Vs: Uudemman korimallin L200
Tietääkseni ne ihan kilpailukykyisiä ovat.
Noista eri malleista, "Magnum" varustellut ovat varsin hyvin varusteltuja luokassaan. Esimerkiksi 100% kytkettävää takaperän lukkoa löytyy osasta malleista, sitä ei kovin monessa muussa pickupissa vakiona ole.
Sitten jos tuon uusimman mallisesta eli tuosta pyöreäkorisesta jotain, niin niissä on ollut Super Select jakiksella olevaa nelivetoa tarjolla paremmin varustelluissa malleissa, oliskohan taas ne "Magnum" mallit. Eli, se tarkoittaa, että siinä on keskitasauspyörästöllinen neliveto, sellaista ei taida VW Amarokin lisäksi vieläkään löytyä mistään muusta lavurista? Mitä tuollaisesta nelivedosta taas on hyötyä, niin se on paljon parempi ajettava, ja sitä nelivetoa voi käyttää maantielläkin jos tarve vaatii, ilman että paikat hajoaa tai se menee jäykäksi kääntää.
Sitten, kyllähän tuo edellinen malli tuulilasin vertailunkin voitti, ettei se kai ihan huono voi olla. Mutta sehän kyllä riippuu siitäkin, mitä ominaisuuksia itse kukanenkin arvostaa noissa.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/vertailussa-nelivetoiset-avolavat
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/mitsubishi-l200
Vähän myyntipuheeksi meni, ja noi nyt on lähinnä "paperilta" havaittavia eroja, kun käytännön kokemusta ei itsellä liikaa ole.
Muutenhan tuo on aika kovasti kilpailtu luokka, ja varmaan autot aika hyviä kaikki.