nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Juu, elikkäs mullakin paloi muutama sulake mut sitten otin sähköpostilla yhteyttä hälyttimen maahantuojaan (Avital 2300, maahantuoja halytin.com) ja sieltä sain ohjeet joilla sit rupesikin toimimaan.
Eli:
Hälyttimen keskuslukituksen ohjauksessa käytetään seuraavia piuhoja:
-violetti ja violetti/musta maihin sulakkeen(!) kautta
-sininen/musta ja vihreä/musta auton oman keskuslukon ohjausboksille, kytketään johtoihin joiden värit ovat ruskea/valkoinen ja ruskea/sininen.
Eli hälyn violetti ja violetti/musta maihin
ja hälyn sinimusta k-lukon ruskea/valkoiseen
ja hälyn vihreämusta k-lukon ruskea/siniseen.
Muut piuhat jätetään rauhaan.
En muista, oliko nuo k-lukon johdot juuri noin päin, mutta vaaraa ei ole. Jos ne on väärin päin, niin ovet aukeaa (tai yrittää aueta) kun häly laitetaan päälle. Jos näin, niin vaihdetaan hälyn sinimustan ja vihreämustan paikkoja keskenään.
Toivottavasti oli jotain apua
Eli:
Hälyttimen keskuslukituksen ohjauksessa käytetään seuraavia piuhoja:
-violetti ja violetti/musta maihin sulakkeen(!) kautta
-sininen/musta ja vihreä/musta auton oman keskuslukon ohjausboksille, kytketään johtoihin joiden värit ovat ruskea/valkoinen ja ruskea/sininen.
Eli hälyn violetti ja violetti/musta maihin
ja hälyn sinimusta k-lukon ruskea/valkoiseen
ja hälyn vihreämusta k-lukon ruskea/siniseen.
Muut piuhat jätetään rauhaan.
En muista, oliko nuo k-lukon johdot juuri noin päin, mutta vaaraa ei ole. Jos ne on väärin päin, niin ovet aukeaa (tai yrittää aueta) kun häly laitetaan päälle. Jos näin, niin vaihdetaan hälyn sinimustan ja vihreämustan paikkoja keskenään.
Toivottavasti oli jotain apua