Olllli
E32 Galant Hatchback
- Liittynyt
- 20 Joulukuu 2016
Tälläinen miniprojekti; lähinnä tekniikkaa kuntoon ja pientä kasvojen kohotusta.
1991 vuoden hatchback Galant 1,8 litraisella myllyllä
Sisusta oli se syy miksi tämän hain ;D
Joka aamu hymyilyttää kun ahtaa itsensä tonne ruskeaan akvarioon
Hetken jaksoin kuunnella rämiseviä alkuperäiskaiuttimia kunnes sisusta purkuun ja uutta tilalle.
Pelkääjän penkin alle vahvistin, peilikolmioihin diskantit, alkuperäispaikalle keskiäänet sekä konttiin pieni 8" subi. nyt kelpaa kuunnella radiota. Jos ihmettelet subin kokoa niin tästä ei tehdä mitää paineastiaa. Itselle riittää, että ääniala on laaja ja stereokuva kojelaudan yläpuolella.
Nykyinen moottori on melkein 400t ajettu kaasarikone.
Jokainen mäki on voitto, vedot ja kytkin kadonnut vuosia sitten.
Koska kyseessä käyttöauto niin tekniikan päivitystä varten hankin toisen moottorin.
moottori on käytännössä jo purettu ja seuraavaksi osien pesu. Kyseessä pienen pudjetin projekti niin yritän hankkia kaikkea mahdollisimman halvalla ja hyödyntää jo olemassa olevia osia. Tietenkään kaikkea ei voi uudelleen käyttää ja osalla osista on vaihtovälinsä. Kuten tiivisteet, jakohihna sekä vesipumppu hankitaan uutena.
Jotta tämä projekti olisi edes jotenkin kiinnostava niin laitetaan hyllystä löytyvä mega ja edis ohjaamaan moottoria sekä pieni turbo jarruttamaan päästöjä.
Tästä jatketaan kunhan flunssa on voitettu.
1991 vuoden hatchback Galant 1,8 litraisella myllyllä
Sisusta oli se syy miksi tämän hain ;D
Joka aamu hymyilyttää kun ahtaa itsensä tonne ruskeaan akvarioon
Hetken jaksoin kuunnella rämiseviä alkuperäiskaiuttimia kunnes sisusta purkuun ja uutta tilalle.
Pelkääjän penkin alle vahvistin, peilikolmioihin diskantit, alkuperäispaikalle keskiäänet sekä konttiin pieni 8" subi. nyt kelpaa kuunnella radiota. Jos ihmettelet subin kokoa niin tästä ei tehdä mitää paineastiaa. Itselle riittää, että ääniala on laaja ja stereokuva kojelaudan yläpuolella.
Nykyinen moottori on melkein 400t ajettu kaasarikone.
Jokainen mäki on voitto, vedot ja kytkin kadonnut vuosia sitten.
Koska kyseessä käyttöauto niin tekniikan päivitystä varten hankin toisen moottorin.
moottori on käytännössä jo purettu ja seuraavaksi osien pesu. Kyseessä pienen pudjetin projekti niin yritän hankkia kaikkea mahdollisimman halvalla ja hyödyntää jo olemassa olevia osia. Tietenkään kaikkea ei voi uudelleen käyttää ja osalla osista on vaihtovälinsä. Kuten tiivisteet, jakohihna sekä vesipumppu hankitaan uutena.
Jotta tämä projekti olisi edes jotenkin kiinnostava niin laitetaan hyllystä löytyvä mega ja edis ohjaamaan moottoria sekä pieni turbo jarruttamaan päästöjä.
Tästä jatketaan kunhan flunssa on voitettu.