Tehoputki eclipseen

Itse kun hain niin en löytänyt yhtä ainoaa topiccia jossa olisi käsitelty eri valmistajia jotka tekevät eclipseen tehoputkia, ja joita vielä kaupattaisiin suomessa jopa.
 
Ei aihetta, mutta asiaa sivuttiin eclipsen virittämistä koskevassa topicissa. Ja siellähän todettiin(totesin) että eclipseen ei saa tässä maapallon osassa viritysputkistoa, vaan semmoinen täytyy tilata jenkeistä, ja nekin on tehty turboille. Ehkä joku saksalainen paja saattaa tehdä tuolle putkistoa, mutta semmoista ei oo vielä tullu ainakaan netistä vastaan vaikka on aika kattavasti tullut selailtua läpi.

Mutta siis lähinnä tää topicci ois muutenkin kuulunut "tekniikkaan", eikä "yleiseen keskusteluun".
 
Remukselta löytyy lähinnä tota vuosimallia tämmönen:

MITSUBISHI
Eclipse 16V GS Typ D20 2.0l 110 kW from Mod. 93


Ja pienellä modauksella tuostakin saa varmaan sopivan..
 
No tuo ois varmasti sopiva, auto kun ei ole noiden vuosien aikana muuttunu mihinkään.

ps. tein haun itekin, ja prkl en sitten löytänytkään. Alkaa varmaan nuppi heikkenee, kun muistan elävästi vastaanneeni jo jollekin samaan asiaan. :D
mun moka.
 
Kävinpä tuossa Remuksen sivuilla, tuossahan on pelkkä takapönttö ja taka-akselin ylitys. Siitähän puuttuu vielä pitkä matka putkea.

Lisäys: mulla muuten makaa himassa samanlainen setti seinää vasten, eli turbo-eclipsen takapönttö ja akselinylitys.
 
Joo no mutta nehän saa sitten jostain väännettyä itekki :) tai teettää jossain putkimiehellä ;D
 
Pimennys: Missäpä teetit? Paljonko kustansi? Onkohan Hyötyä minkä verran laittaa tollainen vapari eclipseen? Entä onko kokemusta kellään Twister (siis siitä ihan aidosta hinta luokassa 150-200€) ilmansuodattimesta vaparissa? Mitenkä vaikutti? Olisiko järkeä hommata moiset vapariin?
 
Putken teetin Pro-Mo:lla. Hintaa nyt en osaa suoraan putkelle sanoa, siinä kun oli vähän muutakin hommaa, kuten isomman turbon ja pakosarjan asennus jne.

Twisterin tuomista tehoista en tiedä, mutta K&N:n halvalla kartiolla saadaan varmasti melkein samat kuin twisterilla, max 2 hepoa eroa noiden filsujen välillä, ja hinnassa eroa kuin yöllä ja päivällä.

Sitten tietenkin järjestä en voi sanoa, eihän auton virittäminen ikinä oo järkevää :)
Mun mielipide on, että vaparin ainut hinta/laatu suhteeltaan "järkevä" viritystapa on turbotus.
Tuon koneen turbottaminen kun on jossain määrin kohtalaisen edullista(suhteessa moneen muuhun).
 
senverta että tässä olen vähä koittamassa Marteliukselle saada diiliä..
huomen pitäs olla jotai selvillä...
mutta ei asiasta ny muuta...
 
Turbotuksessa on vaan se ongelma, että sitten kun auto on turbotettu ja tehoa saatu reilusti lisää iskee jälleen halu saada enemmän ja enemmän potkua. Se ei sitten olekaan enää niin halpaa ja helppoa tietyn rajan jälkeen :)
 
Lancer sanoi
senverta että tässä olen vähä koittamassa Marteliukselle saada diiliä..
huomen pitäs olla jotai selvillä...
mutta ei asiasta ny muuta...

Ilmoittelehan sitten miten kävi 8)
 
eclipse2.0: Jos omistaa hitsausvehkeet, ja ei ole peukalo keskellä kämmentä(niinkuin mulla), niin tuota vaihtoehtoa suosittelen, tulee halvimmaks. Pikkuisena huomiona ajattelin mainita, että kannattaa kattoa tarkkaan se taka-akselin ylitys alkuperäisestä, se on vittumainen tehdä, ja mulla tuota jouduttiin muuttaa pariin kertaan, jotta se saatiin olemaan hakkaamatta.

ast: Kyllä se sinne 350hv asti on kohtalaisen halpaa.
Ja sen kyllä pitäis riittää jokaiselle etuvetoiselle autolle ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom