Outlander PHEV 2015 murheet (pahin tarinan lopussa)

ToPeAho

New Member
Liittynyt
9 Huhtikuu 2024
Niin siinä sitten kävi että HSD Tojota vaihtui mitsuun. Alkaa jo vähän kaduttaa. Murheita (kuluvia osia) on riittänyt. Nyt mittarisssa n.180tkm. Aloitetaan vaikka siitä että auto oli edullinen tai kohtuuhintainen varusteihin nähden. Tuontiauto Hollannista. Akku 65%. Liikkeen piikkiin katsastus, tuulilasi, kaikki jarrut levyineen, takap.laakeri, renkaat ja samassa huomattu 4-pyörä suuntauksen tarve (pyöränkulmat aivan pielessä). Tämä tehtynä autosta tuli ihan ajokelpoinen. Kaikkea muutakin pientä keskeneräisyyttä siellä täällä. Nyt sitten se josta en ollut ennen kuullut tai lukenut. Voimansiirrossa tai "vaihteistossa" vikana löystynyt jousipakka??? Voidaan korjata vain merkkikorjaamolla? Auto tehdään jännitteettömäksi ja koko voimanjako keksintö puretaan pöydälle? Oireina huomasin että auto käy välillä niinkuin olisi sytysvika ja toisinaan lähtee rämähtäen käyntiin. Ensin huollossa tosin veikattiin kaksoismassa vauhtista jota autossa ei taida olla, sitten jotain laakerointeja laatikossa.? No ei sitä tiedä sitten....
Onkohan jollain muulla vastaavaa kokemusta tai tietoa mikä vikana? Kyllä se aikanaan selviää tietenkin jos kertovat (vakuutus maksaa laskun).
Toinen asia on jakoketjun kiristin tai laahain? Muoviroskaa kaiketi? Onko jollain esim. serkun kaiman anopilla hajonnut kone tai kristimen osia vaihdeltu tms.?? Kaukana maailmalla on hajonnut.
Kiitos jos joku vastailee tai linkkaa jonkun tiedossa olevan ko. asiaan liittyvät ketjun.
 
Takaisin
Ylös Bottom