batterypack
Member
- Liittynyt
- 16 Helmikuu 2018
Olisiko noin 0.20-0.25 kWh per kilometri?
Riippuu luonnollisesti lämpötilasta, ajomaastosta ja -olosuhteista mutta noin keskimäärin.
Onko joku mitannut oikein hifistelemällä Outlander PHEV:n sähkön kulutusta per km? Tuo vaatisi 100% sähköllä ajon ja tarkan latausmäärän (löytyy ainakin omasta laturista kolmella desimaalilla), sitten akku tyhjäksi ja toisto muutamaan kertaan. Konsolin grafiikka näyttää jotakin tilastoa, se on kyllä lähempänä 0.2 kWh/km tai allekin.
Outlanderissa on massaa liikuteltavana. Kun näkee noiden täyssähköisten kirppujen (Kona Electric, IONIQ) kulutuslukemia niin kohtalaisen kokoisella akulla mennään hirveitä mailimääriä (tuskin pelkästään mainospuhetta). Kulutus on niillä varmaan lähempänä 0.1 kWh per km. Neliveto tuskin asiaan vaikuttaa kovin paljon.
Riippuu luonnollisesti lämpötilasta, ajomaastosta ja -olosuhteista mutta noin keskimäärin.
Onko joku mitannut oikein hifistelemällä Outlander PHEV:n sähkön kulutusta per km? Tuo vaatisi 100% sähköllä ajon ja tarkan latausmäärän (löytyy ainakin omasta laturista kolmella desimaalilla), sitten akku tyhjäksi ja toisto muutamaan kertaan. Konsolin grafiikka näyttää jotakin tilastoa, se on kyllä lähempänä 0.2 kWh/km tai allekin.
Outlanderissa on massaa liikuteltavana. Kun näkee noiden täyssähköisten kirppujen (Kona Electric, IONIQ) kulutuslukemia niin kohtalaisen kokoisella akulla mennään hirveitä mailimääriä (tuskin pelkästään mainospuhetta). Kulutus on niillä varmaan lähempänä 0.1 kWh per km. Neliveto tuskin asiaan vaikuttaa kovin paljon.