Pajero 2.8tdi

Waahto

New Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2013
Onko tommonen pajero 2.8tdi? 440tkm ajettuna minkälaine? Onko paljon kilometrejä jäljellä? Vai kannattaako jättää väliin ja ostaa joku vähempi ajettu :driver
 
Vs: Pajero 2.8tdi

Duunikaverin 2.8tdic pajerossa on 700tkm eikä se ainoa pajero ole tollasilla kilsoilla. Se on kuitenkin siitä kiinni miten on huollettu ja alkaako runko ruostumaan kuin pahasti (varsinkin takarenkaitten kohdilta rungosta). Eihän mikään auto ole ongelmaton noilla kilsoilla, mut oma 2.gen pajero kyllä oli ikäänsä ja kilsoihin nähden tarpeeksi vähäongelmainen.
 
Vs: Pajero 2.8tdi

Paljon tommosesta 440tkm ajetusta kehtaa maksaa? jos näyttää kohtuu siistiltä?
tässä on viel kyseinen yksilö, http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/4553135
Kannattaako hylätä tohon hintaan ja ettiä parempi vai?
Työmatkaa on se 100km päivässä et ois ihan hyvä jos auto toimis
 
Vs: Pajero 2.8tdi

Ton ikäiset on aika yksilöitä jo joten ei muuta ku paikan päälle vaan ja tarkkaan syyniin!
 
Vs: Pajero 2.8tdi

Kävin eilen katsomassa juuri kyseistä yksilöä, kori alkaa olla aika hapan takapyörienkoteloista, helmoja oli jo paikattu, runko rankassa pintaruosteessa. Tekniikaltaan vaikutti ihan hyvältä (kuitteja oli vaikka huru mykke ja mm. kansi ja kytkin oli tehty hiljan)
 
Vs: Pajero 2.8tdi

helepompaa on painia korroosion kans ku kytkimen ja kannen kans.eiku rajusti tinkaaha ja soitto erelliselle omistajalle,joka toivon mukaan kertoo autosta kaiken.noille remonteille kannattaa joku arvo antaa jos neon tehty. ja torellakaa kuvat ei kerro kaikkea nikun ilmos lukoo.
 
Vs: Pajero 2.8tdi

Ite henk. koht ruuvailen ennemmin ruuveja ja pistelen uusia osia paikalleen ku alan leikkelemään ja liimailemaan :) Mutta kannattaa kyllä tutkia tarkasti joka puolelta, ja sitte se pajeron oston tärkein tarkastus eli aja lämpöseksi ja katso syyläriin ja paisariin kupliiko.
 
Vs: Pajero 2.8tdi

Helsingin ympäristön vanhat pajerot kannattaa unohtaa: massaamaton auto pääkaupunkiseudun suolarallissa ei montaa vuotta kestä - korroosio iskee vääjäämättä. Kannattaa suunnata maasturikaupoille Itä-Suomeen tai Lapin perukoille. Tulee hiukan enemmän matkakuluja kuin Porvoon suuntaan, mutta vaihtoautotkin on eri maailmasta, ainakin ruosteen osalta, ;).
 
Takaisin
Ylös Bottom