Uudemman korimallin L200

Juhokaren

Saabisti ja mitsubisti
Liittynyt
11 Elokuu 2010
Sijainti
Vaala
Milloin tällainen tulee markkinoille? Olen arvioinnut, että Mitsubishilla kuten monella muulla japsilla kestää uudistaminen ainakin pick-upeissa 5-6 vuotta. Mitsun L200 tuli markkinoille 2005? Milloin tulisi seuraava kokonaan uusi korimalli?
 
Vs: Uudemman korimallin L200

Tällaisen löysin: http://tekniikanmaailma.fi/autot/salakuvat-ja-videot/mitsubishi-l200
 
Vs: Uudemman korimallin L200

Jaaha, vai että 2012 uusi malli.

TM:n artikkeliin vielä lisäystä, että nelivetomalleihinhan 2,5 koneita on kaksi: 136hv tai 180hv.

Facelifti on tehty juuri n. vuosi sitten, joten ei se nykyinenkään ihan vanha ole. Mutta uusi on näemmä silti jo tuloillaan.

Pickupeissahan ja maastureissa täysi uudistaminen saattaa kestää kymmenenkin vuotta, kuten L200:issa aiemmin. Pieniä päivityksiä tehdään ehkä useamminkin.

Ulkomaalaisen sivun mukaan auto olisi Isuzu:
http://carsspyphotos.com/2012-isuzu-d-max/

Tiedä sitten.
 
Vs: Uudemman korimallin L200

Noissa linkeissä on eri autot kuvissa. Tai sitten ainakin maskeerauksessa eroa. Tarkkaan kun katsoo. :nykii
 
Vs: Uudemman korimallin L200

Auttakaapas ensikertalaista.

Hakusessa olisi lava-auto, ja vahva ehdokas on vm. 2000 uudempi L200 Mitsu. Ekstrahytillä.
Offroad käyttöön en ole kuitenkaan autoa hankkimassa.
Hilux ylihintainen, Nissanissa ilmeisesti jonkinlainen koneen tyyppivika.

Eli ihan kaikki ko. autosta kiinnostaa. Huoltovälit, huolto ja varaosahinnat, tyyppiviat/heikot kohdat.
Myöskin myyntipuheet kiinnostavat hyvillä perusteilla tietysti! :D

Tällaisia muunmuassa sattui silmään:
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/l200/3719015
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/l200/3837068
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/l200/3881715

Mitsubishistä ei ole minkäänlaista tietoa/kokemusta etukäteen.
Eli ei viitsi "ostaa sikaa säkissä"

Mielipiteitä/kommentteja ja faktatietoa, kiitos!
 
Vs: Uudemman korimallin L200

Tietääkseni ne ihan kilpailukykyisiä ovat.

Noista eri malleista, "Magnum" varustellut ovat varsin hyvin varusteltuja luokassaan. Esimerkiksi 100% kytkettävää takaperän lukkoa löytyy osasta malleista, sitä ei kovin monessa muussa pickupissa vakiona ole.

Sitten jos tuon uusimman mallisesta eli tuosta pyöreäkorisesta jotain, niin niissä on ollut Super Select jakiksella olevaa nelivetoa tarjolla paremmin varustelluissa malleissa, oliskohan taas ne "Magnum" mallit. Eli, se tarkoittaa, että siinä on keskitasauspyörästöllinen neliveto, sellaista ei taida VW Amarokin lisäksi vieläkään löytyä mistään muusta lavurista? Mitä tuollaisesta nelivedosta taas on hyötyä, niin se on paljon parempi ajettava, ja sitä nelivetoa voi käyttää maantielläkin jos tarve vaatii, ilman että paikat hajoaa tai se menee jäykäksi kääntää.

Sitten, kyllähän tuo edellinen malli tuulilasin vertailunkin voitti, ettei se kai ihan huono voi olla. Mutta sehän kyllä riippuu siitäkin, mitä ominaisuuksia itse kukanenkin arvostaa noissa.

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vertailussa-nelivetoiset-avolavat
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/mitsubishi-l200

Vähän myyntipuheeksi meni, ja noi nyt on lähinnä "paperilta" havaittavia eroja, kun käytännön kokemusta ei itsellä liikaa ole. :) Muutenhan tuo on aika kovasti kilpailtu luokka, ja varmaan autot aika hyviä kaikki.
 
Takaisin
Ylös Bottom