Nyt on pajeron pakoputkea hitsailtu tarpeeksi, ja se on vaihdettava DPF pöntöltä alkaen perään saakka. Catalysattoori on vielä suht kova, se saa jäädä vanha.
Onko kokemuksia näistä "korjaussarjoista"?
Pärjääkö tolla? Lähinnä hämää tuo sana korjaussarja.. Kai siinä on itse pönttö mukana kaikkine laillisine sisuskaluineen. Ja sana korjaussarja tulee siitä että on tiivisteet mukana??
Ja kuinka liitetään pikku teräsputket uuteen pönttöön?? Jollakin puserrusliittimellä? Pistin vanhat pöntön juuresta poikki kun ei muita keinoja ollut..
Ja mistä löytyy keskiäänenvaimennin ja takapönttö? Nämä topautoosat jne myyvät eioota.
Motonet myy aika samannäköistä takapönttöä GEN 3:een.
Ja PartsSouq:sta vakoilin, GEN 3 ja GEN 4 takapönttöille annetaan ihan sama varaosakoodi MR 481153. Uskoisin siis sen hoituvan tuolla motonetin osalla.
Mutta se välipönttö jää edelleen arvoitukseski. Vinkkejä?? Onko laitettava joku tarvikepönttö ja hitsailtava kiinnikkeet sinne päin?
Onko kokemuksia näistä "korjaussarjoista"?
Pärjääkö tolla? Lähinnä hämää tuo sana korjaussarja.. Kai siinä on itse pönttö mukana kaikkine laillisine sisuskaluineen. Ja sana korjaussarja tulee siitä että on tiivisteet mukana??
Ja kuinka liitetään pikku teräsputket uuteen pönttöön?? Jollakin puserrusliittimellä? Pistin vanhat pöntön juuresta poikki kun ei muita keinoja ollut..
Ja mistä löytyy keskiäänenvaimennin ja takapönttö? Nämä topautoosat jne myyvät eioota.
Motonet myy aika samannäköistä takapönttöä GEN 3:een.
Ja PartsSouq:sta vakoilin, GEN 3 ja GEN 4 takapönttöille annetaan ihan sama varaosakoodi MR 481153. Uskoisin siis sen hoituvan tuolla motonetin osalla.
Mutta se välipönttö jää edelleen arvoitukseski. Vinkkejä?? Onko laitettava joku tarvikepönttö ja hitsailtava kiinnikkeet sinne päin?
Viimeksi muokattu