Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Moro. Multa löytyy pajero sport 2.5 dieseli. Kyseessä on tämä 145km/h malli ja matka-ajo on yhtä hel*****. Kilometrejä tulee viikossa 800-1200km ja kulutus tähtitieteellinen. Autohan ymmärtääkseni perustuu l200 tekniikkaan niin kysymys kuuluuki meneekö l200 vaihelaatikko missä on erit välitykset...
Joo pittää käyttää jollaki tohtorilla syynissä tuota. Torstaina hajosi laturi ruottin erämaahan ja 6h sai ootella hinauspalvelua. Uuden laturinki sain suomesta paikalle ennen hinausauton tuloa ja olipa kyllä helppo vaihtaa se laturi ainaki vaikka oliki siellä alhaalla
Pajero sport 2.5td -05. Käytin remontissa missä vaihdettiin kaikki kuluneet ja vialliset osat ja jakopään osat. Remonttimies sano että ajotus heitti ja on nyt kohillaan. Auto oireilee nyt niin että se ei kiihy niinkuin ennen. Kierrokset nousee 3k ja käytännössä jää siihen. Pikkuhiljaa lähtee...
Täräytin viimeviikolla töihin pitäen kierrokset yli 3000 koko 360km matkan ja loppuviikosta sama homma takasin kotia. Sunnuntaina vein auton huoltoon 150km päähän ja ajaen kierrokset korkealla. Huoltomies ilmotteli tiistaina sitte että päästöt ovat hyvät eikä tässä mitään vikaa ole ja korjasi...
No vaihoin siihen ilmanputsarin, polttoainesuodattimen, öljyt vaihoin ja suodattimen. Ja laitoin tankkiin jtn polttoainejärjestelmän puhistusainetta. En nyt aibakaan ole huomannut mitään eroa ajamisessa
Päästöt olivat hyvät viimeksi ku katsastin. Jakohihna on vaihettu 80k sitte. Ja pumppuun ei ole ruuvailtu. Voiskohan olla että tuo on vikatilassa. Ajelin työmaalle niin se ei oikein jaksa kulkea millään vaihteella yli 3000 kierroksen jälkeen.
Nonii käytin autoa katsastuksessa ja ukko sano että hänen mittari menee tyrmään näistä päästöistä. Moottori kuulemma niinku tukehtuu ja tehot yläkierroksilla häviää. Mistä moinen voisi johtua oisko pumppu menossa vai turbo vaiko vika jossain muualla?