M
mizu88
Guest
eli olen tässä jo ihmetellyt jonkin aikaa mikä ufon näköinen ilmeisesti alipaineella toimiva osa autossani on,eli -88 glsi galant
kuvaus:
osa sijaitsee edestä katsottuna vasemmalla puolella,juuri ruiskun ja ilmanputsarin letkun kiinnityskohdan alapuolella imusarjan vasemmassa päässä kiinni.siihen menee liittimen kautta letku,jonka toinen pää menee ilmeisesti ruiskulle ja toinen jonnekin imusarjan taakse. eräs inssi otti siitä ufosta letkun irti ja sanoi että tämä on pakokaasun takaisinkierrätin eli joku alipainesäädin,laittoi letkunpäähän ruuvin että säästäisi muka bensaa ja auto olisi pirteämpi,enpä tiedä,ei eroa huomaa.otin myöhemmin letkun päästä ruuvin irti ja kokeilin onko siellä imua,ensin ei ollut ollenkaan kun auto oli tyhjäkäynnillä,mutta imu lisääntyy kun kaasua lisää. eli mikä tää osa on? Kuulemma autossani ei voi olla kyseistä säädintä. olisi kiva tietää mitä te viisaammat keksitte bensankulutusta seuraan nyt silmä kovana miten kyseinen letkun takaisinlaitto vaikuttaa kulutukseen. auttakaa!!!
kuvaus:
osa sijaitsee edestä katsottuna vasemmalla puolella,juuri ruiskun ja ilmanputsarin letkun kiinnityskohdan alapuolella imusarjan vasemmassa päässä kiinni.siihen menee liittimen kautta letku,jonka toinen pää menee ilmeisesti ruiskulle ja toinen jonnekin imusarjan taakse. eräs inssi otti siitä ufosta letkun irti ja sanoi että tämä on pakokaasun takaisinkierrätin eli joku alipainesäädin,laittoi letkunpäähän ruuvin että säästäisi muka bensaa ja auto olisi pirteämpi,enpä tiedä,ei eroa huomaa.otin myöhemmin letkun päästä ruuvin irti ja kokeilin onko siellä imua,ensin ei ollut ollenkaan kun auto oli tyhjäkäynnillä,mutta imu lisääntyy kun kaasua lisää. eli mikä tää osa on? Kuulemma autossani ei voi olla kyseistä säädintä. olisi kiva tietää mitä te viisaammat keksitte bensankulutusta seuraan nyt silmä kovana miten kyseinen letkun takaisinlaitto vaikuttaa kulutukseen. auttakaa!!!