T
teme
Guest
Jees, eli taas ongelmia, toimihan toi nyt joku 2 viikkoa ilman vikoja
Tänään aamulla lähdin duuniin niin toimi ok, sitten matkalla ykskaks huomasin että ohjaustehostin lakkas toimimasta...
No pysäytin sitten siihen tien varteen tarkastelemaan konepellin alle... Kaikki näytti päällisin puolin ok.
Tarkastin ohjaustehostimen aineet... no eihän siellä juurikaan mitään ollut.
Ajoin sitten lähimmälle huoltikselle ja ostin ainetta ja kaadoin tehostimen täyteen. Ja ihan kuin olis toiminu jotenki tehostin hetken mutta sit piti kummallista ääntä ja lopetti toimintansa.
On meinaa hiukkasen raskas kääntää
Onko kellään koskaan tullut vastaan samanlaista ?
Mitähän on menny rikki?
Edit:
Eli millähän selvittäsin onko menny rikki EPS vai sitten pumppu ?
Ei viittis käydä ostaan turhaan uutta pumppua jos vika epsi piiris
Tänään aamulla lähdin duuniin niin toimi ok, sitten matkalla ykskaks huomasin että ohjaustehostin lakkas toimimasta...
No pysäytin sitten siihen tien varteen tarkastelemaan konepellin alle... Kaikki näytti päällisin puolin ok.
Tarkastin ohjaustehostimen aineet... no eihän siellä juurikaan mitään ollut.
Ajoin sitten lähimmälle huoltikselle ja ostin ainetta ja kaadoin tehostimen täyteen. Ja ihan kuin olis toiminu jotenki tehostin hetken mutta sit piti kummallista ääntä ja lopetti toimintansa.
On meinaa hiukkasen raskas kääntää
Onko kellään koskaan tullut vastaan samanlaista ?
Mitähän on menny rikki?
Edit:
Eli millähän selvittäsin onko menny rikki EPS vai sitten pumppu ?
Ei viittis käydä ostaan turhaan uutta pumppua jos vika epsi piiris