Tästä olikin aikaisemmin juttua: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45094.0
Keskustelut tänne: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45792.0
Kirjoittelenpa tästä nyt tarinaa, sillä auton viihdearvo yltää sen verta huimiin lukemiin sekä kaikenlaista kivaa löytynee vielä jatkossa ;D
Tähän alle lisään kuvia matkan varrelta. Auto on siis hankittu Viritysmestarilta Hämeenkoskelta noin 2kk sitten ja tässä välissä ollaan saatu paljon aikaan:
- alkuperäset penkit paikoilleen(vanhat oli kahella pultilla ja lukitus ei skulannu)
- uus vv-suodatin
- tulpat ja johdot
- uudet akunkengät
- popit(renegadet ja alpinet sisällä, kontissa orz 12", vahvarina focuksen 4-kan.) ja takakontin vaimennus
- talveksi continental viking 3:t sekä vanteiksi 16" randomvanteet kesäksi nuo kuvissa näkyvät 17" vanteet
- madallusjouset pois ja tavalliset jouset talveks. ens keväänä D2 säädettävää alustaa
- etuajovaloumpioiden ja vilkkujen putsaus kirkkaiksi. kaksi kertaa pudonnut matkalla oikea vilkku. Haanpäältä tilalle uus, jossa kiinnikkeet ok.
- öljyt ja suodatin(castrol magnatikki 5w40C3)
- uudet etujarrulevyt ja palat
- uudet pinnapultit ja mutterit
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tässä pommi siinä "kunnossa" kun ostin sen.
Motti olikin 1.6Gli eikä 1.8Gti zajajajaja, kyllä veljeä vietiin.
Vanhat kamikaze-penkit veks ja alkuperäset tilalle.
Hämeenkosken sankari oli "tuunannu" perspäätä niin hienosti, että kontti oli veden vallassa, kun tsiigattiin vanerin alle. Jotku jonne vaimennusmatot yms pois sieltä ja tutkimaan vuotoa:
Alkuperäiset penkit paikallaan:
Voi veikkonen mitä tohon oli tehty. Kaikenmaailman lisänäyttöjä millä ei kukaan oikeasti edes tee mitään(ainakaan tuollaisella autolla). Osa niistä ei edes toiminut. Samalla lähti vialliset xenon-sarjat:
Veli ja Driver laitto uudet tulpat/johdot ja vv-suodattimen(vanha suodatin oli haltia sentään parin ruuvin varassa oi niitä virityksiä)
Kävin katsastamassa tässä välissä(1½ kuukautta sitten) ja hylsy tuli: etuvalojen sävytys laiton, alatukivartta ja raidetangonpäätä vaihtoon sekä rengaskoko ei sallittu. Lasia vaihtoon:
Uudet akunkengät. Edellinen omistaja(hitto tää pitäis ottaa Ctrl+C ja laittaa jokaseen postiin ku näyttää liittyvän siihe ) oli tehny jotku ihme metallinpalaviritykset akunkengiks..
Pommilla näkee ajaa taas:
Vuodon syyt selvis. Takaspoikan ruuvinreiät vuotivat ja rekkkarilaatan ruuveista tuli kans vettä sisään. Takakontti siivottu ja roststopit pinnassa siellä täällä:
Liima+Tiivistemassa apuun jälleen kerran. Kiitos Aadolf W:
Älkää kysykö miks vilkku on irti Driver vaihto koululla öljyt.
Poppeja kiinni. On toi niin jonne auto!
Jiihuu! Pommi katsastuksesta läpi ja talvitassut(205/55/16 contiviking 3) alle!
Takakontti vaimennettu ÖRZ:iä varte!!
ÖRZ paikalla hep!
Pommi ensilumella vahauksen jälkeen:
Uudet etujarrulevyt ja palat kiinni.
Takakajareille tehtiin sovitepalat:
Keskustelut tänne: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45792.0
Kirjoittelenpa tästä nyt tarinaa, sillä auton viihdearvo yltää sen verta huimiin lukemiin sekä kaikenlaista kivaa löytynee vielä jatkossa ;D
Tähän alle lisään kuvia matkan varrelta. Auto on siis hankittu Viritysmestarilta Hämeenkoskelta noin 2kk sitten ja tässä välissä ollaan saatu paljon aikaan:
- alkuperäset penkit paikoilleen(vanhat oli kahella pultilla ja lukitus ei skulannu)
- uus vv-suodatin
- tulpat ja johdot
- uudet akunkengät
- popit(renegadet ja alpinet sisällä, kontissa orz 12", vahvarina focuksen 4-kan.) ja takakontin vaimennus
- talveksi continental viking 3:t sekä vanteiksi 16" randomvanteet kesäksi nuo kuvissa näkyvät 17" vanteet
- madallusjouset pois ja tavalliset jouset talveks. ens keväänä D2 säädettävää alustaa
- etuajovaloumpioiden ja vilkkujen putsaus kirkkaiksi. kaksi kertaa pudonnut matkalla oikea vilkku. Haanpäältä tilalle uus, jossa kiinnikkeet ok.
- öljyt ja suodatin(castrol magnatikki 5w40C3)
- uudet etujarrulevyt ja palat
- uudet pinnapultit ja mutterit
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tässä pommi siinä "kunnossa" kun ostin sen.
Motti olikin 1.6Gli eikä 1.8Gti zajajajaja, kyllä veljeä vietiin.
Vanhat kamikaze-penkit veks ja alkuperäset tilalle.
Hämeenkosken sankari oli "tuunannu" perspäätä niin hienosti, että kontti oli veden vallassa, kun tsiigattiin vanerin alle. Jotku jonne vaimennusmatot yms pois sieltä ja tutkimaan vuotoa:
Alkuperäiset penkit paikallaan:
Voi veikkonen mitä tohon oli tehty. Kaikenmaailman lisänäyttöjä millä ei kukaan oikeasti edes tee mitään(ainakaan tuollaisella autolla). Osa niistä ei edes toiminut. Samalla lähti vialliset xenon-sarjat:
Veli ja Driver laitto uudet tulpat/johdot ja vv-suodattimen(vanha suodatin oli haltia sentään parin ruuvin varassa oi niitä virityksiä)
Kävin katsastamassa tässä välissä(1½ kuukautta sitten) ja hylsy tuli: etuvalojen sävytys laiton, alatukivartta ja raidetangonpäätä vaihtoon sekä rengaskoko ei sallittu. Lasia vaihtoon:
Uudet akunkengät. Edellinen omistaja(hitto tää pitäis ottaa Ctrl+C ja laittaa jokaseen postiin ku näyttää liittyvän siihe ) oli tehny jotku ihme metallinpalaviritykset akunkengiks..
Pommilla näkee ajaa taas:
Vuodon syyt selvis. Takaspoikan ruuvinreiät vuotivat ja rekkkarilaatan ruuveista tuli kans vettä sisään. Takakontti siivottu ja roststopit pinnassa siellä täällä:
Liima+Tiivistemassa apuun jälleen kerran. Kiitos Aadolf W:
Älkää kysykö miks vilkku on irti Driver vaihto koululla öljyt.
Poppeja kiinni. On toi niin jonne auto!
Jiihuu! Pommi katsastuksesta läpi ja talvitassut(205/55/16 contiviking 3) alle!
Takakontti vaimennettu ÖRZ:iä varte!!
ÖRZ paikalla hep!
Pommi ensilumella vahauksen jälkeen:
Uudet etujarrulevyt ja palat kiinni.
Takakajareille tehtiin sovitepalat: