaan muuten vaan porukalla. Tiedustelen hinnan huomenna. Ketkä olisivat kiinnostuneita, viimeksi se oli jotain 6-7e, mutta hintahan on voinut nousta. (En usko että yli 9e missään tapauksessa.) Niistä ei tulis muuta kuin postikulut ylimääräistä, jos minä tilaan ne ja saan rahat sitten jotenkin... muuten iskee aina jotain postiennakko maksuja.

Mutta lisäksi olen juoninut jo uusia juonia:

Kukapa ei antaisi muutamia sormia semmoisesta Ralliart takista, jossa esim. Häkkinen on tepastellut jo monta päivää iltapäivälehtien urheilu sivuilla?

Olen jo tutkinut tarjontaa ja kysynyt Helkamalta (vastaus aikaisintaan huomenna, lähetin äsken).

Jos ei Helkama tai kukaan muu Suomessa toimita, niin lähimmät paikat on sitten Saksa, Norja tai Englanti. Onko kenelläkään suhteita; sukulaisia, kavereita, salaisia rakastajattaria tai rakastajia ko. maissa? Tai onko joku menossa työmatkalle tms?

Jos ei, niin sitten voitais juonia kimppatilausta.

Takkeja on monenlaisia, fleecejä ja muita, mutta ainakin itse olisin kiinnostunut siitä talvi/syksy mallisesta, jossa on irroitettava vuori jota voi käyttää sinälläänkin asusteena, myös vuoressa on pienet logot. Jos etsit kuvia netistä, niin se on se "3-Way jacket"

Ja hinta EI OLE HALPA, vähintään luokkaa 220e, ilman mitään postikuluja.
Mutta kai sitä kerran elämässään voisi ostaa HIENON takin ja muualta kuin tarjouksesta? Itse ainakin harkitsen vakavasti...

EDIT: muutin äsken arvio hintaa, kun löysin halvemman ->xtreme-uk

Tässä linkkejä, huomatkaa, että co-ordsportilla se takki oli hieman erilainen, siinä menee valkoiset raidat hihoissa.  Ja tuskin ne kissat tulee mukaan, vaikka tilais kaksi takkia ;D

http://www.xtreme-uk.net/3WayJacketsSpecialOffer.asp

http://www.teamalpin.no/mitvinjk.jpg

http://www.rallybits.com/mitsubishi_merchandise/

ja erilainen takki:

http://www.coordsport.com/NewsArticle.asp?iwdatabankdetails=37

Ou Yeah.....
 
LISÄYS:

xtremellä on tarjous niistä, 130puntaa incl VAT, paikallinen alvi.

Tosin siinä oli alla (RRP 170puntaa).

Mitähän se RRP tarkoittaa??

EDIT löyty: Recommended Retail Price =OVH, eli ei merkkaa mitään..

Pistin jo Marcukselle postia....on meinaan TOSI lähellä, että tilaus lähtee.....


http://www.xtreme-uk.net/3WayJacketsSpecialOffer.asp
 
Takit helkkarin hienoja !!
Mut niitten tilaukseen en oo osallistumassa
vaan jos niitä lippiksiä ootte tilaamassa ni
mä voisin haluta yhden :)
 
Isännälle hyvä joululahja idea? ;) TAI emännälle, voihan sitä aina sitten lainata ite ;D

katselkaa niitä sivuja, kyllä sieltä muutakin saa tilattua samaan kuormaan kuin takkeja, esim. meidän emännälle tilataan fleece!

Ei niitä takkeja ole kaikkien pakko tilata. Minä ja O.J tilataan melko varmasti ne takit, kunhan saan vastauksen Marcukselta :D

PS. ja olihan noikin jo TARJOUKSESSA

PPS. miettikää, kuinka kauan punaisia takkeja enää saa, kun mallu lähti sponsoroimaan PSA-HUIJAA-JA-PETKUTTAA Racing teamia?
 
otetaan selvää ennen kuin tilataan, perheen vaate asiantuntija tuntee vaatekaupan pitäjän, kysellään siltä koot.
 
Mäkin saattaisin olla kiinnostunut tollaisesta takista..joten ilmoitelkaa ennen kuin ootte tilaamassa..
 
