tampere miitinki

S

sonja

Guest
koskas on seuraava tampere miittinki? jos sinne tällä kertaa saatais enemmän porukkaa..
 
Ei tietoa, mutta itse aion ainakin kunnioittaa Treen (ja muitakin) miittejä läsnäolollani vasta ensi keväänä kun Eclipse herää talviunilta :)
 
Suunnitteilla on tässä.
Ehdotuksia otetaan vastaan....
Lahdenperänkadun Shell joskus iltana PITKÄT kahvihetket ?
Uudet trelaiset ilmoittautukoot !
 
sehän voi olla keskellä viikkoo. Viikonloput on niin täynnä, kun noita pikkujouluja yms ;D
 
ois kyl hyvä homma toi miittinki täällä treellä itseäni rupes kiinnostaan jos sais vaik jotain tietoo siellä lancereista plää plää.oisko ens keskiviikkona kello 18 hyvä aika lahdenperän shellillä
 
ens keskiviikollla meinaat huomista ?

tulee varmaan liian äkkiä monelle... tieto ei ole vielä tavoittanut...
voin toki soitella...
ja mulle voi kans soitella...nro löytyy jäsenet asiat puhelinnrot keskustelusta.
 
soittele harri jos siellä nyt sit tapahtuu jotain??? vois itekkin pyyhkästä täältä keuruulta paikalle...
 
tällä tietoo siis ens viikon keskiviikkona..? lahdenperän shelli kuulostaa hyvältä. pitäkää mut ajan tasalla!
 
Jos Neito Sonja vielä vähän esittäytyy nii tiedämme sinut sit vähän paremmin.
Tervelua kuitenkin kun uusi jäsen taidat olla !
Kerro autosi esim.
Lisää myös profiiliin tietosi autosta ja liity toki Memberiksi ! (saat samalla näkyville lisää keskusteluita, jotka näkyvät vain membereille.)
 
Keskellä viikkoo eli keskiviikkona ;D Mä ainaski ja meeskin päästään 26.11. esim.klo 18?!?! ehtis käydä kusettaan koiran, ku päästään neljältä molemmat töistä...

Pitäs sitten olla gallukin iskussa, ei sen kummempia onkelmia, on parhaillaan stockalla, uus maali etupuskuriin ja muuta pientä...ja rattijuoppo maksaa...ei mennä yksityiskohtiin kun ei tiedä kuka täällä taustalla aina millonkin roikkuu ;).

Voin laittaa Lancer puh.nron yksärinä, jos tarvetta, on salainen ni en viitti yleisesti kuuluttaa. Ja sonja rekisteröityy rohkeesti jäseneksi, lisää tampereen naisia joukkoomme ;D Ja lisää tuntomerkkejä kaivataan eli mikä auto (siis haaveissa tai pihassa ;))
 
Olen paikalla, jos harrastukset ei haittaa työtä ja toisinpäin..

niin juu ja tuossa samaa kaipailen eli Treeltä täällä spiikkaa moni, not memberi.. hakeutukaas jäseneksi nikon kautta.. / tunnistautukaa, niin lähemmin ois tunnistaminen helpompaa..

aattelin vaan että moni mitsumies/naikkonen vilkuttelee vastaan tullessaan joita en tunne kun läpi suomen ajelen, se että onko pystyssä vaan centteri vai koko hanska, on vaikea tunnistaa ;D

Mutta ois hauska reissussakin poiketa kahville kun jäseniä näkee.. tienpäällä..
Näin on vaan käynyt vasta kahdesti.. :-[

Että kaikki ja treen mitsuilijat mites ois?
 
kohta olen minäkin jäsen..
asun siis tampereella ja opiskelen vielä autoalaa nokialla.
auto on lancer, mutta vielä unelmissa..
toivottavasti pian pihassa!
 
niin ois kiva tietää että onko sinne treen miittinkiin tulossa ketään ite oisin avovaimon kanssa tulossa sinne jos sinne on muitakin tulossa
 
moro onkos sulla mitään lanceriin myytävää 91 vakio ei minkään moista herkkua ei ees ulkonäköön oo mitään tehty
 
Yritys ois ainaki tulla sinne, jos ei mitään ihmeellistä tapahdu. Saa sitte kysellä kaikenlaista tyhmää, jos ei muuta niin saa juotua kahvit...
 
