Outlander 2.0 -04 vinkuu ja kitisee

Lash

New Member
Liittynyt
22 Marraskuu 2008
morjensta

Ollaan tuossa nyt kohta 15 tkm ajettu tuolla meitin outtiksella ja siinä on nyt talven mittaan tullut suorastaan raivostuttava vika eli se kitisee takapäästä. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? kosteilla keleillä lisääntyy ja taas kuivilla ja lämpösemmillä keleillä katoaa oikeastaan kokonaa. puslien kunnot on tarkistettu useaan kertaan niin ammattilaisilla kuin myös minä siellä alla maannut, koska tuntuu kitinän lähde olevan juuri nuo puslat.

mukava peli muuten on mennäkseen ei mitään ongelmia ole ollut paitti tuo v***n kitinä.

onko ideoita?

Kalle
 
Vs: Outlander 2.0 -04 vinkuu ja kitisee

Eikös Lancereihin jopa vaihdettu jotain puslia juurikin vastaavan kitinän takia..? JOS kyseessä on saman tyyppinen vika, niin se ei korjaantune muuta kuin puslia (puslien materiaalia) vaihtamalla.
 
Vs: Outlander 2.0 -04 vinkuu ja kitisee

Niko Päivinen sanoi
Eikös Lancereihin jopa vaihdettu jotain puslia juurikin vastaavan kitinän takia..?
ja ainakin mulle kahteen kertaan... :seina
valitusta vaan ensin maahantuojalle,eiköhän ne sieltä ohjaa takuuremonttiin kuten monet muutkin.
 
Vs: Outlander 2.0 -04 vinkuu ja kitisee

progress sanoi
ja ainakin mulle kahteen kertaan... :seina
valitusta vaan ensin maahantuojalle,eiköhän ne sieltä ohjaa takuuremonttiin kuten monet muutkin.

Mutta mullahan on tuo takuu jo ummessa.. mites siihen tuo maahantuoje vastaa? ???
 
Vs: Outlander 2.0 -04 vinkuu ja kitisee

niin oli lancerissa minullakin toisella kertaa,maahantuojan piikkiin laitettiin,ei siis itse takuuseen.
 
Takaisin
Ylös Bottom