Nyt se mun pajero sitten herkesi hengittämästä...

Maxwell

New Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2008
...eli meni kampiakseli poikki ja tuli jotain kyljestä läpi :seina. Moottoriremppa tehty satatuhatta aiemmin ja samalla oli kampiakseli hiottu. Ei kuulemma kestä -89:n akseli hiomista :eek:??? Ituttaahan se kyllä vähän , mutta en minä valita. Nooh...nyt olis sitte tiedossa uusi kone -97.sta pajesta ja maksais 3000,- ja asennus 1000,- päälle. Mitä teen????

Auto on muuten täysin ruosteeton ja lommoton ja muulle tekniikalleen erinomainen laite. Jos jotakuta kiinnostaa, niin tarjouksiakin otan tuosta vastaan. Kuvia ei just nyt ole laittaa, mutta sekin kyllä järjestynee jotenkin. Se on rekisteröity huoltoautoksi.
 
Vs: Nyt se mun pajero sitten herkesi hengittämästä...

Kova hinta käytetystä padasta, soittele tonne ja kysele uutta: http://www.kouvolanmoottorikoneistamo.fi/
 
Vs: Nyt se mun pajero sitten herkesi hengittämästä...

Aloitukseen liittyen, kiinnostaisi tietää, että paljonkohan tuollaisesta konevikaisesta pajesta voisi pyyttää hintaa jos myisi pois??
 
Vs: Nyt se mun pajero sitten herkesi hengittämästä...

Ylivieskan autopurkaamolla (koskelan autopurkaamo) oli pajeron 2,5td intercooler kone kaikkine varusteineen hiukka alta tonnin ku eilen kävin siellä.
 
Vs: Nyt se mun pajero sitten herkesi hengittämästä...

Kiitos osanotosta kaikille. Khonkonen: tilasin sen Ylivieskan koneen ja nähtäväksi jää kuinka pelittää. Kiitos vinkistäsi. Jos kellään on tietoa tuosta ylivieskassa Koskelan autopurkaamolla olleesta koneesta, sen alkuperästä tai kilometreistä yms. niin kaikki tieto otetaan kiitollisuudella vastaan. Se on purettu jostain varsin kuppaisesta -89 pajerosta -liekö kolaroitu tai jotain- kaksi tai kolme kuukautta sitten.
 
Vs: Nyt se mun pajero sitten herkesi hengittämästä...

Nonnih, Pallero sai uuden voimanlähteen ja käy niin nätisti ettei varmaan koskaan ennen. Ilmeni sitten uusi ongelma, eli kytkin. Nimittäin kytkin akseli on kytkimen päästä erittäin kulunut ja pitäis saada vaihdettua parempaan. Onkohan kellään jäänyt moista kunnossa olevaa akselia nurkkiin lojumaan??? Malli on siis -89 pitkä.
 
Takaisin
Ylös Bottom