Nettiautossa 4wd SW

neppi

New Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2006
Sijainti
kausala
Onks kellään tietoo tästä vehkeestä? Ajoneuvo Id: 1088976

Kandeeko ees harkita? Mitäs tommonen neliveto SW keskimäärin viä pensaa? Nii ja mikä siitä on todennäkösesti hajalla tai ainaki hajoomassa? Peltiähän saa kaupasta, mut en viittis nyt just ruveta mitään major ööverhaulia tekee esim koneelle tai laatikolle...

neppis
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

Noo en ajele ihan päivittäin mutta melkein kuitenkin,Lpr suunnalla... Mutta vielä parempi olisi jos saisit myyjän käyttämään täällä
minun luona näytillä niin voisin vilkaista pohjaakin...? Minulle voi soitellakin asiasta,iltapäivisin tai iltaisin mieluiten,jos tarvetta...
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

No eikai ne ny liikkeestä lähe mihinkään näyttää yhtään mitään ku niillon siellä kahvihuone ja kaikki!!!
;)
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

Olen tiistaina ja keskiviikkona menossa lappeenrantaan tai ainaki ajamassa ohi. Kuvien perusteella tuo kyllä näyttää siistiltä, että jos viitsit kertoa tarkasti mitä haluat tuosta nähdä. :) (tai ehkäpä kuulla?)
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

No ku ilmotuksessa sanotaan jotain tyyliin: "pikkuvikoja, heleppo korjata", ni kiinnostais, et onks se ihan pommi...

Lokasuojankaarista oli puhe tossa ilmotuksessa. Mitenkähän on helmojen kanssa? Tekeekö painetta ja haiseeko pakoputkenpäässä kylarvättska. Naputtaako etuvetarit ihan hirveenä ja tommosta...

Nythän on kuitenkin niin, että itehän tommonen pitäis oikeesti nähä, eiks nii? Ja päästä tietenki nosturille...

Jos ei siitä oo sulle yhtään mitään vaivaa, ni ois kiva jos kävisit, mut jos siitä tulee vähänkään mutkaa nii nii nii...

Myyjältähän tietenki vois vähän kysellä et onks toi ollu naisella? Sokeella? Saaressa? tai jotain...

tänään on näköjään kolmen pisteen päivä...

Kiitos! niiku enivei!

Neppis
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

No enpä ees vilkaissut koko ilmoitusta kun vastasin,luulin että se on yksityisellä... :) Tuskin liike tänne toisi juu,mutta Slaideri
sitten ottaakin sen koeajoon ja tulee käymään täällä ni sillähän asia selviää...!? ;D
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

Joo, 10km hiekkatie EK varmasti paljastaa piilevät kolinat ja jossei muuta niin jotain ainakin rupee irtoamaan.

Ehkäpä voin käydä tuota kyttäämässä, jos töiden lomassa kerkeän.
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

On teillä poijjaat vaan suunnitelmat! Mutta siistimpi homma!

Jos tommosen kuvion teette, ni ootte mun henkilökohtasii sankareit molemmat! Siin ei enää Transformereil oo mitää jakoo!!! :p

Neppi
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

Joo, huomenna keskiviikkonä kerkeän hyvin suurella todennäköisyydellä sitä käydä pällistelemässä, hiekkatie siivu jää kylläkin varmaan välistä ja suurempimuotoinen pohjan tarkistelu valitettavasti.

Kaipa mie siitä jotain silti osaan kertoa, palaan huomenna asiaan. :)

Nyt on autoa kyttäilty ja ajeltu, pistän kohta yksityisviestillä lisätietoja, kunhan uusin henkivakuutuksen ensin. :)
 
Vs: Nettiautossa 4wd SW

Aika sankari!

Kiitos kaunis!

Nyt jäämme jännityksellä odottamaan jatkoa...

Neppiapina
 
Takaisin
Ylös Bottom