Pajen aski,outo ääni 5-vaihteella

weikko80

New Member
Liittynyt
7 Kesäkuu 2006
Tervehdys!

Koitin tätä äkkiä haulla hakea,mutta tuosta laatikosta on yks miljoona topiikkia ni ajattelin lisätä vielä yhen ;D .

Elieli,lienekköhän vaarallinen (lue kallis) ääni kyseessä tuossa mun pallerossa (2.5td -88).. Alkoi nyt pakkasten aikaan ääntämään,sellasta ihmeellistä rilikatusta,sirinää :-\ . Esiintyy maantienopeuksilla,ja vain 5-vaihteella. Kun kepistä nappaa kiinni,se ääni katoaa :eek: . Oiskohan jollakulla tietoa että oisikko siellä joku vain löysällä tms,ettei tarttis vähiä vapaita viettää tuota koslaa tutkiessa..
 
Vs: Pajen aski,outo ääni 5-vaihteella

Mulla oli samanlainen juttu Ford Scorpiossa ja edellinen omistaja sanoi että se on aina pitäny semmosta ääntä ja se auto oli ollu sillä monta vuotta. Ei ainakaan mun aikana levinny
 
Vs: Pajen aski,outo ääni 5-vaihteella

Kovasti vaikuttais että vaihteensiirrossa on välystä, jos loppuu kun pitää kepistä kiinni. Joku nivel kepin ja laatikon välillä vähän kulunut, tuskin kovin vaarallista. :)
 
Vs: Pajen aski,outo ääni 5-vaihteella

Kiitosta teille. Ajelen sit menemään tuolleen kunhan ehdin katella sen kuntoon. Onneksi se ääni sentään peittyy radion alle ;D
 
Vs: Pajen aski,outo ääni 5-vaihteella

weikko80 sanoi
Kiitosta teille. Ajelen sit menemään tuolleen kunhan ehdin katella sen kuntoon. Onneksi se ääni sentään peittyy radion alle ;D

Niin ja jos niitä ylimääräisiä ääniä alkaa kuulua kovemmin niin sitten vaan vahvistinta ja isompaa kajaria ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom