Tietoa myynnissä olevasta autosta

Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Tietoo tuosta GT:stä kenelläkään kummemmin:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/3000-gt/7121028
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Ensimmäistä evoa tässä miettiny, tietenki edessä vielä edellisen auton + pyörän myynti. Jollei joku liike niitä ota vastaan vaihdossa taalereiden kera.

Kävin testaamassa ja katsomassa tätä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7436864 Pientä apsin hakkaamista jarruttaessa hitaasta vauhdista edessä oikealla, puoltamista vasemmalle. Umpiot oli vähän kärähtäny, ilmeisesti aika äkäset valot ollu paikallaan. Pieni lommo oli perseessä, mallia peruutettu harjan varteen. Tässä myös linkki tuonne aikasemmin tekemääni juttuun: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=56187.0

Seuraavaksi arvelin kysyä vaihto hintaa tästä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7478676

Onko tarkempaa tietoa näistä vehkeistä?

Hakusessa siis VIII taikka XI, posti mallit ei kelpaa mikäli joku aikoo autoaan tarjota.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Kalamies sanoi
Seuraavaksi arvelin kysyä vaihto hintaa tästä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7478676

Onko tarkempaa tietoa näistä vehkeistä?

"vaihdettujen osien määrä 11%"

Mikä historia tällä on?
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

pt. sanoi
"vaihdettujen osien määrä 11%"

Mikä historia tällä on?
Löytyy tuosta ylemmästä linkistä selvitys. Auto lunastettu kolaroituna kertaalleen siis.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Niinpä.... Ennen ilmoituksessa kerrottiin jos auto käynyt reissun avk:lla nykyään ei enää ;)
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Lähinnä tuosta mustasta kaipailisin jotain historiaa. Kuulemma nykyisellä omistajalla samanlainen ralli käytössä ja tuo "vain" harraste autona. Myyjä selitti että omistaja on "kyllästyny" autoon jotenka myy/vaihtaa sen pois. Ja tosiaan se etu oikean absin sekoilu vielä siihen päälle, muuten oli ihan suhteellisen siistissä kunnossa.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Onks tää jo liian halpa ollakseen hyvä?
Ainakin 3000gt kuin myös GTO tuntuvat olevan yli 10k hintapyynneillä ja kilsoja on mittarissa runsaasti enemmän.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/gto/7503514
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Neponen sanoi
Onks tää jo liian halpa ollakseen hyvä?
Ainakin 3000gt kuin myös GTO tuntuvat olevan yli 10k hintapyynneillä ja kilsoja on mittarissa runsaasti enemmän.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/gto/7503514
Kallein GTO tuo näyttää tällä hetkellä nettiautossa olevan. Taitaa olla aika linjassa nykyiseen hintatasoon. Tuossa ei toki mainita mitään historiasta, esim:
- suora tuonti Japanista?
- vai briteistä, jolloin riski ruostevaurioille isompi (melko hapettuneen näköiset etujarrusatulat)
- kauanko ollut Suomessa?
Eikä nyt muutenkaan paljoa tietoa. Käy koeajolla ja kysele lisää.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Jouni_K sanoi
Kallein GTO tuo näyttää tällä hetkellä nettiautossa olevan. Taitaa olla aika linjassa nykyiseen hintatasoon. Tuossa ei toki mainita mitään historiasta, esim:
- suora tuonti Japanista?
- vai briteistä, jolloin riski ruostevaurioille isompi (melko hapettuneen näköiset etujarrusatulat)
- kauanko ollut Suomessa?
Eikä nyt muutenkaan paljoa tietoa. Käy koeajolla ja kysele lisää.
eikös tuolla rekkarilla ihan täältä foorumiltakin löytyny tietoa. Alustaa on hitsattu (ruosteita) ja korjailtu ainakin. En tiedä missä määrin mut vanhas nettiauton ilmotukses luki niin.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Neponen sanoi
Onks tää jo liian halpa ollakseen hyvä?
Ainakin 3000gt kuin myös GTO tuntuvat olevan yli 10k hintapyynneillä ja kilsoja on mittarissa runsaasti enemmän.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/gto/7503514

Ylempänä tosiaan tulikin jo hitsauksista, mutta yleensä Kamux:lla halvalta ja hyvältä vaikuttava on vain halpa ;D Jo useamman kokemuksella.

