Pajero 3.2did ecun pinnien järjestys...

jkpower

New Member
Liittynyt
22 Joulukuu 2006
Sijainti
Ruovesi
Eli ongelma tämmöinen, kun tuli tuommonen lastu ostettua ja mukana tuli ehkä vähän heikonlaiset asennus ohjeet... Tai kyl nekin nyt ymmärsi, mut sit tuli pulma kun pajerossa ei oo oikeen merkattu et miten pinnejä luettas... eli mistä reunasta lähtee ym... Olisko kellään tiatoo? :) Ja onko kukaan edes itse laittanut? Neljä johtoohan tuossa olis mitkä pitäis liittää auton omaan johtosarjaan... Sen verran selvillä olen et virta ja maa johto on tiedos ja suurinpiirtein kartalla et mihin ne pitää siä laittaa, mut mitä nuo kaksi johtoa tekevät/mihin ne laitetaan :) Tämmöstä...
 
Vs: Pajero 3.2did ecun pinnien järjestys...

Siis se on joku lisä boxi?
Jos hiukan tarkennusta sais, ni voin katsoa löytyykö kytkistä.
Vuosimalli ja mikähän tuon DID:n virallinen moottorikoodi on?
 
Vs: Pajero 3.2did ecun pinnien järjestys...

Eli vuosimalli on 01, tyyppiä en nyt ulkoo muista ja semmonen erillinen boxsi kysees... Tos pari muutaki valmistajaa kattoin nii näky olevan aika samantyyppisiä (kaikissa toi 4johtoo) Olis ollu kiva kun olis vaa saanu heittää liittimien välii niinkun yleensä.. :)
 
Vs: Pajero 3.2did ecun pinnien järjestys...

Terve, itse laitoin omaani promotechin boxin. Siinä oli liittimet jolla boxin sai kytkettyä auton oman johtosarjan väliin. Sen lisäksi piti kytkeä yksi johto kaasupolkimen liittimeen, mutta siihen tuli hyvät ohjeet. Voiman lisäys oli huomattava.
 
Takaisin
Ylös Bottom