ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

OffiOnPajero

Pajero 2,5 TDIC 90
Liittynyt
28 Huhtikuu 2007
Sijainti
Ruotsinpyhtää
Eli 90 pajeron ohjaustehostin jurisee ja tehostaa vain pätkittäin. Öljyä on. Eli nyt ehdotuksia peliin missä vika. Paineensäädin? ja sitten tänään huomasin että auto ei starttaa välillä kunnolla. aamulla starttaa hyvin mutta sitten parin kerran jälkeen tuntuu kuin akuista loppuisi virta ja sitten taas starttaa hyvin? missähän vika?
 
Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

Itse vaihdoin koko pumpun (käytettyyn) sen jälkeen kun se ei enää parantunut nesteen lisäyksellä. Luultavasti sitä oli käytetty kuivana tms.

Starttausvika kuulostaa vahvasti hiilien loppumiselta. Toinen hiili kun lopahtaa, niin sitten se vielä starttaa hitaan oloisesti (=ihan kuin virta olisi vähissä) jonkun aikaa, kunnes ei starttaa enää ollenkaan.
 
Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

kiitoksia paljon. toivotaan että vika olisi tuossa, kuulostaa ainakin paljon siltä.
 
Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

Sellaista omassani teki startti aikansa. Se kyllä starttaa, mutta jotenkin sen huomaa, että pyörittää hitaasti.
 
Pajero Ei starttaa kunnolla 2.5tdic 2.gen -92 (/-93?)

Niko Päivinen sanoi
Sellaista omassani teki startti aikansa. Se kyllä starttaa, mutta jotenkin sen huomaa, että pyörittää hitaasti.

Oireet passaa tännekkin jo syksystä asti :seina ja nyt se jätti tänään eka kerran pyöräyttämätä... :seina :seina

Ja millainen operaatio se tuo startin hiilien uusiminen on? Onnistuuko parkkiruudussa hylsysarjan kanssa?

Ja mistä ja mimmoset hiilet älyää katella valmiiksi, ennenkuin alkaa autoa purkamaan...?

Auto minulla siis 2.gen 2.5tdic -92(/-93?)

EDIT: Niin Ja kerkesin jo akunkin vaihtaa, ku oli ikääkin. Mutta eipä sillä korjaantunut se hitaampi pyörähtäminen....
 
Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

Ite kans kaks kertaa hiilet vaihtaneena voin sanoa että ei maksa vaivaa kun ei kestäny ku vuoden aina kerrallaan. 140€ uusi vaihtostartti..

Startti on koht. V.ttumainen ottaa pois tarvii melkeen kaverin joka koneen puolelta opastaa hylsyä ylempään pulttiin.. Kaks pitkää jatkovartta ja nivelen hylsyyn..
 
Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

(welmu) sanoi
Ite kans kaks kertaa hiilet vaihtaneena voin sanoa että ei maksa vaivaa kun ei kestäny ku vuoden aina kerrallaan. 140€ uusi vaihtostartti..

Startti on koht. V.ttumainen ottaa pois tarvii melkeen kaverin joka koneen puolelta opastaa hylsyä ylempään pulttiin.. Kaks pitkää jatkovartta ja nivelen hylsyyn..

sitähän minä vähä pelkäsinkin.... no onko tuohon malliin nyt sitten monta noita "sopivaa" starttia, että vois hakia uuden, ennenkuin purkaa entisen poies???
 
Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

Muistaakseni joutu ottaan omassa pois ja mitata hammasrattaan paksuuden tai uloneman oisko ollu kahta erinlaista.
Viisaat varmaan osaa auttaa mikä startti siihen sun pajeen menee suorilta..?
 
Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

(welmu) sanoi
Muistaakseni joutu ottaan omassa pois ja mitata hammasrattaan paksuuden tai uloneman oisko ollu kahta erinlaista.
Viisaat varmaan osaa auttaa mikä startti siihen sun pajeen menee suorilta..?

Olisko jompi kumpi Motonetista löytyvistä:

Startti Pajero-2,5TD "3mm" * 13-2640 TurboDiesel: 2,5TD 86->97 jos ratas 3mm ulkonemalla/Mitsu-M2T60171 [1986 - 1997] 159.90 € Pantti 50.00

Startti Pajero-2,5TD "10mm" av 13-2662 TurboDiesel: 2,5TD 89->97 jos ratas 10mm ulkonemalla/Mitsu-M2T60185 [1989 - 1997] 139.90 € Pantti 50.00


Onko toi "mitsu-xxxx" koodi mikä ja mistä sen löytää`???
 
Takaisin
Ylös Bottom