Ostimma tuommosen pajeron kun pithää päästä muuallakki ku asfaltilla ja nykiä vähän painavampaakin kampetta(kuten anoppia). Ja tänään aamusta kun starttailin (yöllä pakkasta) Volttimittari näytti 11.5v ja latausvalo sekä jäähdytysnesteen valo paloi himmeästi. Ajelin noin kymmenisen kilsaa huoltoasemalle ja kopasin pikkaisen laturin kylkeä sorkkaraudalla käynnissä ollessa ja jatkoin matkaa voltteja tuli tauluun 13.5. Pysähdyin tankille ja sen jälkhen ei taas volteroiset nousseet suuremmin yli 12 kokopäivänä ja ajua tuli reippa 100km... Aiemmin ei mithän oireita... Voepko olla kosteudesta? vai rupianko ethimän uutta virtasen tuotantolaitosta? Onko tuohon alipainehässäkällä varusthethun laturiin kuinka vaikia vaihtaa hiillokset? ie ole ennen mitsua talossa ollu niin pithää kysellä kaek:nykii