Tosta Mitsuun murtautumisesta pari omakohtaista kokemusta. Mulla on ollut myös L300-paku, johon on kerran murtauduttu ja kerran yritetty murtautua. Ekalla kerralla oli menty kuskin ovesta sisään, ihan vaan perinteisesti ruuvimeisselillä kierretty lukkopesä irti ja naks, ovet auki. Sen jälkeen hitsasin "vammautuneen" kuskin lukkopesän umpeen ja koko mötikän hantin oveen kiinni, hantin ovesta ehjän pesän kuskin oveen ja pistehitseillä kiinni. Seuraava yritys jäi sitten yritykseksi.
Galantiin on kerran menty sisälle takaluukun lukosta. Kaveriporukalla tehdyt kokeilut varaosa-autoihin vahvistivat tämän: Galantin takaluukun lukko pyörähtää vaikka ruuvarilla tosi näppärästi. Nyttemmin omassa Lantissa on takaluukun lukko poistettu (pelti hitsattu umpeen), samoin hantin oven lukkopesä on deaktivoitu MIGillä. Ovilukothan näissä ovat suht tukevia, kun ovat samassa rakennelmassa kahvan kanssa. Ja häläri, ajonestolaite ja vielä erillinen ajonestojärjestelmä ovat kyllä aivan ehdottomia!!!
Galantiin on kerran menty sisälle takaluukun lukosta. Kaveriporukalla tehdyt kokeilut varaosa-autoihin vahvistivat tämän: Galantin takaluukun lukko pyörähtää vaikka ruuvarilla tosi näppärästi. Nyttemmin omassa Lantissa on takaluukun lukko poistettu (pelti hitsattu umpeen), samoin hantin oven lukkopesä on deaktivoitu MIGillä. Ovilukothan näissä ovat suht tukevia, kun ovat samassa rakennelmassa kahvan kanssa. Ja häläri, ajonestolaite ja vielä erillinen ajonestojärjestelmä ovat kyllä aivan ehdottomia!!!