- Liittynyt
- 31 Maaliskuu 2009
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
http://www.motortrend.com/future/future_vehicles/1312_mitsubishi_lancer_evolution_coming_back/Harri K sanoihttp://gtchannel.com/blog/2015-mitsubishi-evolution-back
mystinengalant sanoiSehän on ihan mitsun näköinen, siksi se on hieno (näyttää ihan kympiltä).
Hinnanpudotus perustuu käsittääkseni siihen että tuo 15k€ halvempi malli ei ole samalla varustelulla kuin aiemmin suomeen tuodut BRZ:t saati GT86et. Se miksi Subaru ei myy, on se että Toyotan GT86en saa samoilla varusteilla (siis sama auto teknisesti, vain pieniä ulkonäöllisiä eroja) 4000e halvemmalla uutena.keikaolio sanoiEn tiiä onko joku jo linkittäny tätä muualle mutta tämä oli itselleni niin iso yllätys että voi tulla parikin kertaa.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/nyt-kaynnistyy-subaru-brz-myynti-hinnat-alkaen-35-000-euroa
Melkoinen hinnanpudotus, voi olla että moni muu tilavampi ja fiksumpi tuon hintaluokan auto jäisi kauppaan jos olisin uutta autoa ostamassa.
Urran sanoiHinnanpudotus perustuu käsittääkseni siihen että tuo 15k€ halvempi malli ei ole samalla varustelulla kuin aiemmin suomeen tuodut BRZ:t saati GT86et. Se miksi Subaru ei myy, on se että Toyotan GT86en saa samoilla varusteilla (siis sama auto teknisesti, vain pieniä ulkonäöllisiä eroja) 4000e halvemmalla uutena.
Urran sanoiHinnanpudotus perustuu käsittääkseni siihen että tuo 15k€ halvempi malli ei ole samalla varustelulla kuin aiemmin suomeen tuodut BRZ:t saati GT86et. Se miksi Subaru ei myy, on se että Toyotan GT86en saa samoilla varusteilla (siis sama auto teknisesti, vain pieniä ulkonäöllisiä eroja) 4000e halvemmalla uutena.
Siis kys. mallistahan on jenkeissä olemassa mm. niin sanottu karvalakki malli mustilla puskureilla, peltivanteilla, puretulla sisustalla jne mikä on silti katulaillinen. Suomessa noissa on aina ns. täys varustelu mokka-nahka sisustalla, naveilla ja kaikilla herkuilla.ast sanoiJos siinä kuitenkin on olennaisimmat varusteet niin pieniä puutteita voi helposti sietää 15 euroa halvemmalla. Luulisi kaupan alkavan tuohon hintaan käymään!
Urran sanoiOho, kyllä se on aika pitkälti täysillä varusteilla! ???
http://www.artonauto.fi/uudetautot/?manufacturer=Subaru%7Cpv&id_type=680
En tiiä. Joillain ehkä (siis teho standardit ), mutta uskon myös että saattaa tulla EP3 reaktio. Ns. ajofriikille teho on kuitenkin toissijainen asia, jos ajaminen on hauskaa, ja käsittääkseni tällä vehkeellä piestään helposti tehokkaampia vehkeitä. Tosin ei OEM renkailla (nehän on tarkotuksella paskat).-JP- sanoiTaitaa olla siinä uusi : EP3 Type-R ilmiö käsillä ?
Toki n.13 vuodessa ovat tulot kasvaneet ,kuten myös autojen "teho" standardit.
Urran sanoiEn tiiä. Joillain ehkä (siis teho standardit ), mutta uskon myös että saattaa tulla EP3 reaktio. Ns. ajofriikille teho on kuitenkin toissijainen asia, jos ajaminen on hauskaa, ja käsittääkseni tällä vehkeellä piestään helposti tehokkaampia vehkeitä. Tosin ei OEM renkailla (nehän on tarkotuksella paskat).
-JP- sanoiSe mitä meinasin "tehoilla" niin olihan se EP3 melkoinen pyssy vuonna 2001.
nahkuri sanoino olihan se! muistan, kun pääsin parikymppisenä faijan kanssa kokeilemaan typerää heti, kun niitä suomeen saatiin. vaikkei riisikupit (varsinkaan etuvetoiset ;D) silloin muuten kauheesti kiinnostaneet, niin olihan siinä "sitä jotain".. eukku kuitenkin sen verran, että sellainen piti saada sitten, kun p*rse kesti ostaa.
ei oikeen enää myöhemmin ole autoista saanut samanlaista tunnetta..
