Outlander takalyhty - kosteutta ?

Outlanderi

New Member
Liittynyt
21 Kesäkuu 2012
Tuossa pessyt autoa jo muutamaan otteeseen ja pesun jälkeen apukuskin puoleinen takalyhty (se reunimmainen osa sitä) on sisältä hieman huurussa. Eikös tuo tarkoita että sinne pääsee hieman kosteutta ja asialle olisi syytä tehdä jotain ennenkuin alkaa johtimet ruostumaan. Otin jo yhteyttä takuuasioissa, siihenhän tuollaisen pitäisi mennä ?
 
Vs: Outlander takalyhty - kosteutta ?

Samaa olen havainnut omassanikin. En ole ehtinyt vielä tuosta ilmoittaa huoltoon mutta mielenkiinnolla odotan mitä kerrot asian etenemisestä!
 
Vs: Outlander takalyhty - kosteutta ?

Nonni. Soittivat tuossa ja pyysivät että tuon auton huoltoon yön yli. Eli ottavat sen irti, pesevät ja kuivaavat ja laittavat kiinni... Jos ei tuo auta niin sitten vissiin tulee Mitsulta takuuna uusi lyhty.

Odotellaan miten tässä käy ... :)
 
Vs: Outlander takalyhty - kosteutta ?

Nonni. Auto kävi pajalla yöpymässä viime viikolla ja testien mukaan ei vikaa. Itsellä kyllä selkeä kännykkäkameralla otettu kuvakin todisteena viime pesusta. Jäipähän trace että olen käynyt näyttämässä jos ongelmia noista tulee
 
Vs: Outlander takalyhty - kosteutta ?

Päivitystä tähän.

Tänään huomasin että nyt on sitten sähkövika kuskin puolen takalyhdyssä. Ledit ei pala muutakuin välähtää kun avaat ovet kaukolla. Kun lukitsee auton niin tuon puolen ledit jää tosi himmeenä vähäksi aikaa päälle. Toinen puoli toimii moitteettomasti.

Voisiko tuo olla kosketushäiriö ? Autossa takuuta vielä 3 vuotta niin ei viitsi mennä itse koskemaan.

Perkele.
 
Vs: Outlander takalyhty - kosteutta ?

samaa vikaa vaikka ei autoa ole edes pesty niin säiden vaihtelusta molempiin takalyhtyihin kosteutta niin paljon että norot jo alkoivat valua

mitsun liike otti maahantuojaan yhteyttä ja molemmat vaihdetaan nyt lähiaikana uusiiin

vm 2010
 
Takaisin
Ylös Bottom