Turbon vihellys?

Outlanderisti

New Member
Liittynyt
21 Heinäkuu 2012
Reilu 14tkm mittarissa ja turbon vihellys ihmetyttää, ilmeisesti johtuu lämpötilasta? Onkohan kaikissa gen2 outlandereissa muuttuva-juuttuvasiipiset ahtimet? Aikaisemmassa 2007 outtiksessa jumitti välillä ja kertoivat huollossa tyyppiviaksi 200tkm korvilla turbon jumituksen... Kuvittelin et olis korjattu vuosien saatossa.
 
Vs: Turbon vihellys?

Bensa vaiko Diesel,jos diesel niin volkkarinkoneella on ja ahtimen särkyminen ei tule puuntakaa. Yleensä t8uo ahtimen vihellys vakioautossa kielii turbo viasta,ainakin näin olen kuullut.
 
Vs: Turbon vihellys?

Mitsun omalla diesel koneella ja sama käsitys äänestä, mutta 6kk vanha auto ;) no meneepä takuuseen.
 
Vs: Turbon vihellys?


en tiedä, voiko näitä verrata, mutta ainakin asx:n pienemmässä moottoriversiossa kuuluu todella selvästi turbon vihellys muihin ajamiini nykydieseleihin verrattuna. tai oikeastaan mihin tahansa vakioon dieseliin verrattuna, mitä olen ajanut (ja niitä on aika monta). uskoisin sen olevan ainakin siinä ominaisuus, enkä itse pidä sitä ollenkaan pahana. :) 93 tkm nyt mittarissa ilman ongelmia.

tosin uuden outlanderin koeajolla en muista kuulleeni vihellystä ainakaan yhtä selvästi, mutta eipä sitä varmaan tullut mitenkään erityisesti huomioituakaan.
 
Vs: Turbon vihellys?

Turbon siiveke oli vääntynyt. Uusi turbo tulossa Hollannista aikataululla 2-5 arkipäivää. Menee takuuseen mutta sijaisauton olisi saanut maahantuojan piikkiin vasta yli 5-päivän kestolla...onkohan normikäytäntö? Edellisessäkin outlanderissa turbo jumitti, et tuskin huonoa tuuria...
 
Takaisin
Ylös Bottom