pajeromies
New Member
- Liittynyt
- 26 Kesäkuu 2012
Moro, Löytyykö 2.8 pajeroon suoraan sopivaa järeämpää kytkintä kuin alkuperäinen. Siis koko hommaa levyt. ym.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Basbarduu sanoiVoisit ehkä kertoo vähän tarkemmat tiedot autosta.
kollaa sanoikaupasta kysymällä seleviää.
Mr mmc sanoiJos 2.8 on sama kytkin asetelma kuin 2,5 tai siis samat kiinnitykset M3 bemun asetelma + sintteri niin kestää ~300hv
Mr mmc sanoiJos 2.8 on sama kytkin asetelma kuin 2,5 tai siis samat kiinnitykset M3 bemun asetelma + sintteri niin kestää ~300hv
M3 SRE 228mm asetelma: 883 082 999 618
Asetelma 883082 999 618
Organic 415 Nm
Special organic 480 Nm
Sintered 530 Nm
Uskotaan, pitänee.... Grin
(Numero muuten viittaa E30 malleihin, ei E36? E36 HD/Race mallit on kaikki 240 mm Sachsin taulukossa..)
EDIT: linkki muuttuu alvariinsa, mutta ZF:n pääsivulle, kytkin alasivulle ja sieltä WEBCAT, ja muistaa laittaa näkyviin sekä SACHS, että SACHS ZRE
http://www.zf.com/brands/content/en/sachs/products_sachs/clutches_sachs/clutches_SACHS.html
MVa~1 sanoiOn niitä 2,8 koneita ainakin tavllisella vauhtipyörällä. Yhden -96 2,8:n vauhtipyörän nähneenä. ;D
ASA:sta kattoo runkonumerolla mikä siellä on. Itse en tainnu löytää kun yhden vaihtoehdon omaan pätkään.RipeH sanoiPajeron kytkin murheita ja ajattelin vanhaan topikkiin jatkaa.
Eli kyseessä 1999 2.8TD ja autossa ei ole Super selectiä. Menin pajalle kysymään kytkinpaketin hintaa mutta löytyi muka niin paljon eri vaihtoehtoja jotta eivät uskalla tilata osia ennen kuin ovat avanneet paketin ja katsoneet mitä sieltä löytyy, voiko se tosiaan olla niin spesiaali tapaus jotta oikeaa ei löydy ilman avaamista? Ja hintahaitari vaihtoehtojen kesken oli 250-750 koko paketille.
Onko tietoa jotta löytyykö vastausta helpommin ja ennen kaikkea edullisemmin?