Alkuun lähtö lohkosta, öljymodit ja tasojen puhistus kannesta ja lohkosta, jos mahollista niin glyptalilla lohkon ja kannesta sisä osat, alakerrasta, laakeri välysten mittaus ja uudet laakerit, kingpin hyvä laakeri vaihto ehto mutta saatavuus corona takia hyvin huono, vakio Kanget menee vielä noilla tehoilla mutta jos huolestuttaa niin eagle veivit hyvä vaihto ehto, vakio männät vaihtasin wiescoihon jos meinaat viinalla, kanteen beehive jouset ja venttiilien putsaus ja "istuttaa" ne uudelleen, ja Joko uudet OEM nostimet to non-tick jos saatavilla, ehottomasti cometic MLS kansipahvi (tämän takia lohkon ja kannesta tasaus koska vaatii sen) arp kansi pultit ja kk tukilaakeri pultit, jos meinaat tp-akselit pitää niin uudet laakerit niille, pa linja riippuen mille pohjalle rakennan mutta aem säädettävä fpr ja suutintukki, fic suuttimet (laskuri nettisivulla mitkä tarviit), ahdin budjetin mukaan, fp:llä hyviä vaihtoehtoja, Garret, holset, riippuen ahtimesta ja ajotyylistä tubulaarinen tai "tukki" pakosarja, ja haltech/aem plug in ecut ja säätöihin,
pistäisin myös polyuretaani kannatin kumit, varsinkin jos meinaat tp-akselit poistaa, jakopäähän evo9 OEM Hihna ja hilppeet, ja ite en henk kohtasesti laittais tiukempia Nokkia noille tehoille, turhaa pään vaivaa vain säädöille, säädettävät nokkapyörät jos meinaat hieno säätää muttei välttämättömät, ja luonnollisesti kaikki uudet tiivisteet ja stefat etc. Olisikohan tuossa nyt alkuun ainakin, oem osia kannattaa käyttää mahdollisimman paljon missä pystyy, kaikki työ mitä jätät nyt tekemättä löytyy edestä päin, crankwalk on valitettavasti 7-pulttisen heikko kohta joten öljymodit ja laakerit/välykset on ne tärkeimmät