otttaako joku kameran mukaan? taidan myöhästyä hiukan, ellei joku oo nokialta päin tulossa.. yritän kumminkin ehtiä.
 
joo otetaan kameroita.
ja uudet jäsenet HUOM!
tulkaa sitten nykiin hihast vaa reippaasti, ettei tuu sit sanomista "olin mä siel mut en ollu varma kuka ois kukin"
Autot parkkiin vierekkäin sit jos mahd. "parkkikyltin" otan mukaan ;D
 
mä otan ainakin kameran mukaan mut nyt lähen viemään poikaa sairaalaan joten palaan iltapäivällä takas katellaan sit
 
ei kai haittaa jos tulee ihan vakion näkösellä lancerilla miittinkiin ku ei oo kerennyt tuunaan viä mut sit ku on aikaa niin sit tuunataan :'(
 
Siis KAIKKI mitsuista KIINNOSTUNEET, vaikkei omistaisi edes mitsua ovat tervetulleet clubiimme ja kaikkeen toimintaan !
ja tämä clubi EI ole vain tuning kerho, vaan tarkoitus on kehittää yhteistoimintaa yms kaikkien Mitsubishi harrastajien kanssa.

Eli "meetteihin" voi tulla vaikka äitimuorin Opeliskilla... jos jättää sen senverta kauas ettei korroosiokuppa vaan häiritte muitten mitsui ;D
 
no eiköhä ne löydy sieltä !
kun kierrät vaan.. mitsut kyl huomaa.. ainaki pari autoo varmaa tunnistat mikäli olet jäsenet kohtaa klikannu yläältä ja tutkinu millasia autoja on meillä !
 
Kiitokset osannottajille !
5 autokuntaa oli paikalla..kuvia saatiin 4 rivissä..
kuvia 2 kpl Albumissa kohdassa Tre meetit.
 
Voi p*****e!!!
Kyllä huomaa etten oo päässy nettiin muutamaan viikkoon....Meikäkäinen aina kyselee että koskas on tre miittiä ja sit kun semmonen on niin en pääse katteleen sivuja ja missaan koko homman.... :'(
 
ehtoota jos hommaan etu puskurin niin tiiäkkö kuka vois asentaa sen mun91 lanceriin ku ite en oikein viä kunnolla osaa
 
Eipä tuo mittään LANCER, jäi vaan tällä kertaa bileet väliin...
Mutta jos joku halajaa meikäläiseen törmäillä niin parhaiten mut ja mun mustan lancerin löytää pe-la klo 21-? kaupungista suhaamasta.
Uudet jäsenet ja miksei muutkin, rohkeesti vaan jutulle.
 
Jep, olipas mukava nähdä kasvoja nickien takana ;D. Kuvista näkee, kuinka Loistava keli oli... jos sitten ens kerralla olis sitä lunta ja pakkasta, niin sais tosiaan palella ja ihailla puhtaita autoja ;D Intoutuipa tuo Lancerkin hopeista Kultaansa esittelemään, olipas vaan hiano ;).

Mä saankin tästä yövuorojen päätteeksi lähteä stockalle, kun puskuri on korjattu päin seiniä :mad: Maali on loistava, mutta muovikorjaukset gggrrrr..... Että vapise stocka olen tulossa!!!! Ruvetaan sieläkin kumartelemaan, niinku Veholla ku kävin huutamassa meiän porukoitten sitikan huollosta. On toiminta "vähän" parantunu sieläkin, ku astun ovesta ;D
 
No niin, pääsenpä vastaamaan vihdoinkin. Eli etupuskuri kohtasi rattijuopon auton kanssa :mad: Onneksi parkissa ja onneksi parkkivaihde päällä eikä käsijarrua, joten gallu siirtyi juopuneen siirtämänä metrin :eek: ja siltikin oli sitä mieltä ettei mitään ole tapahtunut ::).

Ei ihan niin pahasti käynyt että oltas saatu uus puskuri, mutta uus maali ja ritilän murtuneet muoviliitokset korjattiin ja ne päin ...settä siis, tiistaina kokeillaan uusiks, jos ei onnistu niin uusi puskuri kiitos ;D. Stockan setä oli asiallinen, vaikka vähän suutahdin. Mursi korjaukset itse lopullisesti ja totesi vaan että ei kestä juu... Maalaus on ihan loistava, mutta silti melkein toivois että sais sen uuden puskurin ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom