Vs: Pyöränkulmat radalle
Laakeroitu pöytä oli mutta mulla auto niin matala että takimmaisia lasereita joutui käsin aina kääntämään "alaspäin" kun pakoputki esti lasereitten näkymisen toisillensa. Ja jotai häikkää siinä oli kun etupään kulmat oli ihan päin harakoita. Evoa pitäisi heilutella myös vähän että alusta laskeutuu "alas", toki pitäis laakeroidulla pöydälläkin mennä, mutta ei ainakaa mulla onnistunut lähellekään.ast sanoiMeinaat etteivät ne asetu takaisin paikalleen kun auto lasketaan alas antureiden kiinnittämisen jälkeen? Tätä vartenhan pyörien alla on lineaarilaakereilla varustetut levyt ettei joku paikka jää kanittamaan jousituksen painuessa takaisin kokoon.
Ainakin käyttämäni firman kone osaa myös laskea etupään camberin niin että säädön voi tehdä etupää ilmassa kun koneesta valitsee tämän toiminnon.