Parkkihallit

vesax

New Member
Liittynyt
28 Elokuu 2005
Sijainti
Hki
Oletteko huomanneet että parkkihallien ruudut on todella ahtaat...

Vasempaan kylkeen on tullut pieni naarmu... ja oikealle oli tullut punaisesta autosta maaliläikkä.... onneksi jälkimmäinen lähti hyvin pois.... toisen joutuu jo käsittelemään...

Eikö ihmiset osaa avata ovia hiljaa/nätisti???
 
Jossain oli lista minkä autojen viereen ei kannata jättää. Ainakin farmari-corollat, "tilaautot", Hyundai Ponyt, Suzukit jne.. ;)
 
Taitaa olla niin että mitä vanhemman auton viereen jätät, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä oman autosi ovesta löytyy kolhuja/naarmuja/maalijälkiä pois lähtiessäsi. Oon nimittäin huomannu että sitä rempseämmin ovia auotaan ja sitä kovempaa lämästään kiinni mitä vanhempi auto on kyseessä. Hyvänä esimerkkinä ladat ja vanhat japsit ;D

OT: Hyvin on koltissaki ovet pysyny vielä saranoillaan vaikka aika rankalla kädellä oon tottunu vetää ovia kii ::)
 
Itse ajan yleensä auton kauimpaan nurkkaan ja sinne poikittain kahteen ruutuun... mutta siltikin suomalainen ei osaa jättää autoaan yksin, vaan yleensä siihen viereen on joku ajanut kun tulen takaisin ::) vaikka koko muu parkkipaikka olisi tyhjä ;D
 
Amiksen piha teki kyllä autolle kovia. Parkkipaikkoja oli niin vähän että pakko oli ajaa autojen väliin aina. Ja kun amiksen tietää niin ei niitä kiinosta mikään. Tuloksena lommoja pitkin kylkiä. :-\
Millä niitäkin alat korjaamaan, jos kittiä ja maalia niin tuloksena erivärinen läikkä?
 
MetalMan_ sanoi
Taitaa olla niin että mitä vanhemman auton viereen jätät, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä oman autosi ovesta löytyy kolhuja/naarmuja/maalijälkiä pois lähtiessäsi..

Itse taas olen huomannut vähän päinvastaista, käytännössä siis kun kyseessä ei ole "premium"-auto, (ja en puhu premiumilla mistään volvoista vaan ne kuuluu samaan "ei" luokkaan), niin sitä huolettomampaa on tuo ovien aukominen.

Itse ajelen aina ökymersujen ja bemujen viereen niin ei oo lommoja tullu, varmaan lähinnä on autojen omistajat kiertäneet omat autonsa takaisin tullessaan ;D

(kuitenkaan nuo cordian ovet ei mitkään maailman lyhyimmät ole 8)

tai vaihtoehtoisesti sit parkkipaikan kaukaisimpaan kulmaan niin saa olla rauhassa ;)
 
Jep sama tääl. Itekkin ajan yleensä kalliin uuden auton viereen jos mahdollista. Minimoi yleensä oven osumisen kylkeen :)
 
Itse yritän löytää Mitsujen vierestä paikan, ehkä jäsenmäärän lisäämiseksi. ;D Kolhuista en tiiä ovatko mitä mieltä niistä. 8)
 
Ite laitan ihan satunnaisesti missä sattuu tilaa olemaan. Kolhuja tulee jos on tullakseen. Ei oo vielä missään ainekaan sellaista tullu mihin olisin huomiota kiinnittäny (kop kop). 8)
 
no se on kyllä jotenkin ymmärtää että tulee parkkiksella kolhuja mutta olin sitte porukoitten luon käymäs ja eno tuli kyläilee sinne perheines ni päätti sit muija avata heen Volvosta (240) oven suoraan mun auton etulokariin .. Komee naarmu tuli eikä sanonu mul mitää mut onneks pikkuveli huomas tilanteen ja kerto. :seina :seina Stanan sukulaiset :seina :seina
 
Moro 

Grandiksen pellit ovat onneksi aika paksut, pienet osumat eivät tee klommoja kuten pikkuautoissa.

Onko jollakin kokemusta kylkilistoista?
Miten sopivat Grandiksen ulkomuotoon, tuskin mustana ainakaan ovat kovin näyttävät?
 
Mun mielestä grandiksen pellit ovat todella löysiä... ja naarmuja tulisi sen mukaisestikin...

Kylkilistoja ei kait saa muutakuin tarvikkeena tilattua ulkomailta..

Harmi kun ei suomeen tuoda sitä versiota mitä japanissa tehdään... neliveto allroud jne... ois kiva peli sellainen..
 
Takaisin
Ylös Bottom