Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Slider sanoihttp://www.lilevo.com/mirage/phantomknock.htm
http://www.lilevo.com/mirage/dsmromedit.htm#octane
Nuo vastannee kysymyksiisi.
Ainakin oli mukava huomata että sytytysennakko pienenee edelleen jos knocksummi kasvaa, jopa modini jälkeen. ;D
Prossu on Mitsun MH6111 joka pohjautuu Motorolan M68HC11E prossuun, mistä on opcodet ja sheetit toki saatavilla.
nokonzok sanoiJätkät alko puhumaan sellasta koodikieltä, että eihän tuosta tavan tallaaja ymmärrä yhtään mitään
Ainakin +90vm tavan galluissa/colteissa/lancereissa jne on..ast sanoiIlmeisesti noissa vanhemmissa ei sitten ole samanlaista low octane ja high octane karttojen välillä interpoloivaa systeemiä kuin Evo 4+ ECU:ssa.
Missä niin sanotaan?ST sanoiAinakin +90vm tavan galluissa/colteissa/lancereissa jne on..
Ei kait missään,mutta TMO:lla kun loggailee,niin näyttää eri käyrää low/high-sektoreille..Slider sanoiMissä niin sanotaan?
-JP- sanoiMiksi et osta esim. Mobil 5-50w ?
Slider sanoiIhan hyvä kysymys, GTi:ssä käytin sitä ja mitää ongelmia ei ollut.
Eipä tuo valvolinekään huonolta öljyltä ole kyllä missään vaiheessa vaikuttanut. Bonuksena vielä se tulee 5l kannussa niin on mahdollista lisäysvaraa.
Mr mmc sanoiturbokoneesta en tiedä, mun kokemus on ollu että mobilia kuluttaa vähäsen (4g63-16v vapari) shellin 5-40w pysy hyvin sisällä vaihtovälin
samaten halvoista teboilin gold on toiminu nykyisessä gti:ssä ihan loistavasti...
valvolineä myös kulutti hiukan 8tappinen.... vähempi ku mobilia...
noissa ei oikeesti taisa auttaa ku kokeilu mikä pysyy kirkkaampana ja parhaiten sisällä?
ast sanoiMinusta 20 astetta 5500+ rpm kuulostaa siltä että 1 bar ahdoilla voi vielä juuri ja juuri mennä. Eli ECU kuulee luultavasti ihan oikeaa nakutusta.
Slider sanoiJoo se jäi mainitsematta että maatsi ei ole koskaan kuullut nakua, edes vakiokartoilla vaikka ahdot piikkaili loppupäässä sinne 1bar hujakoille..
Mutta sinäänsä, tuo -10 astetta on aika hyvin linjassa dsm sytkäkarttojen kanssa jo. Olikos niissä samat puristukset vai enemmän?
Ilotalo sanoiOlisikohan tämä enemmän ominaisuus, kuin vika. Eli tuo puristussuhde aiheuttaa nykypolttoaineilla jostakinsyystä tuontaajuuksisen värähtelyn. koska kaikilla joilla on 7.9 puristukset on sama ongelma.
DaJackal sanoiNo niin, ei sitten muuta kun wisecot isommilla rutuilla sisään! ;D
Ilotalo sanoiOlisikohan tämä enemmän ominaisuus, kuin vika. Eli tuo puristussuhde aiheuttaa nykypolttoaineilla jostakinsyystä tuontaajuuksisen värähtelyn. koska kaikilla joilla on 7.9 puristukset on sama ongelma. Mulla oli ne 9.0 puristukselliset männät ja niissä ei tätä ongelmaa käsiittääkseni ollut.
Slider sanoiJoo, ei se nyt taida mikään voimansiirrosta tai muualta tuleva "sivuäänikään" olla kun se kuitenkin vähenee pelkkää ennakkokarttaa muokkaamalla, ei ole tosin aikaisemmin tullut mieleen että 10 astetta pitää ottaa pois. Siksi en ole aikaisemmin huomannut tuota, vaan olen luullut että "nakut" säilyy vaikka mitä tekis.
Vai osaako joku fiksumpi sanoa että voiko moottorin ääntely/värähtely whatever muuttua ennakkojen tahdissa, vaikkei olisikaan varsinaisesta nakutuksesta kyse.
Katsastusta varten piti kyllä korjata töötti, kun oli jumiutunut eikä pitänyt ääntä.
J. Puhakka sanoiMää voisin kans tuoda yhden josta vois laatikkoa tiputella!