Pitäisi tuota pajeron runkoa / koria hieman parsia, mutta onko sellainen järkevä ajatus jos saisi jostain rungon/korin jonka hitsaisi läjään ja siirtäisi nykyisestä tekniikan?
Kun tahtoo olla että ei jouda tuo auto montun päällä paljoa seisomaan ja se vähän hankaloittaa hitsaustöitä.
Eli jos olisi vaihto kori/runko niin sen voisi laitella kuntoon rauhassa ja sitten heittäisi puutttuvan tekniikan paikoilleen?
Onko tuo kannattavaa vai parsitaanko vanhaa niin kauan kun kovaa rautaa löytyy?
Kun tahtoo olla että ei jouda tuo auto montun päällä paljoa seisomaan ja se vähän hankaloittaa hitsaustöitä.
Eli jos olisi vaihto kori/runko niin sen voisi laitella kuntoon rauhassa ja sitten heittäisi puutttuvan tekniikan paikoilleen?
Onko tuo kannattavaa vai parsitaanko vanhaa niin kauan kun kovaa rautaa löytyy?