e15mitsubishi
Active Member
- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Hyrylä
Haudi.
Vähä ensin ohi topicin.
Tossa männäviikon perjantaina kävin tossa Sulan teol-
lisuus alueella(Hyrylä) vähä kokeilemassa lähettämistä
eri renkailla mitä normisti autossa on alla(korkeemmat)
noin välitysmielessä. Hakusessa oli se "oikea" lähtö-
kierroskohta kun tarkoituksena oli mennä tonne Kiika-
laan tulevan vkl:nä vähä neppaan .
No oisko ollu joku viides/kuudes lähtö niin ei enään
huolinut vaihteita päälle(3. ja 4.) sekä paikallaan nih-
keästi 1. ja 2. mutta pakkia ei millään. Aina kun painoin
kytkintä niin kiva rutina sirinä kuului kytkintä painaessa
;D.
No sain sitten keploteltua pelin jotenkin himaan ja tal-
liin ja kokeilin vielä josko kytkinnesteessä olis ilmaa ja
ilmasin järjestelmän= ei muutosta.
No lauantaina peli ylös ja sit vaan muttereiden pyöri-
tystä ja niinhän se oli, että illalla lodju/kulmavaihde ym.
oli lattialla ja eihän siinä kahta sanaa "Ralliart" Daikin
oli sanonut morjens . No osia tilaukseen eihän siinä
sen kummempaa.
No tästä nyt sit poiki ajatus samalla laittaa se lodju
"kivaks" kun se on nyt siinä hahmolla ja siinä oli vähä
sitä nopeanvaihdon yhteydessä rusahtelua lähinnä
3. ja 4. vaihdoissa.
Elikkäs kysymys kuuluu: Onko kellään ks. tötterön lodjun
hyviä purku/kasausohjeita? Näet ei tarviis niin hirveesti
harjoitella ku ois jotain mistä vähä vaklia. Nyt Leppis?..
ym.. oisko räjytyskuvia??
Niin ja potilashan on: Galant E39/VR4 89-92.
Et tämmöstä.
t:Arska
ps. näennäisesti hyvät/käsikopelolla välyksettömät
kardaanin kolmesta ristinivelestä kaksi osoittautui viittä
vaille toiseen suuntaan jumiutuneeksi=jossain vaihees-
sa olis varmaan menny nalkkiin ja kaikki arvaa mitkä
olis ollu vauriot . Et tää niinku vinkiks kaikille 4WD:n
omistajille .
Vähä ensin ohi topicin.
Tossa männäviikon perjantaina kävin tossa Sulan teol-
lisuus alueella(Hyrylä) vähä kokeilemassa lähettämistä
eri renkailla mitä normisti autossa on alla(korkeemmat)
noin välitysmielessä. Hakusessa oli se "oikea" lähtö-
kierroskohta kun tarkoituksena oli mennä tonne Kiika-
laan tulevan vkl:nä vähä neppaan .
No oisko ollu joku viides/kuudes lähtö niin ei enään
huolinut vaihteita päälle(3. ja 4.) sekä paikallaan nih-
keästi 1. ja 2. mutta pakkia ei millään. Aina kun painoin
kytkintä niin kiva rutina sirinä kuului kytkintä painaessa
;D.
No sain sitten keploteltua pelin jotenkin himaan ja tal-
liin ja kokeilin vielä josko kytkinnesteessä olis ilmaa ja
ilmasin järjestelmän= ei muutosta.
No lauantaina peli ylös ja sit vaan muttereiden pyöri-
tystä ja niinhän se oli, että illalla lodju/kulmavaihde ym.
oli lattialla ja eihän siinä kahta sanaa "Ralliart" Daikin
oli sanonut morjens . No osia tilaukseen eihän siinä
sen kummempaa.
No tästä nyt sit poiki ajatus samalla laittaa se lodju
"kivaks" kun se on nyt siinä hahmolla ja siinä oli vähä
sitä nopeanvaihdon yhteydessä rusahtelua lähinnä
3. ja 4. vaihdoissa.
Elikkäs kysymys kuuluu: Onko kellään ks. tötterön lodjun
hyviä purku/kasausohjeita? Näet ei tarviis niin hirveesti
harjoitella ku ois jotain mistä vähä vaklia. Nyt Leppis?..
ym.. oisko räjytyskuvia??
Niin ja potilashan on: Galant E39/VR4 89-92.
Et tämmöstä.
t:Arska
ps. näennäisesti hyvät/käsikopelolla välyksettömät
kardaanin kolmesta ristinivelestä kaksi osoittautui viittä
vaille toiseen suuntaan jumiutuneeksi=jossain vaihees-
sa olis varmaan menny nalkkiin ja kaikki arvaa mitkä
olis ollu vauriot . Et tää niinku vinkiks kaikille 4WD:n
omistajille .