Tässä kun olen lyhyen aikaa seurannut näitä juttuja, tuntuu tyhjäkäynti olevan aika yleinen ongelma. Lukemani perusteella ei ilmeisesti ole osavaihtoja kovin tehty? Ohjeeni onkin että puhdistakaa läppäkotelo, sitten säädetään perusjoutokäynti, kaasuläpän potikka ja kaasuvaijeri valmistajan ohjeen mukaan. Luulen että ongelmat poistuu suurimmasta osasta autoja.
Esim. akunkengän pois käyttämisen jälkeiset ongelmat juoruaa juuri tästä likaisuudesta ja säädön tarpeesta.
Tosin on sitten nämä Mitsut joissa on askelmoottori esim GTI Lancer, V6 Pajero, C60 sarjan muutamat mallit, Hyundai Elantra muutamia mainitakseni, säätämässä tyhjäkäyntiä. Niissä esim perussäätö ei muutu helposti, jos ei ruuvaile vääriä ruuveja.
Saa oikaista jos on vääriä tietoja!!
EDIT: otsikko
Liittyy sanoihin: Colt Lancer Galant ruisku tyhjäkäynti kaasuläppä tyhjäkäynti säätö säätäminen
Esim. akunkengän pois käyttämisen jälkeiset ongelmat juoruaa juuri tästä likaisuudesta ja säädön tarpeesta.
Tosin on sitten nämä Mitsut joissa on askelmoottori esim GTI Lancer, V6 Pajero, C60 sarjan muutamat mallit, Hyundai Elantra muutamia mainitakseni, säätämässä tyhjäkäyntiä. Niissä esim perussäätö ei muutu helposti, jos ei ruuvaile vääriä ruuveja.
Saa oikaista jos on vääriä tietoja!!
EDIT: otsikko
Liittyy sanoihin: Colt Lancer Galant ruisku tyhjäkäynti kaasuläppä tyhjäkäynti säätö säätäminen