Kävin koeajamassa Outlander Turbon...
Korihan on jo nähty, mutta moottori on uusi tuttavuus.
Punaisena makee kuin karkki. Tehoa on, mutta tuli mieleen 80-luvun turbo-Saab jossa on tehopiikki. Eli kone antaa n. 3000 rpm korvilla kaikki peliin kerralla, tasaisemminkin tehon voisi antaa... minun mielestä. Tietysti yli 80 km/h nopeuksissa piikki antaa huvia ohituksiin ja pyörteen tankkiin. Ennakkoon odotin enemmän 303 Nm väännöltä, mutta pohjilta lähdettäessä tunnelma ei mitenkään sävähdyttänyt. Luistonestoa ei autossa ollut, näillä tehoilla ja keleillä sitä todella tarvittaisiin... niin, onhan autossa neliveto, mutta silti.
Käykäähän kokeilemassa autoa Mitsun 4x4-kiertueella ja kertokaa otteko samaa mieltä...
Korihan on jo nähty, mutta moottori on uusi tuttavuus.
Punaisena makee kuin karkki. Tehoa on, mutta tuli mieleen 80-luvun turbo-Saab jossa on tehopiikki. Eli kone antaa n. 3000 rpm korvilla kaikki peliin kerralla, tasaisemminkin tehon voisi antaa... minun mielestä. Tietysti yli 80 km/h nopeuksissa piikki antaa huvia ohituksiin ja pyörteen tankkiin. Ennakkoon odotin enemmän 303 Nm väännöltä, mutta pohjilta lähdettäessä tunnelma ei mitenkään sävähdyttänyt. Luistonestoa ei autossa ollut, näillä tehoilla ja keleillä sitä todella tarvittaisiin... niin, onhan autossa neliveto, mutta silti.
Käykäähän kokeilemassa autoa Mitsun 4x4-kiertueella ja kertokaa otteko samaa mieltä...