Toisaalta vähän halvemmalla tuntuu olevan vanhemmalla keulalla 3000gt:tä kaupan?
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

pt. sanoi
Ylempänä tosiaan tulikin jo hitsauksista, mutta yleensä Kamux:lla halvalta ja hyvältä vaikuttava on vain halpa ;D Jo useamman kokemuksella.

Toisaalta vähän halvemmalla tuntuu olevan vanhemmalla keulalla 3000gt:tä kaupan?

On siitä kyllä aikaa, kun viimeksi näitä katsellut. Muistikuva oli vain se, että vähän ajetut hyvät maksaa lähempänä 15k kuin 10k.

Noh, täytynee järkiintyä, säästää ja toteuttaa se Subaru BRZ hankinta.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Neponen sanoi
Noh, täytynee järkiintyä, säästää ja toteuttaa se Subaru BRZ hankinta.

Vilkaise myös Mazda RX-8 hinnat, hämmästyttävän halpoja, Golffit ja muut perheautot oikeastaan kalliimpia...
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

ast sanoi
Vilkaise myös Mazda RX-8 hinnat, hämmästyttävän halpoja, Golffit ja muut perheautot oikeastaan kalliimpia...

Rx-8 pitäisi vaan jo tietää vielä tarkemmin, että mitä on ostamassa. Sen verran harvinaisempaa teknologiaa se wankel. Pommien todennäköisyys siis iso.

Aluksi kovin taistelu pään sisällä oli, että nelikko vai takaveto ja siksipä tuo GTO on mielessä pyörinyt. Takavetoisista sitten neloskoppainen Supra. Hyvät Suprat maksavat jo lähelle 20k, niin siitä se ajatus BRZ:sta sitten lähti. Olisi harrastekäyttis siihen asti, että tarvitsee perheenlisäyksen vuoksi isompaa autoa. Sitten siitä tulisi puhtaasti harrasteauto ja voisi miettiä esimerkiksi remmiahtamista.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Neponen sanoi
Rx-8 pitäisi vaan jo tietää vielä tarkemmin, että mitä on ostamassa. Sen verran harvinaisempaa teknologiaa se wankel. Pommien todennäköisyys siis iso.

Aluksi kovin taistelu pään sisällä oli, että nelikko vai takaveto ja siksipä tuo GTO on mielessä pyörinyt. Takavetoisista sitten neloskoppainen Supra. Hyvät Suprat maksavat jo lähelle 20k, niin siitä se ajatus BRZ:sta sitten lähti. Olisi harrastekäyttis siihen asti, että tarvitsee perheenlisäyksen vuoksi isompaa autoa. Sitten siitä tulisi puhtaasti harrasteauto ja voisi miettiä esimerkiksi remmiahtamista.

Itse katselin lähinnä Nissanin 350Z ennen evon hankintaa. Niistäkin aika tarkoilla spekseillä vuosimallin suhteen ja muutenkin. Muutamia tuli koeajettuakin, mutta mieleistä ei löytynyt suomesta ja jäi muutenkin sitte tuo asia. RX-8 jäi laskuista heti pois tuon koneen takia, tietenkin jos harrastaa haluaa siinä suhteessa niin silloin ihan soiva peli varmasti. Suprista nappaisi euromallit, mutta hinnat taivaissa ja aika puhtaasti harrasteautoksi menee omaan makuun. GT-86 tuli käytyä pari kertaa koeajamassa (automaatti ja manuaali). Kummallakin kerralla jäi voimanpuute vaivaamaan, joten oikeasti vaihtoehdoksi niistä ei oikein ollut. Tosin hauskahan se olisi harrastekäyttiksenä, kustannuksetkaan eivät kovin pahat varmasti ja BRZ hinnatkin taitavat olla edullisempia kuin Toyotan vastaavat.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Midnight Walker sanoi
...GT-86 tuli käytyä pari kertaa koeajamassa (automaatti ja manuaali). Kummallakin kerralla jäi voimanpuute vaivaamaan, joten oikeasti vaihtoehdoksi niistä ei oikein ollut. Tosin hauskahan se olisi harrastekäyttiksenä, kustannuksetkaan eivät kovin pahat varmasti ja BRZ hinnatkin taitavat olla edullisempia kuin Toyotan vastaavat.

