O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

e15mitsubishi

Active Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
Hyrylä
Eli haussa olisi edm. herkutus. Siis se joka on sen etuhiekkapellin alla kiinni ruuveilla(n.5 cm korkea) ja jossa on ne etujarruille ilmanottoreijät siinä laidoilla.
Myös etuhiekkapeltiin tuleva kaksi-osainen muoviritilään olisi kiinnostusta.
Saa olla vaik vähän "huonotkin" jos ovat elvytettävissä.
-A
privana tai 0400-732641. Kiitos.
 
Vs: O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

:eek:fftopic Jos ei meinaa löytyä, niin tehdään sulle kuidusta siihen passeli versio... :peukku
 
Vs: O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

Skydiver sanoi
:eek:fftopic Jos ei meinaa löytyä, niin tehdään sulle kuidusta siihen passeli versio... :peukku

Saattaa käydä tällä menolla pian niin ,et on oikeesti lähettävä siihen kuiduttamiseen :p.

Tosin muistasin kyllä, et sulta "taivas-suklari" se homma onnistuis. Ei hukata sitäkään ajatusta, Kiitos :peukku.
-A
 
Vs: O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

Jos näitä jostain ilmestyy enemmänkin, niin saattaisi minuakin kiinnostaa! tai jos aletaan enemmänkin teettämään! Niin ja takaspoikalle saattais kans olla kysyntää! Oliko muuten turbossa vanteet 14" vai 15"?
 
Vs: O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

tuti sanoi
Jos näitä jostain ilmestyy enemmänkin, niin saattaisi minuakin kiinnostaa! tai jos aletaan enemmänkin teettämään! Niin ja takaspoikalle saattais kans olla kysyntää! Oliko muuten turbossa vanteet 14" vai 15"?

14" :)
 
Vs: O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

Paljonko tarjoat? ovat erittäin harvassa semoset spoikat..mutta voisin mä tosta mun turbo gallusta myydä ja laittasin ittelle sitte ihan uuden... ;D

(Ei mikään vitsi)
 
Vs: O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

hitto kon tää mun tieteiskone ei oikein pelitä :seina enkä oo saanut laitettua sulle kuvia
mutta soittele 040-5392011
 
Vs: O: Tbo-164 -sarjasen etuspoikka

JOPPE sanoi
hitto kon tää mun tieteiskone ei oikein pelitä :seina enkä oo saanut laitettua sulle kuvia
mutta soittele 040-5392011

Kuvilla niin väliä.. kunhan ekan viestin "prinsiipit" täyttyy ;D. Soitan tossa sulle iltasella, pidä numero vapaana ;)
-A
 
Takaisin
Ylös Bottom