Vehon asiakaspalvelu??

joppi

New Member
Liittynyt
5 Kesäkuu 2009
Minkälaisia kokemuksia teillä kokeneilla Mitsumiähillä on Vehon palveluksista ympäri maata? Itse just vaihdoin Grandikseen.
Entinen auto oli Passatti, auto palveli hyvin aikansa mutta pettymys oli suuri vw huoltoon.
Suurimman osan remonttiajasta pojat veteli norttia eikä ollut mitään kiirettä korjata autoa.
Vetoakselin suojakumin vaihtoon meni 2,5 tuntia. :mad:
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

Ihan kun olisin asiasta lähiaikoina jostain topicista lukaissut... ;D
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

joppi sanoi
Vetoakselin suojakumin vaihtoon meni 2,5 tuntia. :mad:

Vaikka en "girl thingy" huollossa olekkaan, niin mitäs väliä sillä on jos vaihdossa menee vaikka kahdeksan tuntia, kunhan asiakkaalta veloitetaan se "normaali" 1h vaihtotyöstä ::)
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

Uldiz sanoi
Vaikka en "girl thingy" huollossa olekkaan, niin mitäs väliä sillä on jos vaihdossa menee vaikka kahdeksan tuntia, kunhan asiakkaalta veloitetaan se "normaali" 1h vaihtotyöstä ::)

Niimpä, näin merkkihuollon pitäisi käsittääkseni toimia...Toimiiko?

Ainakin eräs nyrkkipaja laskutti kyllä ihan tasan tarkkaan siitä tusaamisestakin... :seina
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

Vaikkei tää nyt sinänsä asiaan liity niin mitenkäs porukka sitten suhtautuu sellaiseen asiaan kun eihän remontit aina "voi" sujua ohjeajassa tai muuten vain ongelmitta vaan saattaa olla juuttuneita pultteja tai muita vastaavia ongelmia-jopa aikaisempien korjaajien tunarointeja joita joutuu paikkailemaan...!? Eli omien kokemuksien mukaan tunnin hommassa voi hyvin mennä vaikka kolme tuntia jos tulee eteen jotain ongelmia... Odotetaanko silloin että olkoon iso tai pieni paja niin hommasta veloitetaan vain se yksi tunti vaikka remontti sillä kertaa vaatisi kolme,ja ongelmat jäisivät korjaamon kärsittäväksi vaikkei sen vika olisikaan...!? Saattaisi tarkoittaa sitä että tuntihinta pitäis sitten olla sellainen että se paikkaa "tappiotkin" ja alkaahan nuo hinnat tosin ollakin sellaisia että köyhemmiltä jää autot korjaamolla laitattamatta... Itse olisin vähän sitä mieltä että hommista veloitetaan sen mukaan mitä ne yksilöllisesti vaativat-edellyttäen tietysti ettei homma jää kiinni tiedoista,taidoista tai välineistä yms...!? :( :)
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

Kyllahan samitsu oikeassa on.
Korjaamon nakokulmasta ongelma on esim. takuukorjaukset. Tehtaalta saa rahaa tasan tarkkaan ohjeajan puitteissa. Ja se ohjeaika on usein mitattu sen juuri linjalta tulleen auton kanssa..
Asiakkaan nakokulmasta ongelma on pajat joilla ei valttamatta oteta edes kasittelyyn ja silti laskutetaan 4h tyota.

Moottoripyorapuolella ei ole edes ryhmapoikkeusasetus voimassa, siella joudut takuun sailyttaaksesi kayda maahantuojan hyvaksymilla pajoilla.

ps. Ryhmapoikkeusasetuksen voimassa olo lakkaa 2010, http://www.r2rc.eu/petition.php?lang=fi
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

samitsu sanoi
Vaikkei tää nyt sinänsä asiaan liity niin mitenkäs porukka sitten suhtautuu sellaiseen asiaan kun eihän remontit aina "voi" sujua ohjeajassa tai muuten vain ongelmitta vaan saattaa olla juuttuneita pultteja tai muita vastaavia ongelmia
Tuo tutun paje joka tuli "pikku remppaan",oli alunperin sellainen "laskelma" että muutama päivä/~500€.