Vahvasti tämä. Edullinen auto pitää, joten kelpaa myös käyttöautoksi. Taloudessa on kyllä toinenkin auto (dieselkoneella), joten lähinnä tuo käyttöauton virka BRZ:lla olisi marginaalinen.
Voimanpuutteen voi sitten halutessaan paikata sillä remmiahtimella. Auton käsittääkseni saa ihan laillisesti remmiahtaa, tämä toki täytyy selvittää vielä, joten siinä olisi sitten sitä harrastamista :)

Jottei menisi aivan :eek:fftopic, niin jokin tällainen se voisi olla sitten spekseiltään: http://www.nettiauto.com/subaru/brz/7446059
Täytyy toki tsekkaa vielä Saksan tarjonta, tulisiko sieltä halvemmaksi.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Kuka ehti ennen mua? Elle?

https://avk.fi/ajoneuvot/mitsubishi/lancer/458583/mitsubishi-lancer-evolution-ix-gsr-4x4

Autohan on "tuttu"...
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Harri K sanoi
Kuka ehti ennen mua? Elle?

https://avk.fi/ajoneuvot/mitsubishi/lancer/458583/mitsubishi-lancer-evolution-ix-gsr-4x4

Autohan on "tuttu"...
Taisi mennä "sisäpiirin" kauppana, mullekkin tuota jo päivällä tarjottiin..
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

ST sanoi
Taisi mennä "sisäpiirin" kauppana, mullekkin tuota jo päivällä tarjottiin..
ei menny sisäpiirinä, kyl siittä mulleki soiteltiin ja tiesin tuon tulossaki olevan. Ihan olisin ite ehtiny mut mietin vähä liia kauan...
ps. maalipinta reilusti huonompi kuin kuvat näyttävät.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Harri K sanoi
ei menny sisäpiirinä, kyl siittä mulleki soiteltiin ja tiesin tuon tulossaki olevan. Ihan olisin ite ehtiny mut mietin vähä liia kauan...
ps. maalipinta reilusti huonompi kuin kuvat näyttävät.

Heti jos on 3kgt/stealttiä tulosa, nii mulle puhelua/yv:tä ja äkkiä :peukku
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Onkos kellään tietoa tästä lancerista? http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7584445
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Kellään tietoa tästä kiertopalkinnoksi joutuneesta evo 8:sta? www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7584942
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Mikkis sanoi
Kellään tietoa tästä kiertopalkinnoksi joutuneesta evo 8:sta? www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7584942
Saattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Basbarduu sanoi
Saattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.

sama tuli mun mieleen mutta rekkari ei täsmää... ??? no, voihan olla uudet kilvet.. tai sitten emme puhu samasta ;D

Ootko Mikkis tilannut ajoneuvon historia trafilta kun tiedät että on "kiertopalkinto"? En löytänyt tietoa ilmoituksesta.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Basbarduu sanoi
Saattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.

Tästä olisi kiva kuulla lisää? kenen foorumilaisen? ja milloin ollut AVK:lla minkälaisen osuman jäljiltä..
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

[elle] sanoi
sama tuli mun mieleen mutta rekkari ei täsmää... ??? no, voihan olla uudet kilvet.. tai sitten emme puhu samasta ;D

Ootko Mikkis tilannut ajoneuvon historia trafilta kun tiedät että on "kiertopalkinto"? En löytänyt tietoa ilmoituksesta.

Muistan vaan tuon kilpisen olleen monesti myynnissä ja nettiauton ei myynnissä hakua käyttämällä löytyy että kaksi eri liikettäkin myynnyt autoa puolen vuoden sisään.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Mikkis sanoi
Kellään tietoa tästä kiertopalkinnoksi joutuneesta evo 8:sta? www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7584942

Muuta en osaa sanoa kuin ,että :

- Ilmeisesti US malli (takapuskurista päätellen)
- Ei AYC:tä
- Hinta mielestäni melko korkea kilometreihin nähden+US malli , joka ollut uutena jo edullisempi kuin EU-malli
- Varmaankin tuosta saa hyvän pelin laitettua ,jos osto hinta on n.15000€ ja varaa 5-6 k€ pieneen kunnostukseen. Mutta siltikin jää AYC puuttumaan , onko se plussa vai miinus päättää ostaja. Itse olen AYC:hen mieltynyt radalla ajettaessa , muuten sitä ei tarvitsekkaan kuin talvella , jos talvella ajaa ?
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Mikkis sanoi
Tästä olisi kiva kuulla lisää? kenen foorumilaisen? ja milloin ollut AVK:lla minkälaisen osuman jäljiltä..
Jos se on avk auto niin prosentit näkyy otteessa tai tilaat tiedot www.autorekisteri.fi
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

