Moro.. Uutena täällä huutelen.
Vasta tuli hankittua ei niin uudenkarhea 2001 manuaali laatikkoinen 3.2 DiD Pajero. (onko tämä Gen3 eli V60)
Samaan rahaan tuli "pikkuviat" ja se oli minulle OK. Kun tavoite oli lähtökohtaisesti saada oikea maasturi
Ensimmäinen on kun lähtee takaveto päällä liikkeelle asfaltilla, niin tuntuu että perä pomppii julmetusti ja vaihdekeppi heiluu kuin hullu. 2 vaihteelle päästäessä takapää asettuu ja ajo tasoittuu eikä pelota vaihtaa enää 3 vaihteelle jne. Eli oire voisi olla joku pusla tai kannatin kumeja... ehkä huonot iskarit?
Toinen oire onkin että pakkia ei tahdo saada päälle? Sitä kun tarjoo, niin keppi ei mene kunnolla pakin kohtaan, ikään kuin sitä ei olisi olemassa. Laatikossa ei sinänsä mekaanista vikaa varmaankaan ole, kun eteen nytkäyttäminen ei auta, eikä kuulu asiaankuulumatonta ääntä. Ja kun pakki menee päälle, se menee ilman vastusta kuin vanhaan mummoon.
Voisiko tämäkin olla oireita kannatin kumeista?
Kolmas on kait yleisempi tasauspyörästön lukon merkkivalon vilkkuminen. Välillä se asettuu ja Super Select toimii normaalisti. Tässä vikaa on varmaakin alipaineissta tai konehuoneen solenoidissa tai tasauspyörästön kytkimissä.
Siinäpä ne alkuun. Kaikki tietotaito otetaan vastaan.
Mutta oletteko mistä hommanneet osia? Ainakin paikallinen AD varaosaliike ja Motonet ei juurikaan tunne manuaalia 3.2 konetta.
Vasta tuli hankittua ei niin uudenkarhea 2001 manuaali laatikkoinen 3.2 DiD Pajero. (onko tämä Gen3 eli V60)
Samaan rahaan tuli "pikkuviat" ja se oli minulle OK. Kun tavoite oli lähtökohtaisesti saada oikea maasturi
Ensimmäinen on kun lähtee takaveto päällä liikkeelle asfaltilla, niin tuntuu että perä pomppii julmetusti ja vaihdekeppi heiluu kuin hullu. 2 vaihteelle päästäessä takapää asettuu ja ajo tasoittuu eikä pelota vaihtaa enää 3 vaihteelle jne. Eli oire voisi olla joku pusla tai kannatin kumeja... ehkä huonot iskarit?
Toinen oire onkin että pakkia ei tahdo saada päälle? Sitä kun tarjoo, niin keppi ei mene kunnolla pakin kohtaan, ikään kuin sitä ei olisi olemassa. Laatikossa ei sinänsä mekaanista vikaa varmaankaan ole, kun eteen nytkäyttäminen ei auta, eikä kuulu asiaankuulumatonta ääntä. Ja kun pakki menee päälle, se menee ilman vastusta kuin vanhaan mummoon.
Voisiko tämäkin olla oireita kannatin kumeista?
Kolmas on kait yleisempi tasauspyörästön lukon merkkivalon vilkkuminen. Välillä se asettuu ja Super Select toimii normaalisti. Tässä vikaa on varmaakin alipaineissta tai konehuoneen solenoidissa tai tasauspyörästön kytkimissä.
Siinäpä ne alkuun. Kaikki tietotaito otetaan vastaan.
Mutta oletteko mistä hommanneet osia? Ainakin paikallinen AD varaosaliike ja Motonet ei juurikaan tunne manuaalia 3.2 konetta.