Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu kun esim. Galantissa, lukko aktivoituu vasta laatikon lämmettyä. Tosin joko vaadittu lämpö on matalempi tai lämpeneminen tapahtuu nopeammin kun Galantissa, koska lukko aktivoituu huomattavasti lyhemmällä ajolla. Puhataan ~5km:stä. Gallussa tän asian kanssa tuli kikkailtua, mutta Pajerossa ei ole ollut tarvetta.mystinengalant sanoivaikuttaako vaihteistoöljyn lämpötila siihen lukitukseen ? eli lukitseeko heti kylmällä lootallakin
ea sanoiKyllä tuo meiän Pajeron automaatti sitten luistaa ja pahasti.
Mizushima sanoiKuinkas tuttuja momentinmuuntimella varustetut automaatit sulle on? Meinaan vaan, että oletko nyt ihan varma siitä viasta?
Susihukka sanoiSelkis, nää täytyy tsekkaa ennen ku tekee kaupat! Onko muita vinkkejä noin yleisesti ottaen?
Mizushima sanoiNormaaleilla renkailla momentinmuunnin lukittuu vitos vaihteella siinä 80 kmh paikkeilla, tarkka ehkä 82? Kierrokset silloin ~1550rpm.
Vitonen kytkeytyy ~55kmh.
(nopeudet mittarinopeuksia ja renkaat 285/60R18)
we18fi sanoijostakim katoin youtubesta jonkun laisesta sähköisestä lukitus systeemistä siis erillinen nappi joka laitetaan ite jolla voi lukita laation mutta en löydä sitä enään youtubesta.