-JP- sanoi
Muuta en osaa sanoa kuin ,että :

- Ilmeisesti US malli (takapuskurista päätellen)
- Ei AYC:tä
- Hinta mielestäni melko korkea kilometreihin nähden+US malli , joka ollut uutena jo edullisempi kuin EU-malli
- Varmaankin tuosta saa hyvän pelin laitettua ,jos osto hinta on n.15000€ ja varaa 5-6 k€ pieneen kunnostukseen. Mutta siltikin jää AYC puuttumaan , onko se plussa vai miinus päättää ostaja. Itse olen AYC:hen mieltynyt radalla ajettaessa , muuten sitä ei tarvitsekkaan kuin talvella , jos talvella ajaa ?

Kyllä US malli kuulemma, mitä muita eroja kuin ulkoisesti tuo takapuskuri?

Mielestäni AYC puuttuminen plussaa kun tietää minkämoisia ongelmia kaikissa joissa se on niin niissä ollut! Mutta mistä päättelit/tiedät että tuossa ei AYC:tä olisi? miten tuo nyt sitten vaikuttaa esim talvella jos sitä ayc:tä ei ole..eikös se kuitenkin neliveto ole :D

Mihin tuon 5-6000e kunnostukseen tarvii jos autoon tehdään nuo mitä myyjä ilmoituksessa mainitseekin ja kuulemma etupyöränlaakeri menee vielä vaihtoon..jonka jälkeen autossa ei laitettavaa kuulemma olisi, tiedä sitten :-\
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Mikkis sanoi
Kyllä US malli kuulemma, mitä muita eroja kuin ulkoisesti tuo takapuskuri?

- Mittaristo MPH/KMH

Mielestäni AYC puuttuminen plussaa kun tietää minkämoisia ongelmia kaikissa joissa se on niin niissä ollut! Mutta mistä päättelit/tiedät että tuossa ei AYC:tä olisi? miten tuo nyt sitten vaikuttaa esim talvella jos sitä ayc:tä ei ole..eikös se kuitenkin neliveto ole :D

Juu kyllä on 4WD ,mutta tiedät vasta sit kun ajat Non AYC vs. AYC talvella. Hyvin pieni ero ,mutta ne jotka tykkää niin tykkää. (eri softilla saat auton kulkemaan eri kulmissa yms. -> Hauskempaa , mukavempaa , turvallisempaa , nopeempaa...)

Mihin tuon 5-6000e kunnostukseen tarvii jos autoon tehdään nuo mitä myyjä ilmoituksessa mainitseekin ja kuulemma etupyöränlaakeri menee vielä vaihtoon..jonka jälkeen autossa ei laitettavaa kuulemma olisi, tiedä sitten :-\

Turbo varmaankin melko valmis , joitain niveliä ,puslia , iskarit , pyöränlaakerit yms. Myöhemmin tulee muuta, 200tKm on pitkämatka näille autoille. Eli pitää olla massia jemmassa ,jos haluaa pitää kaluston liikenteessä. Ja varmaankin haluat omat "tuunaukset" tuohon vielä päälle ?

Normaaliin autoon varaosien hinnat kun kerrot X3 niin tiedät kustannukset.

Mutta hienoja laitteita kyllä ovat ,enkä "koskaan" luovu omastani. (8 vuotta omistettu) :peukku :driver !!
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Harri K sanoi
Kuka ehti ennen mua? Elle?

https://avk.fi/ajoneuvot/mitsubishi/lancer/458583/mitsubishi-lancer-evolution-ix-gsr-4x4

Autohan on "tuttu"...

;D ;D
nyt vasta näen tämä viesti ;D

juu, ei, en ehtinyt. En edes ehtinyt tätä ilmoitusta nähdä mutta isäntä oli saanut viestiä.. Mutta ei, ei tätä yksilöä tullut meidän hellään hoitoon.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Mikkis sanoi
Mielestäni AYC puuttuminen plussaa kun tietää minkämoisia ongelmia kaikissa joissa se on niin niissä ollut!

