Pajero classic

Machist

Member
Liittynyt
30 Tammikuu 2011
Sijainti
Juuka
Moro,

Onko kellään tarkempaa tietoa tuosta Pajero Classicista?
Eli tuohan on gen2 kopalla, mutta millä tekniikalla?
Nuo 90-luvun lopun pajet on 2.8 koneella, mutta 2000-luvulla tehdyt classicit 2.5?

Jos ja kun alan tässä uudempaa pajeroa laittamaan, niin mielessä oli tuo Classic tai sitten gen3 koppanen.
Mutta jos tuo classic on samalla 2.5 kuin nämä 90-luvun alkupuolen, niin sitten taidan 3gen pajeroon päätyä.

Mites noissa meni ne lukot? gen3 taisi olla 2004 vuosimalliin asti saatavilla lukoilla?
 
Vs: Pajero classic

Eikö kukaan tunnusta omistaneensta/omistavansa tuollasta classic pajea?
Huonosti löytyy tietoa muutenkin, mutta heräsi epäilys että sama 2.5 kone siellä nokalla on :-[
 
Vs: Pajero classic

Aika outo nimi tuo classic..
Siksi varmaan ei ole kukaan ottanu kantaa...
Ja kyllä pajeroa on 2 koppasena kummallakin diesel moottorilla... Ja 3/3.5 litrasella v6 moottorilla..
 
Vs: Pajero classic

Eikai minun tietääkseni Pajeroa ole enää myöhempinä vuosina myyty 2.5 koneella.. paitsi Pajero Sportteja ja niitä hyndai Gallopereja.
 
Vs: Pajero classic

Kyllä niitä on.. Ja se tässä vissiin onkin kyseessä..
Elikkä sellainen hieman pullistettu 2 koppanen...
Ja on kolmos korisiakin 2.5 koneella
Sportit ja galloperit on oma lukunsa..
 
Vs: Pajero classic

Jahvetti sanoi
Kyllä niitä on.. Ja se tässä vissiin onkin kyseessä..
Elikkä sellainen hieman pullistettu 2 koppanen...
Ja on kolmos korisiakin 2.5 koneella
Sportit ja galloperit on oma lukunsa..

Jus tuollanen pullistettu 2 koppanen..
Mietin vain onko näissä samat viat kuin esim 90-luvun 2.5, eli kannet paukkuu, hammaskehä jne..
Ei huvittas samoja remontteja taas tehdä jos tuollaseen vaihtaa.
 
Vs: Pajero classic

Kannet paukkuu ja runko ruostuu, pumpun stefat vuotaa. Toisaalta, kyllä niissä DI-D koneisissakin tuntuu kaikenlaista olevan (koneet täynnä EGR-nokea, pumppuvikoja, ketju/laahainvikoja, kaksoismassavauhtipyörät purkee, jne). Stefan vaihto pumppuun suottaapi olla pienempi homma kuin sähköpumpun remppauttaminen jossain ulkomailla...

(ja ei, en ole omistanut kumpaakaan, en 2.8 koneista, enkä 3.2 DI-D koneista. Etsivä kuitenkin löytää tältäkin foorumilta tarinoita, joita varmasti kannattaa lueskella.)
 
Vs: Pajero classic

No tuskin sellasta löytyy, missä ei olisi vikoja..
Kun vaan löytäs kovakoppasen/runkosen auton niin mulle kelpaisi tuollanen 2.5 toisaalta..
Eihän nooiden 2000-luvun runkojen pitäs vielä vähään aikaan ruostua puhki.

3 koppa olisi mukavamman näköinen, mutta niissä on taas omat juttunsa..

Käytöautoksi kuitenkin tulee, niin ei jaksas joka kevät paikkoja turata pohjaan, kun vie katsastukseen :seina
 
Vs: Pajero classic

seinäjoen rinta juippi myi 3vko sit tommosta pullistettua 2 koppasta pajeroo vm.joku 02-04,mutta muutoo samalta näytti kun nämä muukki,koneesta enoo varma.luultavasti saksan tuonti. ajettu jotai 160tkm ja olikaa jotai 9 tonnin pyynti
 
Vs: Pajero classic

kollaa sanoi
seinäjoen rinta juippi myi 3vko sit tommosta pullistettua 2 koppasta pajeroo vm.joku 02-04,mutta muutoo samalta näytti kun nämä muukki,koneesta enoo varma.luultavasti saksan tuonti. ajettu jotai 160tkm ja olikaa jotai 9 tonnin pyynti

Sitä mä juuri kattelinki muunmuassa.. oli joku toinenkin, mutta lie menny molemmat kaupaksi jo?
 
Vs: Pajero classic

http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Mitsubishi_Pajero_15007009.htm?ca=18&w=3

Tuollane löyty torista...
Myyjä vaan ei vissii tiedä mitää..
Suuresti epäilen että mitään etulukkoa ei ole..
 
Takaisin
Ylös Bottom