Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

HL-Zetor

New Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2010
Sijainti
Pirkanmaa
Pajero 2.8 vm:99,ongelma on että lähtee hyvin käyntiin mutta sammuu n.½minuutin päästä jos ei käytä noin 2000.n kierroksilla muutaman minuutin.Jos lähti heti liikkeelle niin sammu 2-300 metrin päähän.Uudelleen lähti käyntiin pitkillä starttauksilla,savua tienoo täynnä.Ongelma on ollut pois 2.5kk,laitoin SÄHKÖISEN POLTTOAINEPUMPUN.Ilmavaivoista varmaan johtuu mutta vikakohtaa ei löytynyt,vaihdettu letkut ja suodatinjalka poistettu(vaihd.VW:n suodatin,letkut suoraa suod.patruunaan).
Ongelma esiintyi kun auto seisoi yli yön.
Onko vastaavia tapauksia+ :palvo :kuningas
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

Moro, minulla sama vika 2.8 -95. ilmoittele jos löydät vian!
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

Moi
Minulla oli samantyyppinen vika omassa. Auto 2,8 -97. Ruiskutuspumpun etupään stefa vaihdettiin ja vika oli veks. Maksoi muutama sata euroa kun vein koko härvelin korjaamolle. Jos itse osaa tehdä sen niin pääse tietysti paljon halvemmalla. Tämmönen tapaus täällä meillä. :driver :peukku
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

Yksi vastaava korjattu uusimalla polttoainelinjojen lähtö tankista, sekä letkulla koko polttoainelinja ja suodattimelta pumpulle vielä uusi pätkä..
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

Samat vaivat oli täälläkin.Sähköpumpulla pääsi siitä eroon.Nyt kun tuo ruiskutuspumpun stefa todennäköisesti mullakin vuotaa,niin meneekö polttoaine hiljalleen voiteluöljyn sekaan?
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

Moro.
Ei ainakaan mulla kun vaihdoin just öljyt tuntunut että olis löpöö seas.
Moottorin pirteys myös ehkä parani sähköpumpun laiton myötä :peukku
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

Jäi kertomatta,että vaihdoin tankinlähdön uuteen...vanhat putket korvasin kumiletkulla...suodatinjalka meni uusiksi ja suodattimen ja pumpun väliset letkut myös vaihdoin ja tuo sammumisvaiva yön yli seisottuaan ei silti poistunut ennenkuin laitoin sähkösiirtopumpun.Aikaa tuosta episodista on kulunut kohta 3 vuotta ja noin 50 tkm.Nyt pelittää hienosti mutta eihän se VIKA korjaantunut ole....täytyy ruveta joulunpyhinä kahtoon se stefa.
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

On, syöttöpumpun stefa vuotaa jakopäänpuolelta ilmaa. Aika yleinen vika tuntuu olevan 2.8 mitsuissa.
 
Vs: Pajero 2.8 sammuu käynnistyksen jälkeen

Joo pumppuvika. Käytin ite diiselihuollos. 350e hinta. on toiminut hyvin.
 
Takaisin
Ylös Bottom