Teemu T. sanoiSamanlaiset fiilikset ja muistot täälläkin reilun 10 vuoden takaa. Pääsin kokeilemaan jonkun Helsingin Vehon automyyjän TypeRää, ja olihan se meininkiä ja kulki niin pirusti... Mulla oli kaksi vaihtoehtoa, eli Mini Cooper S ja TypeRä, molemmat uusia silloin. Ja jompikumpi piti ostaa ja heitin suunnilleen kolikolla, kun en osannut päättää. Pääsin sitä Cooperiakin testaan. No, se oli kevättä ja pyöräkuumeenhan se pukkasi, ja hommasinkin sitten Honda CBR 900 räärään. Oi niitä aikoja...
Nyt tuosta Dodgen koeajosta tuli vähän samanlaiset fiilikset, niin sellainen piti hommata. Siinä oli sitä jotakin.
Kyllä. Kyllä niissä on. Itse haluaisin päästä ajamaan oikeesti kireetä K20:stä tai vastaavaa. Noistakin kun suomessa otettu >290hp vaparina Siinä on powerband laajaa, ja kaasuun vastaavuus kohdillaan 8)nahkuri sanoikyllähän noissa korkealle kiertävissä vapareissa on joku juttu ja kun kyseessä on vieläpä takatuuppari, voisin ihan hyvin jopa harkita tuollaista subarua ajoautoksi tuon hinnanalennuksen jälkeen.
nahkuri sanoimulle se ensikokeilu jätti senverran hyvät fiilikset takaraivoon, että tilasin 2005 uuden EP3:n, koeajamatta typerää kertaakaan tuon ekan kerran jälkeen. ja FN2:en samaten koeajamatta, mutta siinä nyt ei hinta/hauskuuskerroin enää ollutkaan niin ok.
Jos ensin onnistut löytämään EP3en mitä joku teini ei ole raiskannut tai joku ajanut loppuun. Ei meinaan enää ole siinä kunnossa yleisesti, mitä varmaan muistatTarzi sanoiNyt olis kiva päästä kokeilemaan vuosien jälkeen vanhaa EP3:sta nähdäkseen vieläkö se tuntuu yhtä ketterältä käsitellä Evoon verrattuna.
Urran sanoiJos ensin onnistut löytämään EP3en mitä joku teini ei ole raiskannut tai joku ajanut loppuun. Ei meinaan enää ole siinä kunnossa yleisesti, mitä varmaan muistat
Basbarduu sanoiNäyttäähän se vaihekeppi tyhmälle siinä mut käy ajamassa. Voin kertoo että se on kyllä hyvä paikka sille.
Urran sanoiSamppa niin. No lähtökohtaisesti aika monen oikeesti nopeen auton (esim. K20 koneisen Lotus Elisen) jättää suoralla sakemannien "suoralla kovaa dieselit" kuten myös jenkki rotiskot. Mut se on vähän mistä tykkää. Mä odotan sitä että joku alittaa 1:24 ajan alastarossa A6 dieselillä ;D On nopeita autoja ja sit on näitä "nopeita" autoja Itseä valitettavasti ei vähempää voisi kiinnostaa mitä joku auto menee vartilla, vaan että mitä se menee siellä mutkatiellä, ja miten helposti. Sen takia noi lineaarisen vääntökäyrän vaparit on aina ollut lähellä sydäntä.
nahkuri sanoihitto, rupes just tekemään mieli EP3:sta. sellanenhan voiskin olla hyvä työmatka-auto emännälle.. ;D muistaakseni ei vaan mikään helpoin/paras talviauto, ainakaan osaamattomissa käsissä. ja kesällä vetelee urissa vakiorengastuksellakin kiitettävästi. minkähänlaisia kolistimia noi on vanhana, kun ei ne ohjausvaihteet kestänyt uutenakaan montaa tuhatta kilometriä (vai onkohan ongelmaan jo löytynyt pidempiaikainen ratkaisu)?!
mulla on edelleen mugenin vaihdekepinnuppi tallessa, siinähän ois jo hyvä syy alkaa noita katselemaan. ;D