motonetin kaasu iskarit??

jan weck

pajero -90 2.5 tdic
Liittynyt
22 Marraskuu 2006
onko kokemuksia motonetin kaasu iskareista. ostin sellaset mut en ole viel kerenny heittään niit kiinni. onhan ne "hienot" väriltään vihreät ja 4x4 tarra kylessä ;D
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

Vihreistä kaasuiskareista en tiedä, mutta itselläni on edessä Motonetista ostetut KYBin mustat kaasuiskarit ja takana oli. Pakussa, jossa takaa on otettu penkit pois ja kuormat ovat yleensä hyvin maltillisia jos ollenkaan, tuntuma oli lähes kuin kivireessä. Taakse vaihdoin nesteet takaisin ja edessä annoin olla kaasut. Ajotuntuma on nyt, hmm. mielenkiintoinen, vanhaa selvästi mukavampi ja tottakai kaarteissa enemmän kallisteleva.

-97 Pajeroon kaipasin myös kipeästi nesteiskareita kaasujen tilalle. Saksalaisissa pikkuautoissa olen ollut perinteisesti kaasujen vankkumaton kannattaja.
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

nyt on kaasut alla edessä, kun olivat alapään kumit paskana niin piti vaihtaa. ajo tuntuma ihan hyvä, pitää vaihtaa myös taakse samanlaiset kun rupes tuntuun et nyt on takana väljää/kolinaa.
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

Jokos tuli takaiskarit vaihdettua?

Laitoin omaan joka nurkkaan noi Motonetin kaasut, ja tosihyvältä vaikuttaa. Sekä tiellä, että pois tieltä.

Suosittelen!

neppiäinen
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

Kun puhutte motonetin kaasuiskareista, tarkoitatteko tavallisia vai korkeapainekaasuiskareita? Molempia on listoilla.

Sitten, mitä muita hyväksi tai myös vähemmän hyväksi havaittuja iskareita palstalaisilla on käytössä?
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

Ei korkea, matala. Mun mielestä (ja tää on siis mun henkilökohtainen mielipide, enkä vastaa sen seurauksista millään lailla -amerikkavaroitus) semmoset korkeapainekaasuiskarit menee ihan tosihyvin motarilla, mutta älyttömissä mehtähommeleissa rytkii vähän liikaa...

Noi tavan kaasut on ihan vallan mainiot. Eikä oo kalliit.

Äveriäs mieshän tietenkin laittais Dobinsonit, 90€ zibbe.

neppis
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

juu tavalliset ne kaasut on mulla. korkeapaineet saattais olla aika korput ajettavaksi sorateillä kovemmassa vauhdissa. hiljasessa vauhdissa noi toimii mun mielestä hyvin mut sitten kun vauhtia on noin 50km/h ja vähän huonompi tie niin silloin on turhan kovat.
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

Niin tarkennettakoon, että kyselen maantiekäyttöön ja vielä siitäkin 93% kestopäällysteellä vaan ei motarilla.
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

itsellä ollu 2vuotta paikallaan omen iskarit ja toimii ihan kiitettävästi :)
 
Vs: motonetin kaasu iskarit??

Mulla on ne punaset kaasu KYBit (nykyään mustat, punasella tarralla). Ostettu juurikin motonetista. Toimii kun junan puucee. Ekaks ostin Sachsin iskarit, mutta kaikista meni vaimennusteho alle kahdeksan kuukauden, joten päätin, ettei sitä schaissee mun autoon enää tuu. Nyt on kolmas vuosi alkamassa KYB ja auto on edelleen jämäkkä ja vaimennus toimii niinkuin pitää.
 
Takaisin
Ylös Bottom