KYLLÄ :eek: tollanen takki olis pakko saada, ilmotelkaa hyvissä ajoin ennen ku laitatte tilausta menemään, koitan houkutella porukat maksamaan ja samal ostaa itelleenki samanlaisen :D
 
joo tuli tosta takista mieleen mul hajos tv tos eilen meni värit sekaisin kattelin sitten kun häkkinen kertoi ralli kokemuksia ja päivitteli kärkimiesten vauhtia oli mitsun takin värit oikeen suomalaiset punainen oli vaihtunut siniseksi tuli kerta heitolla ralliart suomipojan väreihin että silleen ;D
 
olis pitänyt nauhoitaa oli sellanen väritys että tuskin tullaan näkemään paitsi jos se tv hajoo taas sit ei korjatakaan jos ei muuta tekemista ole on ainakin hauska ottaa ilolientä ja tutustua uuteen väri maailmaan pää värinä sininen tai jotai sinne päin :)
 
Itse saisin tuollaisen takin varmaankin suht helposti (ja halvalla), sillä kaverini isä on - ei kukaan muu - kuin itse Seppo Harjanne ;D
 
MUTTA Marcus vastas!

Se ei enää hoida takkihommaa, mutta on välittänyt tiedon eteenpäin, eli kohta tilaillaan xtremestä! :D
 
Eipäs siinä pistäkääs takkia niskaan :D

jos ette saa mistään niin mä voin sitte ruveta järkkään "palttoota" kehiin jos on sopivan tarpeeks paljon ottajia kerralla.

(PS. Kyllä helkamalla on Ralliart asusteita jos vaikka mitä - eivät vaan myy niitä ... vaikka niillä saattais tehdä tiliä paljonkin kun myis merkkiliikkeis maanlaajuisesti..)
 
hyvä tietää, katsotaan nyt ensin että oliko se marcuksen vastaus "ei kiitos ja näkemiin" niinku veikkailit...
 
Xtreme ei pysty toimittamaan vanhan mallin takkia, kokoja on enää S ja XL. Uuden mallin (2003 takki) on se jota co-ordsport myy, eli se hieman erilainen tuolla linkeissä.  Itse ottaisin kyllä mieluumin sen vanhan mallisen, ilman niitä valkoisia raitoja. Muut brittiliikkeet taas ovat hinnoitelleet itsensä ulos.

Mutta, miksi mennä merta edemmäs kalaan: Saksasta voisi saada niitä takkeja ihan samaan hintaan kuin Englannistakin, lähetän tarjouspyynnön sinne.

Eli tätä hommaa EI ole haudattu, vaikka mitään ei ole kuulunutkaan vähään aikaan.....


EDIT: Saksalaisten takki ei ole samanlainen, en ottaisi kyllä sitä.

Seuraava vaihtoehto on Racing-bag.com, takin hinta 300e +postikulut.

Onko kukaan enää kiinnostunut takista tähän hintaan? Itse otan joka tapauksessa, koska nyt on käymässä juuri niin kuin arvelinkin: takkimalli vaihtuu, eikä vanhoja saa kohta enää mistään, mihinkään hintaan...
 
eli tämä olisi nyt vahvin ehdokas, hintaa tulisi postikuluineen karvan päälle 300e

http://www.racing-bag.com/en/products/product.asp?produit_num=439&mode=categ

Ja tässä firmassa on vaihto- tai palautusoikeus 15pv.

heti kun/jos niille tulee varastoon niitä, niin pistän tilauksen, eli miettikää valmiiksi otatteko..
 
joo mä voisin olla varmaan mukana tilaa massa tommosta fleeceetä.....muuten minkä hintaisia tommoset fleecet on.. ???
 
joo mä voisin olla varmaan mukana tilaa massa tommosta fleeceetä.....muuten minkä hintaisia tommoset fleecet on.. ???

no tuolla se näyttäis olevan 103ekee ja esim. Cottonfieldin fleece on Suomessa saman hintainen. Tietty fleeceja saa Tarjoustalosta 30ekelläkin ;D
 
tuohon fleecehen saattais varat riittääkkin varsinki jos ne ostais suomesta(Robbarista) ;D ja brodeerais niihin kerhon tunnuksen niin niistä tulis yhtä hienoja lähes. Laatu ei olis juurikaan huonompi. ;)
 
Re: Mitsubishi&Ralliart ASUSTEITA, UUSIN TARJOUS

http://www.specialstages.com/acatalog/Merchandise_Mitsubishi_Ralliart_World_Rally_Team.html

käykää katsomassa, täällä oli -10% ralliart kamoista..

3-way jacket: 257ekee.

varmaan ne fleecetkin olis täällä edullisempia, luulen että tilaus lähteekin tänne.
 
Takaisin
Ylös Bottom