Tampereen mitsumiitti ??

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Mites on ??
Meinaa lueskelin joskus et tääl Tampereen seudul ja lähialueil o aika monta jäsentä ?
Jos otetaan joku miitti jossai joskus ?
vois katsella et mitä muut ovat tehneet ja muutenki vähä nähä porukkaa... :)
 
Hmm. .tuli sellanenki mieleen ..
Että kesäl "rakennetut Mitsut " (tuning tms) vois joskus järkätä jonkin merkkiliikkeen eteen ???
Mä luulen et mä osaisin puhua jonkin liikkeen mukaan tähän ! (luulee itsestään liikoja  ::) )
meinaa.. ne vois johonki sunnuntaimainokseen laittaa lisärivin et oman näyttelynsä : "lisäksi MitsubishiClubFinland.com in autoja paikalla aina vanhemmista lujista malleista uuteen urheiluautoon"   :D
Saatas EHKÄ julkisuutta.. mut tää ON TULEVAISUUTTA VAAN.. *elää aikaansa edellä  ::)*
 
no huh :eek: tuskin tuota omaa raatoo kehtaa ihmisille näyttää ::) ajelenkin vaan mehtä teitä pitkin ;D ;D
 
no en mäkää tuota omaani... ainaka viel ;D

Mutta Tampereelt ku löytyy mm toi Eclipse ja oli näköjää jo tuollane mustaki Lancer Klubissa =)

Tietysti oma Hopee Kaunotar riviin, jos sais siihe ensi jotai kiinni ;D
 
kaikki clubin jäsenet ei "tuunaile". eikös Mitsuliikkeelle olisi edun mukaista näyttää hyvin säilyneitä ja kestäneitä "tuunamattomiakin" autoja. :mad:
toi 92-96 mallin sedan Lancer on parhaimmillaan ilman "virityksiä". (aluvanteita ei lasketa ja takaspoilerin on joku muu laittanut)
siis tarkoitan ettei kerhoa pidä mainostaa pelkillä rakennetuilla autoilla. :)
 
M.Nieminen

Laitetaankos sama pystyyn tuonne turun stockmann autolle... Siellä kun tuo palvelu on ylimmillään aina kun ajaa lancerin pihalle. Ne kattoo heti toi ei osta mitään sille viitsi puhua.
 
Jees, jos jonkinlaista miittia saadaan jossain valissa aikaan ja tarpeeksi porukkaa kasaan niin voisin koittaa ehtia sinne :) Tietty oman "kultani" otan kayttoon vasta huhti-toukokuussa.

Niin ja tuota ei ole varsinaisesti viela rakennettu mitenkaan eli suht "stock".
 
Mä olen ainaki saanu Oriveen ja Keuruun myyntipisteis hyvää palvelua ja tääl Tampereen Stockkal kans iha OK... ehkä mä olen vaa aika suulas tyyppi ni saan neki "yrmeet" äijät aina juttutuulelle ;D
 
kaikki clubin jäsenet ei "tuunaile". eikös Mitsuliikkeelle olisi edun mukaista näyttää hyvin säilyneitä ja kestäneitä "tuunamattomiakin" autoja.  :mad:
toi 92-96 mallin sedan Lancer on parhaimmillaan ilman "virityksiä". (aluvanteita ei lasketa ja takaspoilerin on joku muu laittanut)
siis tarkoitan ettei kerhoa pidä mainostaa pelkillä rakennetuilla autoilla. :)

--------------------------------------------------------------------------------
Juu en tarkottanu tätä sillä !

Just laitoinki et Tuning tms

Julkisuutta vaan klubille.. Editoin jo tota mun ehotusta ennenkuin kerkesit vastata  
 
Se olis hieno juttu jos joku liike suostuis. Tulisin omal ei tuunatulla GALANTILLA E33. Suunnitteilla on vaikka mitä jos vaan onnistuis säästämään rahhoo sitä varten. Mut tuo tapaamis idea on hyvä. :D
Palvelusta nois merkkiliikkeistä viel. :mad: Et tääl Lahdesa on ehkä suomen huonoimmat auto liikkeet siinä suhteessa. olen saanut parempaa palvelua ihan missä tahansa muualla. :)
 
Juu, mä oon ainakin mukana! Eipä täältä Vantaalta aja Tampereelle kuin 1½ tuntia.
Itsellä on (vielä) "stock" Sigma.

Teemu
 
Tätä juuri oli tarkoitus et nyt talvel iha ensi vaa jossai Tre.- miitti kun tiesin et treel on porukkaa aika hyvin.
itse en tiiä viel tulevast viikonlopust. Lauantaina ois tuparit ehkä tääl kyllä.
Ja siitä paremmasta puoliskosta.. hmmm.. viikonvanha on nyt, mutta ei sitä taia kehata viel kuttua kuskiks  ::)  ::)

Ni senverta viel.. Mun ei o tarvinnu tänävuonna viel autol ajaa... eli EN käynnistä tuota ellei pakkane laske ...kyllä se lähtis käyntii varmaa mut EI tee moottorille hyvää kyll, ku En saa sitä lämpöroikkaan kiinni. :( :(
 
Takaisin
Ylös Bottom