Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

akio sanoi
tällainen aika päivittäin kysytty osa hakusessa.

8g galantin/legnumin 2 paikkainen mukinpidike keskikonsolista. voin laittaa räjäytyskuvan ja ympyröidä jos tarvii

Multa vois vahingossa löytyä jos samitsulla ei ole.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Eipä löydy minulta eli ei muuta kuin kauppoja hieromaan... :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Löytyskö lancer vm. -95 kone 1.6 4g92 yläpääntiiiviste sarja, jakopäänhihna+kiristin ja etuiskareihin yläpäänlaakereita?ja millanen ois hinta jos löytys?

Joo se on korimalli CB4A ja sitte semmosta viellä kyselisin että oisko moottorin kannatinkumeja?
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Onkos sen itse auton mallikoodi CBxA ja jos niin mikä numero x:n paikalla on...? :) Sillä voisin tarkistella mutta ulkomuistista ainakaan kaikkia noita tuskin on... Hinnoista kyllä aina sopimukseen pääsee eli johonkin melkeinpä tarvikeosien luokkaan... :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

No tuolla koodilla pääsen tarkistamaan mutta alustavasti veikkaan ettei paljoakaan löydy... Huomisiltana varmaankin tietäisin jos jotain on ja pitää laitella sitten vaikka yksityisviestiä jos jotain löytyy... Purkuautonakin minulla tuollainen on,eli kelpaako lähinnä ne koneenkannakkeet sellaisesta jos olisivat hyvät,vai onko selkeästi uudet osat hankinnassa...? :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Löytyykö hydraulisia venttiilinnostimia GTi Colttiin. Vuosimalli 1989, litroja 1.6, korimalli C53A

Osanumero MD124739.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Eipä löydy sellaisia... Niitä on yleensäkin kulkeutunut vain yksittäiskappaleita jotain evon koneen sarjaa lukuunottamatta...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Helpottaisi kovasti jos numeron lisäksi (vaikka se onkin hyvä tieto) tietäisin millainen osa se on ja mihin autoon...? :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Terve!
Löytyykö -92 1.8 Gti lanceriin lambda-anturia.. olen yrittäny löytää sellaista mutta mulle tarjotaan aina 1 johtoista anturia vaikka mun anturissa on 4 johdinta.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Tuo on hyvä kysymys... Hieman epäilen ettei löydy mutta tarvitsisin osan alkuperäisvaraosanumeron että voisin tarkistaa kumminkin asian...? :) Muutama erilainen anturi minulla kumminkin vielä on eli jos joku kerhosta tai merkkiliike vain kertoisi osanumeron...? :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

samitsu sanoi
Tuo on hyvä kysymys... Hieman epäilen ettei löydy mutta tarvitsisin osan alkuperäisvaraosanumeron että voisin tarkistaa kumminkin asian...? :) Muutama erilainen anturi minulla kumminkin vielä on eli jos joku kerhosta tai merkkiliike vain kertoisi osanumeron...? :)
14925 MD183145 SENSOR,ENG CONTROL OXYGEN

tuo siis 1.8 gti CB5A korisen, onkohan se tuo vai vanhempi GTI kyseessä?
Edit: onkin sama molemmissa (Eli C69A on myös tuo)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

samitsu sanoi
Helpottaisi kovasti jos numeron lisäksi (vaikka se onkin hyvä tieto) tietäisin millainen osa se on ja mihin autoon...? :)

Ei enää sitä kaivata. Mutta löytyykö tämmöinen:
MR954887
Etukoiranluu

Tiedot autosta:
2004 Lancer 2.0 16V (4G63) wagon (CS9W)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Eipä löydy minun hyllystä myöskään koiran etuluuta... :( :) Mutta jos sillä/niillä ei ole kiire niin voin saada hankittua eli laita yksityisviestiä jos kiinnostaa... Noihin tuoreempiin autoihin minulle on vielä hyvin rajallisesti kulkeutunut noita osia...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Harri K sanoi
14925 MD183145 SENSOR,ENG CONTROL OXYGEN

tuo siis 1.8 gti CB5A korisen, onkohan se tuo vai vanhempi GTI kyseessä?
Edit: onkin sama molemmissa (Eli C69A on myös tuo)

Mulla c68A.. mitsu liikkeestä tarjos mulle tollasta numeroa: MD136309.. ei osannut sanoa et onko 1 vai 4 johdin anturi. kone 4G67
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Harrin katsomaa numeroa ei minulta löytynyt vaikka läheltä menikin mutta yritän ehtiä ja muistaa katsoa huomenna tuonkin löytymisen...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

löytyiskö takaveto sapporon vm79 osia? esim. kynnyspeltejä tai takalokasuojan kaaria? myös vinkit kelpaa että mistä saattais löytyä ;D
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Seuraavan mallin Sapporoon olis kaikenlaista,melkein vaikka rakentaisi koko auton,mutta tuohon vanhimpaan malliin ei ole oikein mitään... :( :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Ripper501 sanoi
Terve!
Löytyykö -92 1.8 Gti lanceriin lambda-anturia.. olen yrittäny löytää sellaista mutta mulle tarjotaan aina 1 johtoista anturia vaikka mun anturissa on 4 johdinta.

Tuon lambdan lisäksi olisi tarvetta myös moottorin lämpö-anturin joka siis antaa eculle tietoa.. ei hajuakaan varaosanumerosta.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Noo sen verran muistan ilman numeroakin että sitäkään ei valitettavasti tällä hetkellä minulta löydy... :( :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Löytyykö: MB587962 eli e3x galantin käsijarrun palautinjousi (satulan päällä oleva jousi)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

löytyykö 8g galanttiin vasemman etuoven ikkunan sitä alatiivistettä?
MR214265
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Kumpaankin edellä kysyttyyn eipä valitettavasti ainakaan uutena löydy... Jousi saattaisi tuurilla löytyä käytettynä jos kelpaisi...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Morjens!
Löytyiskös Galant 93 (hb) 2.0 (uuempi korinen) seuraavia osia:

Käsijarrun vaijeri, vasen
Käsijarrun kengät (molemmille puolille).

Olisin erittäin kiitollinen jo noista alkuperäisnumbereista.
Käytetytkin käy (kuha nyt sen verta ehjät että katsastuksesta läpi pääsee).
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Terve... Vaijeria ei ainakaan näyttäisi löytyvän... Erilaisia kenkiä minulla on kymmenittäin mutta niitä ei ole vielä käyty läpi eli en pysty sanomaan olisko sellaisia... :( Noin yleisesti enemmänkin näyttäisi kumminkin olevan normaalikenkiä eikä käsijarrun...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

HeroinesHero sanoi
Morjens!
Löytyiskös Galant 93 (hb) 2.0 (uuempi korinen) seuraavia osia:

Käsijarrun vaijeri, vasen
Käsijarrun kengät (molemmille puolille).

Olisin erittäin kiitollinen jo noista alkuperäisnumbereista.
Käytetytkin käy (kuha nyt sen verta ehjät että katsastuksesta läpi pääsee).
annas autosi koko VIN koodi niin varmistuu asia...
katselin et SAATTAA olla nrot:
MB858044 CABLE,PARKING BRAKE,RR LH (vasen kaapeli)
MB858045 CABLE,PARKING BRAKE,RR RH (oikea kaapeli)

onko auto takana levy- vai rumpujarrullinen?
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Löytyykö CK1A lancerin (1.3 litraa, -96/-97) etuiskarin ylätuentaa? Ilmeisesti yläpään laakeri mennyt, eikä noita tahdo löytää paikallisista liikkeistä. Jarrulevyjä vailla olisin myös, niitä tosin saa paikallisistakin, mutta kannattaako laittaa halvimmat vai tilata amazonista brembot :D

Jos tuon yläpään pelkän laakerin pystyy vaihtamaan johonkin kilotavaralaakeriin, niin laakerin kokokin riittäisi minulle. Vaikka miten on yrittänyt etsiä korjausoppaita, niin purkukuvia kyllä löytää, mutta niissä ei ole sanallakaan ollut mainintaa varaosanumeroista taikka millimetrikoosta.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Mitsunosat.net-listallani näyttäisi olevan CK1A etuiskarit jos ne vielä löytyvät varastosta mutta yläpäitä ei näyttäisi olevan listoillani...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

MB503985 tai MB658354 eli dynyyn sopiva bensatankin täyttöletku kuminen, jossa 90asteen mutka. Löytyykö?
Sisähalkaisija noin 40mm.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Eipä ole sellaista putkenmutkaa minulle kulkeutunut...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Moro, Veiläkö sulla on noita calixin lämmitinsarjoja pajeron 2.5tdhen?
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Onhan niitä vielä useampia jäljellä... Kannattaa sitten tarkistaa että asennuskohdasta löytyy se 40 mm tulppapaikka ja huomioida että nuo on sillä vanhemmalla isopäisellä verkkojohdolla... Eipä se tosin ainakaan itseäni Pajeron kohdalla haittaa ja aion noita asennella vielä itsellekin kun saan vanhanmallisia pikkupajeroita kunnosteltua... :) Laita yksityisviestiä jos tuollaisen haluat...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

auto on lancer evo V... mikä olis jäähdyttimen korkin varaosanumero? tai jos jollain sattuis olemaan ylimääräisenä ko. korkkia, niin vois lähettää mulle postissa.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

En oo nyt sellaisella koneella millä olis ohjelmia mutta nopeammin saat ehkä vastauksen kun kyselet tuolla evojen osanumeroita-keskustelussa... :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

samitsu sanoi
MR511913 Toistaiseksi tuntematon hopeanharmaa takaspoileri (kerro jos tiedät numerosta)

ММС Mitsubishi Airtrek MR511913 venäläisen sivuston mukaan
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Moro.Löytyiskö sult Galant glsi 2.0 glsi-90 takalasin/peilien lämmittäjän katkaisinta.
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Purkuosana varmaan löytyy eli laittele vaikka yksityisviestiä jos sellainen menettelee... :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Mr mmc sanoi
ММС Mitsubishi Airtrek MR511913 venäläisen sivuston mukaan


tulipa mieleen... saatko laitettua mulle kuvaa tuosta härpäkkeestä? ja mittoja miten levellä on kiinitykset?
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Kuva on ollut jo vähän aikaa tuolla "kuvailmoituksissani" ja jos spoileri sitten näyttää kiinnostavalta niin mittojakin voin ottaa... :) Melko kapea se kuitenkin on koska on tarkoitettu kai takaluukun tai katon reunaan...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

samitsu sanoi
Kuva on ollut jo vähän aikaa tuolla "kuvailmoituksissani" ja jos spoileri sitten näyttää kiinnostavalta niin mittojakin voin ottaa... :) Melko kapea se kuitenkin on koska on tarkoitettu kai takaluukun tai katon reunaan...

EA farkun perään sitä suunittelen ;)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

OK no kerro sitten jos kaipailet lisätietoja ja kuvan varmaan jo löysitkin eli se on se hopeinen siellä... :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Moi. löytyykö mitsun galanttiin digitaalikelloa ja siellä takana olevaa 4:n pinnin liitintä, meni keskuslukitus, sisävalo ja mankka pois kaytöstä, kun yritin korjata vanhaa :seina olen tutkinut kaikki kelloon liittyvät jutut foorumeilta ja vanha piiri on jo atomeina :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Tämä asia taisi jo tekstiviesteillä selvitäkin eli eipä sellaista kelloa löydy ainakaan tällä hetkellä...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

ei satu löytymään galant 97 2l oikeaa taka jarrulevysuojaa?
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Ei ainakaan siihen malliin... Vain muutama hassu yksittäinen johonkin vanhempiin malleihin...
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Morjens,

Löytyykö Outlanderiin 2004 vasenta ajovaloa tummalla taustalla? Ja mihin hintaan?


Pertti
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Eipä ole niin tuoreiden mallien osia vielä minulle kulkeutunut... :)
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Terve!

Ei sattus löytyyn Galant 2.0 GLSi -94 ohjekirjasta?
 
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

Ohjekirjoja ei ole tullut mihinkään malleihin eikä satu olemaan tuon mallista purkuautoakaan eli ei mahda nyt mitään... :( :)
 
Takaisin
Ylös Bottom