S
Sanna
Guest
Vaihtelin taka-akselin pyöriä kun huomasin että jokin rauta yritti mennä Pajeron taka-akselilta bensatankin kyljestä lävitse. Rauta oli kiinni enää taka-akselilla kulkevissa jarruputkissa. No vääntelin varovaisesti mukamas sellaiseen asntoon missä raudan olisi kuvitellut joskus sijaitsevan.
No seuraavana aamuna rauta sitten roikkui sen jousen jatkeena kilisemässä tietä vasten. Eli siis rauta lähti lopullisesti irti.
Nyt sitten kiinnostaisikin tietää että mikähän tuo taka-akselilla oleva rauta tekee sen jousen avulla sille hässäskälle auton pohjassa?
Varmaankin kyseessä on jokin jarrun säätölaite, mutta miten se säädetään, miten sen pitäisi toimia?
Pitääkö ostaa uusi osa timangitiskiltä, vai saako laitteen toimimaan jollakin toisella tapaa?
Mitä sitten jos tuo alkuperäinen venttiili korin pohjassa ei enää toimikkaan?
No seuraavana aamuna rauta sitten roikkui sen jousen jatkeena kilisemässä tietä vasten. Eli siis rauta lähti lopullisesti irti.
Nyt sitten kiinnostaisikin tietää että mikähän tuo taka-akselilla oleva rauta tekee sen jousen avulla sille hässäskälle auton pohjassa?
Varmaankin kyseessä on jokin jarrun säätölaite, mutta miten se säädetään, miten sen pitäisi toimia?
Pitääkö ostaa uusi osa timangitiskiltä, vai saako laitteen toimimaan jollakin toisella tapaa?
Mitä sitten jos tuo alkuperäinen venttiili korin pohjassa ei enää toimikkaan?