Mr mmc
CS5W ralli///art
- Liittynyt
- 18 Maaliskuu 2004
- Sijainti
- Polvijärvi
Ennen 2013 joulua vaimo tuumas että nyt tuli mitta täyteen corollaa, ei sovi
Muksut ja harrastukset yhtäaikaa kyytiin.
Siinä mietittiin että mitä tehää ja kysyin että entäs jos nyt olis japanin auto kokeilu ja tämähän
Kävi eukolle
Annoin iPadin jossa tradecarwievin sivu auki ja sanoin että katsele sieltä sopivan näköistä
Mä tutkin sitten onko soveltuva eli sopivan pieniruokainen ja tilava farkku ja että paperit löytyisi.
Eukko selas ~5. Min sivuja ja antoi pädin että" tällänen on hieno".
Yllätyin kun kuvassa farkku lanceri joka oli ralliart mallia, korisarja hyvän näköinen.
Auton hintakin oli "kohtuullinen" ~1200dollaria, no otin esille kaikki Lancer sedia wagonit ja aloin tutkimaan
Niin yksilö minkä eukko bongas oli ainut 1.8(4G93) GDI TURBO! tämähän olisi mahtava!
Auto etuvetoinen ja automaatti, Google antoi jotain testi juttuja että kulutus olisi 7-8välissä
Ja tehoa kohtuullisesti 165hv@249nm
Laitoin myyjälle kylmästi viestiä että tahtoo kuvia ja samalla pakettiautopojille kyselyn että saako todistuksia.
Myyjä vastasi vuorokauden kuluessa ja ~30kuvaa tuli autosta, sekä tradevievin auction sheet jossa oli vain pikku naarmuja
Ja 2kpl näkyviä merkitty.
Kuvissa auto erittäin hyvän näköinen, myös apukuskin penkin 2kpl tahroja kuvattu erikseen.
Sitten googletettiin myyjän tietoja ja kyseinen liike löytyi Tokiosta, oli liikeen nettisivuillakin muunnissä.
Auton varustus :
Recaron sisusta
Automaatti ilmastointi
Sisustan ulkonäkö samanlainen kuin evossa
Runkonumero täsmäsi alkuperäiseen ralliart malliin
Vm 2002
Autosta puuttui stereot kokonaan, varmaan siksi oli sisustan grade 3 (+tahrat)
No korolla myyntiin ja viestiä myyjälle että saisko kuvaa kilvistä mitä löytyy autosta.
Ja kuvat tuli parin päivän päästä.
Myös pakettiautopojilta tuli viesti että todistukset löytyvät gdi turbo koneeseen mutta hinta oli suolainen...
Corolla myytiin ja tradevievin maksun välityksellä auto maksettiin rahteineen,
Mukava yllätys oli kun laivaus kulut oli vain 150dollaria, tämä vähän epäilytti mutta koska rahat olivat välittäjälle
Ja reklamaatio oli mahdollista niin anto mennä vain, ostetaan sika säkissä.
Laivaus kuvat tulivat niin ylläri oli kun takaboxissa oli alkuperäiset oz vanteet, myös jotain naarmuja oli kuvattu,
Ja viestissä että vakuutukseen otettu nämä kuvat, mulle tämä kaikki oli uutta... Ja tuntui että liian hyvää ollakseen totta.
No autoa jäätiin odottamaan, lähti Tokiosta 6.2-14 ja saapui 6.4-14 Hankoon , Jippiin!
Ja mehän lähdettiin sunnuntaina 5 päivä kohti hankoa ja maanataina aamulla satamaan, satama virkailija varoitti jo että
90% varmuudella vanteet hävinneet koska niitä ei ole merkitty rahtikirjaan, kuulemma sillä saa fifti fifti pysymään matkassa mukana.
No auto oli ajettu laivasta ulos ja oli aika nätti perästä mitä näki, kävin hakemassa luovuttajalta paperit ja lähdettiin
Tulliin jossa tullattiin auto ja tehtiin siirtokilvet ja käyttöön otto sekä verotus laitettiin hakuun (odottamaan todistuksia ja katsastusta)
Siitä takas satamaan ja sain auton avaimet !
Ja ei muutakuin avaimen kaikella ovet auki ja ...perhana oz vanteista vain painuma muistot kontissa (näkyi siis että ne oli oikeesti ollut siellä)
Noh, alla olevat vanteet näyttivät ihan uusille, auto pika vilkaisulla erittäin siisti, ei kolhuja näkynyt.
Ja virta avaimesta kääntö... Sano että keväämmällä noh aatelin että jos noin pienestä kiinni niin
Apuvirralla käyntiin, saapas oli apuvirta lähteenä ja käyntiin heti.
Ah se ihanuus! Ei yhtään polläyttänyt ja tasurit 100% hiljaiset! kuulosti saabi ihan traktorilla vieressä
Siitä sitten tarrat kiinni ja repiä miljoona lappua tuulilasista irti ja mökille missä yö oltiin...
Tutkimusta niin öljyt alamerkissä, muut nesteet ok ja siistit, kone huone erittäin siisti, ei missään öljyvuotoja tai hikoilua!
Siitä lähdettiin kohti kotia ja työnsin perus pinohiiren soittimeksi, mutta tämähän tarvi sen adapteri sarjan...
Noh sitä kyseltiin muutamasta tarvike liikkeestä ei oona tilattavaa... Joten kuunneltiin kitkarenkaiden meteliä
Kotimatka.... Mutta miten loistava auto ajaa...
Eilen pesasin auton työmaalla ja miten hyvä maalipinta, naarmut mitä oli kuvissa olivat juurikin mitä oli kuvattu.
Erittäin hienoa!
Yksi kolhu löytyi pellistä, vasemmassa etuloksussa on pieni ihan kuin ovella tökätty jälki, ei mitään muuta!
Ja painepesurilla pestessä selvisi mikä oli se vaihdettu"paneeli" lähti gdi turbo tarra irti.
Alustaa kun tutkin niin alta löytyi valkoiset iskarit ralliart merkein ja punaiset jouset
Selän iso ylläri oli että tässä on alusta keltaisessa suoja aineessa mikä taitaa olla erittäin harvinaista?
Autossa on huoltokirja, sitä pitäisi tulkata sekä jalkopäässä on on tarra... Onkohan hihna kenties vaihdettu...
Kuhan kerkeen niin otan kuvia ja ihmetellään niitä...
Muutenkin kuvat vielä pitäisi siirrellä koneelle ja uppia tänne...
Näin mennään... Kateellinen vaimolle tuosta lancerista
Tässä pikakuva puhelimella...
Tänne keskustelu
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=51382.msg424011
tässä kuvaa
https://www.dropbox.com/s/vurk5ybxlwnug4z/Photo%208.4.2014%2020.04.29.jpg
Muksut ja harrastukset yhtäaikaa kyytiin.
Siinä mietittiin että mitä tehää ja kysyin että entäs jos nyt olis japanin auto kokeilu ja tämähän
Kävi eukolle
Annoin iPadin jossa tradecarwievin sivu auki ja sanoin että katsele sieltä sopivan näköistä
Mä tutkin sitten onko soveltuva eli sopivan pieniruokainen ja tilava farkku ja että paperit löytyisi.
Eukko selas ~5. Min sivuja ja antoi pädin että" tällänen on hieno".
Yllätyin kun kuvassa farkku lanceri joka oli ralliart mallia, korisarja hyvän näköinen.
Auton hintakin oli "kohtuullinen" ~1200dollaria, no otin esille kaikki Lancer sedia wagonit ja aloin tutkimaan
Niin yksilö minkä eukko bongas oli ainut 1.8(4G93) GDI TURBO! tämähän olisi mahtava!
Auto etuvetoinen ja automaatti, Google antoi jotain testi juttuja että kulutus olisi 7-8välissä
Ja tehoa kohtuullisesti 165hv@249nm
Laitoin myyjälle kylmästi viestiä että tahtoo kuvia ja samalla pakettiautopojille kyselyn että saako todistuksia.
Myyjä vastasi vuorokauden kuluessa ja ~30kuvaa tuli autosta, sekä tradevievin auction sheet jossa oli vain pikku naarmuja
Ja 2kpl näkyviä merkitty.
Kuvissa auto erittäin hyvän näköinen, myös apukuskin penkin 2kpl tahroja kuvattu erikseen.
Sitten googletettiin myyjän tietoja ja kyseinen liike löytyi Tokiosta, oli liikeen nettisivuillakin muunnissä.
Auton varustus :
Recaron sisusta
Automaatti ilmastointi
Sisustan ulkonäkö samanlainen kuin evossa
Runkonumero täsmäsi alkuperäiseen ralliart malliin
Vm 2002
Autosta puuttui stereot kokonaan, varmaan siksi oli sisustan grade 3 (+tahrat)
No korolla myyntiin ja viestiä myyjälle että saisko kuvaa kilvistä mitä löytyy autosta.