Sitten loppujen lopuksi olikin ~3vk/1500€,että eihän se aina suunnitelmien mukaan mene..



Ja näitten mitsujen kanssa tusaillessa olen huomannut että olen jo lähes miljönääri,ainakin "säästettyihin" työtunteihin nähden..
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

ST sanoi
Tuo tutun paje joka tuli "pikku remppaan",oli alunperin sellainen "laskelma" että muutama päivä/~500€.

Sitten loppujen lopuksi olikin ~3vk/1500€,että eihän se aina suunnitelmien mukaan mene..



Ja näitten mitsujen kanssa tusaillessa olen huomannut että olen jo lähes miljönääri,ainakin "säästettyihin" työtunteihin nähden..

Sanotaanko että yli 10 vuotias vekotin on ainakin minun mielestäni vieralle vietäessä jo "vääryydentekoa" ;D. Kaveri joutuu kyllä "ylitöihin" kun ei todellista työaikaa voi yksinkertaisesti laskuttaa. Siinä on kirjaimellisesti puun ja kuoren välissä - leipääkin pitäisi silti tienata ::). Itse nautiskelen eläkepäivistä näitä "Wanhoja Wehkeitä" rassaillen, mutta en kyllä erehdy vieraalle tekemään ;D. Mallivalikoimakin on niin laaja, että yksi automerkki voi helposti viedä jopa vuoden tiedonhakuineen, mutta kuntoon on tulleet:-\
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

Hyeena sanoi
Kyllahan samitsu oikeassa on.
Korjaamon nakokulmasta ongelma on esim. takuukorjaukset. Tehtaalta saa rahaa tasan tarkkaan ohjeajan puitteissa. Ja se ohjeaika on usein mitattu sen juuri linjalta tulleen auton kanssa..
Asiakkaan nakokulmasta ongelma on pajat joilla ei valttamatta oteta edes kasittelyyn ja silti laskutetaan 4h tyota.

Moottoripyorapuolella ei ole edes ryhmapoikkeusasetus voimassa, siella joudut takuun sailyttaaksesi kayda maahantuojan hyvaksymilla pajoilla.

ps. Ryhmapoikkeusasetuksen voimassa olo lakkaa 2010, http://www.r2rc.eu/petition.php?lang=fi

Onko jotain linkkiä missä tosta ryhmäpoikkeusasetuksesta on sanottu ettei se koske moottoripyöriä?
Mä löysin tälläsen sivun missä puhutaan ajoneuvosta joka moottoripyöräkin lienee.
http://www.autoliitto.fi/?x1538179=2728617

nim. ei huvita maksaa tulppien vaihdosta 300€.
 
Vs: Vehon asiakaspalvelu??

Markok sanoi
Onko jotain linkkiä missä tosta ryhmäpoikkeusasetuksesta on sanottu ettei se koske moottoripyöriä?
Mä löysin tälläsen sivun missä puhutaan ajoneuvosta joka moottoripyöräkin lienee.
http://www.autoliitto.fi/?x1538179=2728617

nim. ei huvita maksaa tulppien vaihdosta 300€.

KOMISSION ASETUS (EY) N:eek: 1400/2002,
annettu 31 päivänä heinäkuuta 2002,
perustamissopimuksen 81 artiklan 3 kohdan soveltamisesta vertikaalisten sopimusten ja yhdenmu-
kaistettujen menettelytapojen ryhmiin moottoriajoneuvoalalla

...

1 artikla
Määritelmät
1. Tässä asetuksessa tarkoitetaan:

...

n) ’moottoriajoneuvolla’ kolmella tai useammalla pyörällä
varustettua itseliikkuvaa ajoneuvoa, joka on tarkoitettu
käytettäväksi yleisillä teillä;
Mun mielestani tuo rajaa aika tehokkaasti moottoripyorat pois..
Oikein kiva boonus jos tiedat esim. TM:n testien perusteella ja muiden motoristien kertomana etta saat olla lahinna tyytyvainen jos pyoraa ei rikota tai aiheuteta muuten hengenvaaraa (esim. pihalle valuvat oljyt) merkkihuollossa mutta takuun sailyttaaksesi sinulla ei ole muutakaan vaihtoehtoa..
 
Takaisin
Ylös Bottom