Voihan sieltä AYC puuttua mut sitten siellä voi olla ACD kuitenkin eli se sama pumppu siellä on silloinkin, sijainti vain on sitten vasemman etupyörän edessä ja vielä paskempi paikka.
Nim. semmoistakin tullut korjailtua, juurikin jenkkimalli kyseessä.

Sitä en tiä onko tuossa ACD vai ei, mut selvinnee kun autoa käy katsomassa.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

The Lancer Evolution VIII was also the first Evolution to be sold in the United States of America,[11] spurred by the success of the Subaru Impreza WRX which had been released there just the year prior.[3] The Evolution VIII found its true competition in the Subaru Impreza WRX STI model the same year as the Evolution VIII's US introduction. With its 2.0 liter 271 horsepower engine, the 2003 Evolution VIII was capable of achieving a 0–100 km time of 5.1 seconds. However, the internal components for the American versions were largely stripped-down versions of the specifications for the Japanese Lancer Evolution VIII. No US-spec Evolution model prior to the Evo X has active yaw control, including the 2006 Evolution IX. The American 2003 and 2004 GSRs are without the helical limited-slip front differential and 6-speed manual transmission. The 2004 US spec RS models, however, do have a front helical limited-slip differential. All 2003, 2004 and 2005 RS and GSR models have the Japanese Evolution VII's 5-speed transmission. The MR edition was introduced to the US in 2005, with ACD and the only model with a 6-speed transmission. The 2005 US spec RS and GSR have the ACD standard, and the front helical limited-slip differential is now standard on all models. The boost, timing, and tuning are also significantly lower than its Japanese counterpart, allowing it to adhere to the strict emissions regulations of the United States. Starting in 2005, the US model Evos were also fitted with a 5500rpm limit on launching in 1st gear to protect the drivetrain.

Most Evolution VIIIs have a carbon fiber rear spoiler with matching body-color endplates. Furthermore, the US versions of the Lancer Evolution VIII 2003–2005 were given bulkier rear bumpers than their Japanese counterparts to accommodate US safety laws in the form of the metal rear crash bar. All Evos have lightweight aluminum front fenders and hoods.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Basbarduu sanoi
Saattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.

Jos tässä puhutaan minun vanhasta autosta, niin ei ole sama auto. Minun vanha on purettu ja myyty osina.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Teemu T. sanoi
Jos tässä puhutaan minun vanhasta autosta, niin ei ole sama auto. Minun vanha on purettu ja myyty osina.
Juu sun autoksi epäilin ihan vaan ton jenkkimallin ja värin perusteella.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

-JP- sanoi
The Lancer Evolution VIII was also the first Evolution to be sold in the United States of America,[11] spurred by the success of the Subaru Impreza WRX which had been released there just the year prior.[3] The Evolution VIII found its true competition in the Subaru Impreza WRX STI model the same year as the Evolution VIII's US introduction. With its 2.0 liter 271 horsepower engine, the 2003 Evolution VIII was capable of achieving a 0–100 km time of 5.1 seconds. However, the internal components for the American versions were largely stripped-down versions of the specifications for the Japanese Lancer Evolution VIII. No US-spec Evolution model prior to the Evo X has active yaw control, including the 2006 Evolution IX. The American 2003 and 2004 GSRs are without the helical limited-slip front differential and 6-speed manual transmission. The 2004 US spec RS models, however, do have a front helical limited-slip differential. All 2003, 2004 and 2005 RS and GSR models have the Japanese Evolution VII's 5-speed transmission. The MR edition was introduced to the US in 2005, with ACD and the only model with a 6-speed transmission. The 2005 US spec RS and GSR have the ACD standard, and the front helical limited-slip differential is now standard on all models. The boost, timing, and tuning are also significantly lower than its Japanese counterpart, allowing it to adhere to the strict emissions regulations of the United States. Starting in 2005, the US model Evos were also fitted with a 5500rpm limit on launching in 1st gear to protect the drivetrain.