Ja kuvat tuli parin päivän päästä.
Myös pakettiautopojilta tuli viesti että todistukset löytyvät gdi turbo koneeseen mutta hinta oli suolainen...
Corolla myytiin ja tradevievin maksun välityksellä auto maksettiin rahteineen,
Mukava yllätys oli kun laivaus kulut oli vain 150dollaria, tämä vähän epäilytti mutta koska rahat olivat välittäjälle
Ja reklamaatio oli mahdollista niin anto mennä vain, ostetaan sika säkissä.
Laivaus kuvat tulivat niin ylläri oli kun takaboxissa oli alkuperäiset oz vanteet, myös jotain naarmuja oli kuvattu,
Ja viestissä että vakuutukseen otettu nämä kuvat, mulle tämä kaikki oli uutta... Ja tuntui että liian hyvää ollakseen totta.
No autoa jäätiin odottamaan, lähti Tokiosta 6.2-14 ja saapui 6.4-14 Hankoon , Jippiin!
Ja mehän lähdettiin sunnuntaina 5 päivä kohti hankoa ja maanataina aamulla satamaan, satama virkailija varoitti jo että
90% varmuudella vanteet hävinneet koska niitä ei ole merkitty rahtikirjaan, kuulemma sillä saa fifti fifti pysymään matkassa mukana.
No auto oli ajettu laivasta ulos ja oli aika nätti perästä mitä näki, kävin hakemassa luovuttajalta paperit ja lähdettiin
Tulliin jossa tullattiin auto ja tehtiin siirtokilvet ja käyttöön otto sekä verotus laitettiin hakuun (odottamaan todistuksia ja katsastusta)
Siitä takas satamaan ja sain auton avaimet !
Ja ei muutakuin avaimen kaikella ovet auki ja ...perhana oz vanteista vain painuma muistot kontissa (näkyi siis että ne oli oikeesti ollut siellä)
Noh, alla olevat vanteet näyttivät ihan uusille, auto pika vilkaisulla erittäin siisti, ei kolhuja näkynyt.
Ja virta avaimesta kääntö... Sano että keväämmällä noh aatelin että jos noin pienestä kiinni niin
Apuvirralla käyntiin, saapas oli apuvirta lähteenä ja käyntiin heti.
Ah se ihanuus! Ei yhtään polläyttänyt ja tasurit 100% hiljaiset! kuulosti saabi ihan traktorilla vieressä
Siitä sitten tarrat kiinni ja repiä miljoona lappua tuulilasista irti ja mökille missä yö oltiin...
Tutkimusta niin öljyt alamerkissä, muut nesteet ok ja siistit, kone huone erittäin siisti, ei missään öljyvuotoja tai hikoilua!
Siitä lähdettiin kohti kotia ja työnsin perus pinohiiren soittimeksi, mutta tämähän tarvi sen adapteri sarjan...
Noh sitä kyseltiin muutamasta tarvike liikkeestä ei oona tilattavaa... Joten kuunneltiin kitkarenkaiden meteliä
Kotimatka.... Mutta miten loistava auto ajaa...
Eilen pesasin auton työmaalla ja miten hyvä maalipinta, naarmut mitä oli kuvissa olivat juurikin mitä oli kuvattu.
Erittäin hienoa!
Yksi kolhu löytyi pellistä, vasemmassa etuloksussa on pieni ihan kuin ovella tökätty jälki, ei mitään muuta!
Ja painepesurilla pestessä selvisi mikä oli se vaihdettu"paneeli" lähti gdi turbo tarra irti.
Alustaa kun tutkin niin alta löytyi valkoiset iskarit ralliart merkein ja punaiset jouset
Selän iso ylläri oli että tässä on alusta keltaisessa suoja aineessa mikä taitaa olla erittäin harvinaista?
Autossa on huoltokirja, sitä pitäisi tulkata sekä jalkopäässä on on tarra... Onkohan hihna kenties vaihdettu...
Kuhan kerkeen niin otan kuvia ja ihmetellään niitä...
Muutenkin kuvat vielä pitäisi siirrellä koneelle ja uppia tänne...
Näin mennään... Kateellinen vaimolle tuosta lancerista
Tässä pikakuva puhelimella...
Tänne keskustelu
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=51382.msg424011
tässä kuvaa
https://www.dropbox.com/s/vurk5ybxlwnug4z/Photo%208.4.2014%2020.04.29.jpg