Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
joo tosiaan unohtu mainita että mullakin oli kyseessä GEN2-koppanen pajero ja mitään ei oo tarvinnut leikellä poies,vähän vaan kirrattu vääntösauvoja edessä jotta saatu keulaa ylemmäs ja renkaat tulee ulos ihan levikkeitten tasalle................ :driver
Ei pitäis varmaan kirjoittaa, mutta..... jos oot menossa muutoskatsastamaan autoo, niin kannattaa huomioida tuo +-30mm maksimi raidevälin muutos, pajerossa kun on +10 offsetin aluvanteet vakiona V440 sarjan pajeroissa.....
Tuttu katsastusmies kysy yhessä edellisessä rengasmuutoskatsastuksessa et "mahtuuks noi pyörii?". vastasin että mahtuu ja se oli sillä hyvä. Leima papruun ja siitäsittenvaan...