metanolman81
New Member
- Liittynyt
- 8 Kesäkuu 2007
- Sijainti
- Espoo
Dodiin, sainpas tämänkin aloiteltua tänne. Eikös se aina niin ole että aloittamatta vaille valmis ;D Noh, asiaan.
30. kesäkuuta kuluvana vuonna huristelin Pohjois-Savosta, Varkaudesta kotiin kyseessä olevalla kulkupelillä, ja täytyy myöntää, että ajokokemus oli kerrassaan mahtava :driver
Autohan on ensirekisteröity v. -93, joten vaikka ikääkin jo on, niin auto on ikäisekseen loistavassa kunnossa. Kaikki sähköhilavitkuttimet autosta löytyy, paitsi persgrillit ja penkkien sähkösäätö. Jos vertaan esim. toiseen autoomme, P12 primera farkkuun niin Sigu on todella hiljainen siihen verrattuna :nykii
Pitäähän tämän ikäisessä autossa nyt jotain tekemistäkin tietysti olla, ettei ihan pelkäksi juhlaksi mene Katsuri huomasi molemmilta puolilta edestä hammastangon suojakumien olevan rikki (hylkyä näistä ei tullut), jotka menevät tulevan jakopääremontin yhteydessä vaihtoon Muuralan Veholla 12.8. Mitään muuta huomautettavaa ei sitten löytynytkään, kaikki oli kondiksessa. Päästötkin olivat erittäin kohdallaan, voisin lisäillä ne tähän kun muistan ottaa lapun autosta.
Kaksi aivan pientä ruosteenalkua löytyi lähemmällä tarkastelulla, toinen repsikan puolen takaoven etureunassa, ja toinen takaluukun oikeassa reunassa. Muutoin auto on ruosteeton, jopa pohjasta, syy tähän lienee yksinkertaisesti se että ruostesuojaus on aikanaan tehty huolellisesti. Käsittely olisi kuitenkin varmasti syytä uusia ennen talvea tästä huolimatta. Konepellissä muutamia pieniä kiveniskuja, vaatinevat paikkausta tässä kun ehtisi. Takaluukun kaasujouset kuoleentuneet, uusitaan.
Ajolleen auto on todella mahtava, kulkeekin minun tarpeisiini vähintäänkin riittävästi. Kone vääntää tasaisesti jo alhaalta asti, ja laatikko vaihtaa aivan upeasti (kertaalleen tosin jo rempattu, josta olen maininnutkin toisaalla topikissa "Sigman A/T temppuilee" tjsp.
Täytynee vääntää lisää tarinaa kun ehtii. Lähimpinä remonttikohteina nyt siis nuo takaluukun kaasujouset, raidetangon suojakumit ja jakopää. Tästä on hyvä jatkaa eukku
30. kesäkuuta kuluvana vuonna huristelin Pohjois-Savosta, Varkaudesta kotiin kyseessä olevalla kulkupelillä, ja täytyy myöntää, että ajokokemus oli kerrassaan mahtava :driver
Autohan on ensirekisteröity v. -93, joten vaikka ikääkin jo on, niin auto on ikäisekseen loistavassa kunnossa. Kaikki sähköhilavitkuttimet autosta löytyy, paitsi persgrillit ja penkkien sähkösäätö. Jos vertaan esim. toiseen autoomme, P12 primera farkkuun niin Sigu on todella hiljainen siihen verrattuna :nykii
Pitäähän tämän ikäisessä autossa nyt jotain tekemistäkin tietysti olla, ettei ihan pelkäksi juhlaksi mene Katsuri huomasi molemmilta puolilta edestä hammastangon suojakumien olevan rikki (hylkyä näistä ei tullut), jotka menevät tulevan jakopääremontin yhteydessä vaihtoon Muuralan Veholla 12.8. Mitään muuta huomautettavaa ei sitten löytynytkään, kaikki oli kondiksessa. Päästötkin olivat erittäin kohdallaan, voisin lisäillä ne tähän kun muistan ottaa lapun autosta.
Kaksi aivan pientä ruosteenalkua löytyi lähemmällä tarkastelulla, toinen repsikan puolen takaoven etureunassa, ja toinen takaluukun oikeassa reunassa. Muutoin auto on ruosteeton, jopa pohjasta, syy tähän lienee yksinkertaisesti se että ruostesuojaus on aikanaan tehty huolellisesti. Käsittely olisi kuitenkin varmasti syytä uusia ennen talvea tästä huolimatta. Konepellissä muutamia pieniä kiveniskuja, vaatinevat paikkausta tässä kun ehtisi. Takaluukun kaasujouset kuoleentuneet, uusitaan.
Ajolleen auto on todella mahtava, kulkeekin minun tarpeisiini vähintäänkin riittävästi. Kone vääntää tasaisesti jo alhaalta asti, ja laatikko vaihtaa aivan upeasti (kertaalleen tosin jo rempattu, josta olen maininnutkin toisaalla topikissa "Sigman A/T temppuilee" tjsp.
Täytynee vääntää lisää tarinaa kun ehtii. Lähimpinä remonttikohteina nyt siis nuo takaluukun kaasujouset, raidetangon suojakumit ja jakopää. Tästä on hyvä jatkaa eukku