Menisköhän tää tänne autosähkön alle..
Hommasin MUT-3:n jotta saisi 2010 Pajerosta suuttimien syöttömäärät kalibroitua(?) (Small Quantity Injection Learning) ja muuta pientä mikä muuten pitäis teettää korjaamolla.
MUT-3 -ohjelma asentui ongelmitta läppärille jossa WinXP.
Ongelma on tuo itse musta mötikkä joka tulee läppärin ja auton liittimen väliin, V.C.I. nimeltään. Tämän ajurit asentui oikein, tai ainakin ne asentui.
MUT-3 -ohjelma ilmoittaa, että V.C.I. pitää päivittää ennen kuin sitä voi käyttää ja päivitysruutu pompsahtaakin näkyville. Mutta sitten ei tapahdu mitään, päivitysruutu on yön jälkeen siinä edelleen. V.C.I.:ssä ruudussa lukee "Maintenance Mode" ja merkki-LED palaa punaisena. LED palaa punaisena koko ajan, oli päivitys käynnissä tai ei.
Ennen päivityksen aloitusta V.C.I.:n ruudussa lukee muistaakseni "Communication P-V" tai jotain vastaavaa, ei ole laite nyt tässä käsillä. LED palaa siis tuolloin myös punaisena.
Onko täällä kokemusta tästä laitteesta ja mikä voisi olla vikana?
Hommasin MUT-3:n jotta saisi 2010 Pajerosta suuttimien syöttömäärät kalibroitua(?) (Small Quantity Injection Learning) ja muuta pientä mikä muuten pitäis teettää korjaamolla.
MUT-3 -ohjelma asentui ongelmitta läppärille jossa WinXP.
Ongelma on tuo itse musta mötikkä joka tulee läppärin ja auton liittimen väliin, V.C.I. nimeltään. Tämän ajurit asentui oikein, tai ainakin ne asentui.
MUT-3 -ohjelma ilmoittaa, että V.C.I. pitää päivittää ennen kuin sitä voi käyttää ja päivitysruutu pompsahtaakin näkyville. Mutta sitten ei tapahdu mitään, päivitysruutu on yön jälkeen siinä edelleen. V.C.I.:ssä ruudussa lukee "Maintenance Mode" ja merkki-LED palaa punaisena. LED palaa punaisena koko ajan, oli päivitys käynnissä tai ei.
Ennen päivityksen aloitusta V.C.I.:n ruudussa lukee muistaakseni "Communication P-V" tai jotain vastaavaa, ei ole laite nyt tässä käsillä. LED palaa siis tuolloin myös punaisena.
Onko täällä kokemusta tästä laitteesta ja mikä voisi olla vikana?