mittarivika pajero tdic -90

kollaa

New Member
Liittynyt
4 Syyskuu 2008
eli mittari toimii muuten mutta kilometriä ei kerry ollenkaa, saratmetrit viä toimii. onko sisältä joku hammastus rikki ja kannattaako teherä mitää?
 
Vs: mittarivika pajero tdic -90

yhesssä,varaosiks ostetussa ;D galantissa,oli sama vika,oli peukaloitu kilometrejä pois,pitempi rivi ei sen jälkeen kelannut eteenpäin :p
voi myös pysähtyä näyttämään x99999 km.
vaihda käytetty mittari tilalle.
 
Vs: mittarivika pajero tdic -90

Mulla olisi hyllyssä -88td:n mittaristo joutilaana (40€) jos tarvetta. Joku jos vielä muistaa oliko TD:n ja TDIC:n mittaristot samanlaisia kaikkine liittimineen. Voin toki tarvittaessa vertailla tuohon omaan käytössä olevaan mittaristoonkin sitä...
 
Vs: mittarivika pajero tdic -90

Imperio sanoi
Mulla olisi hyllyssä -88td:n mittaristo joutilaana (40€) jos tarvetta. Joku jos vielä muistaa oliko TD:n ja TDIC:n mittaristot samanlaisia kaikkine liittimineen. Voin toki tarvittaessa vertailla tuohon omaan käytössä olevaan mittaristoonkin sitä...
-88 on ainakin kahta erinlaista mittaristoa,liittimet ja valojen sijoittelu eroaa ainakin,oli IC eli ei.
Tällaista faktaa sain kun kyselin omaani mittaristoa,sekä huomasin kun mittaristoa omaani vaihdoin. Esim: joissakin pitkien merkkivalo on kierroslukumittarin alalaidassa ja joissakin siinä merkkivalo ryppäässä jolloin joutuu tekemään itse johdon pitkien valolle,koneikot erinlaiset sisällä eli eivät ole vaihtokelpoisia keskenään ilman muokkauksia yms pientä. Eli ensin kannattaa katsoa monellako liittimellä oma mittaristo on ja sitten hankkia uusi tilalle.
 
Vs: mittarivika pajero tdic -90

jaa että sitä olis joku räplänny ja siks hajonnu? täytyy ottaa myyjään yhteyttä.ostin ton viimekesänä ja ollu lähinnä mettäautona ja ny vasta huomasin ton. pitänee leimata ja myyrä pois kun kausi ohitte.mittareita on kyllä varalle.
 
Takaisin
Ylös Bottom