Most Evolution VIIIs have a carbon fiber rear spoiler with matching body-color endplates. Furthermore, the US versions of the Lancer Evolution VIII 2003–2005 were given bulkier rear bumpers than their Japanese counterparts to accommodate US safety laws in the form of the metal rear crash bar. All Evos have lightweight aluminum front fenders and hoods.

Elikkä siis näin ollen tuossa kyseisessä yksilössä ei ole AYC:tä eikä ACD:täkään?

Tottahan se on että tuossa kalliita huoltoja voi eteen tulla etenkin kun tehoa ja vääntöäkin vakioon verrattuna suht paljon joten koneen laakeritkin voi alkaa jo ehtoon puolella olemaan ym.. turbo tuossa kyllä huollettu Harisella ilmeisesti tuon ohjelmoinnin yhteydessä.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Mikkis sanoi
Elikkä siis näin ollen tuossa kyseisessä yksilössä ei ole AYC:tä eikä ACD:täkään?

Ei ole.
Ja on sitten hieno auto ajaa varsinkin talvella. Omaan lapaseen ainakin oli loogisempi kuin tuollainen euro-malli. Saattaa tietysti johtua siitäkin, että ajoin tuollaisella 7 vuotta, niin ehti tottua.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Juu mä en tarkottanu teemu t autoa mut olen hiljaa kun en varmaks tiedä.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Kaivoin tuolta vanhasta ketjusta tietoa:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=28952.msg260300#msg260300

Näin se menee
JP:n viesti:

USDM CT9A

ACD :2005

AYC : Never. EVO X : kyllä.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7544566
onko kenelläkään tietoa kyseisestä mitsusta? hinta vaikuttaa aika kovalta kilometreihin nähden vaikka onkin vasemmalta puolelta ajettava. jos olisi alkuperäinen niin sit ymmärtäisin hinnan.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

draas sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7544566
onko kenelläkään tietoa kyseisestä mitsusta? hinta vaikuttaa aika kovalta kilometreihin nähden vaikka onkin vasemmalta puolelta ajettava. jos olisi alkuperäinen niin sit ymmärtäisin hinnan.

Syy hintaan: Vasemmalta ohjattava.

Jotenkin joidenkin mielestä nostaa hintaa.

Itsellä aivan sama onko LHD/RHD ajettava auto.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Autokuume taas polttelee.

Ei satu kellään olemaan tarkempia tietoa esim. tästä yksilöstä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/7582406
Onko kukaan käynyt katsomassa missä kunnossa?
(itselle päivän reissu, niin ei viitsi ihan kuraa mennä katseleen). ;D
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

draas sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7544566
onko kenelläkään tietoa kyseisestä mitsusta? hinta vaikuttaa aika kovalta kilometreihin nähden vaikka onkin vasemmalta puolelta ajettava. jos olisi alkuperäinen niin sit ymmärtäisin hinnan.

Sika hinta.

Ei paljoa lisää niin saa jo "Kasin".
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

joo hinta on kyllä aika korkea mut onko tietoa että onko jonkun foorumilaisen vanha auto kyseessä?
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

cubeqtio sanoi
Syy hintaan: Vasemmalta ohjattava.

Jotenkin joidenkin mielestä nostaa hintaa.

Itsellä aivan sama onko LHD/RHD ajettava auto.

hinta on juu kyllä turhan korkea, kun noita kilomtrejäkin on, tiettyhän kyseessä voi olla hyväkin yksilö, mutta tuohon hintaan itse kääntyisin jo uudemman evon puoleen~

itsekkin evoa itselleni katsellut niin itse tiputtaisin muutaman tontun tuosta hinnasta pois mitä nyt nopiasti vain ilmoitusta katsoin :)
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Tietääkö joku tästä jotain?

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/sigma/7568980

Ja jos joku asuu lähellä, niin kehtaisiko käydä vilkaisemassa... Tuo kiinnostaisi jonkin verran.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

nostokurki sanoi
Tietääkö joku tästä jotain?

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/sigma/7568980

Ja jos joku asuu lähellä, niin kehtaisiko käydä vilkaisemassa... Tuo kiinnostaisi jonkin verran.

Tosa
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=56327.0
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

J.Niemi sanoi
Tosa
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=56327.0

Tänks :peukku mitenkähän lie mennyt katsastuksesta läpi tuon ABS-valon palamisen kanssa... Tuttu katsuri kenties?
 
Takaisin
Ylös Bottom